כסף וצרכנות

"עמלות אשראי גבוהות מדי": איביי מחרימה את אמריקן אקספרס

חברת איביי (eBay), שמפעילה את אחד האתרים המקוונים הגדולים בעולם, הודיעה על סכסוף עבודה עם אמריקן אקספרס, במסגרתו היא כבר הודיעה ללקוחות כי היא מפסיקה לכבד את האשראי בגלל שלטענתה, ענקית האשראי "גובה עמלות גבוהות מדי"
מערכת ice | 
אמריקן אקספרס (צילום shutterstock)
חברת איביי (eBay), אחת מהחברות שמפעילות את אתר המכירות המקוונות מהגדולים ביותר בעולם, הודיעה לאחרונה כי היא מחליטה להפסיק לכבד את כרטיס האשראי של חברת אמריקן אקספרס ומהיום לא תוכלו לשלם דרכו באתר.
הסיבה לכך היא מחלוקת שנוצרה בין החברות בנוגע לעמלות כרטיס האשראי שלוקחת אמריקן אקספרס, כשלטענת איביי מדובר בעמלות גבוהות מדי לצרכנים. איביי הוציאה הודעה רשמית בנושא בה התייחסה לכך כשטענה כי "אמריקן אקספרס גובה עמלות גבוהות מדי".
עוד טענה החברה כי לא מדובר במכה עבורה, שכן לטענתה, הקניות באמצעות אשראי של אמריקן אקספרס מהוות רק 0.2% מכלל המכירות באתר. בנוסף על כך, החברה כבר הוציאה הודעה בנושא ללקוחותיה הרבים, בה נמסר להם כי המהלך ייכנס לתוקפו כבר ב-17 באוגוסט. 
כזכור, לאחרונה יצאה איביי במהלך דרמטי במיוחד, במסגרתו היא פיטרה כ-1,000 מעובדי החברה בעולם, המהווים כ-9% מהצוות שלה. החברה גם מתכננת לצמצם את החוזים שלה עם עובדי קבלן חיצוניים בזמן הקרוב. בכך הצטרפה איביי לגל הקיצוצים שערכו ענקיות הטכנולוגיה גוגל ואמזון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה