כסף וצרכנות

בשורה משמחת לרוכבי האופניים: ההגנה החדשה מתאונות דרכים

אוטוטוקס משיקה סדרה חדשה של מוצרי V2X שיספקו הגנה לרוכבי אופניים וקורקינטים חשמליים מפני תאונות דרכים. מערך השבבים החדשTEKTON3-BIKE  מפשט את השילוב של V2X ומצמצם את תהליך הפיתוח והעלויות
מערכת ice |  1
צילום פלאש 90/ מרים אלסטר
חברת אוטוטוקס (Autotalks) מכפר נטר, מובילה עולמית בפתרונות לתקשורת V2X (Vehicle-to-Everything), משיקה סדרה חדשה של מוצרים המיועדים להגן על משתמשי דרך פגיעים. קו המוצרים נועד לצמצם באופן משמעותי את מספר התאונות שבהן מעורבים רוכבי אופניים וקורקינטים חשמליים ולהתמודד עם הבעיה הקשה שב-75% מהתאונות הללו הנהגים לא שמו לב לרוכבים. 
TEKTON3-BIKE הוא הדור השלישי של מערך השבבים (SoC) שהותאם להתמודדות עם האתגרים שניצבים בפני רוכבי אופניים וקורקינטים חשמליים. קו המוצרים החדש יסייע ליצרני אופניים להציע ללקוחותיהם את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר למניעת תאונות תוך צמצום מאמץ הפיתוח והעלויות למינימום. השבב מצויד בתוכנה שמתריעה בתרחישים כמו סכנה לתאונה בצומת וסכנה לתאונה מאחור תוך כדי תמיכה בכל התקנים העולמיים. 
על בסיס מערך השבבים TEKTON3-BIKE אוטוטוקס משיקה את ZooZ3, הדור השלישי של מכשירי בטיחות לרוכבי אופניים הניתנים להתקנה קלה בכידון האופניים על מנת לספק לרוכבים התרעות מפני סכנה. ZooZ3 נועד לשימוש בפיילוטים רחבי היקף וכתכנון לדוגמא. בנוסף לכך, המשתמשים יכולים להוריד את אפליקציית ZooZ למכשירי הטלפון שלהם. רוכבי האופניים יקבלו התראות זמן אמת למסך הסלולרי ויוכלו להגיב במהירות לכל מפגע או סכנה בדרך. האפליקציה של ה-V2X מתחברת למכשירים ייעודיים לאופניים המצוידים בשבב TEKTON3-BIKE.
חגי זיס, מנכ"ל אוטוטוקס: "אנו שמחים להציג את הפתרונות שלנו להגנת רוכבי אופניים וקורקינט המבוססים על הדור השלישי של מערך השבבים. החזון של אפס תאונות יכול להתממש רק אם נגן גם עליהם. לכן אנחנו משלבים אותם ברשת V2X ופיתחנו קו מוצרים מוכן להטמעה שמתמודד עם כל הצרכים של הרוכבים הללו במחיר אטרקטיבי".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ההמצאה האמיתית היא שכל לשמור על החוק
    רפי 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יסעו עפ החוק הכל יסתדר
    סגור