כסף וצרכנות

רמי לוי, ויקטורי או יוחננוף? לרגל שבועות: זו הרשת הזולה בישראל

בבדיקה של משרד הכלכלה והתעשייה בנוגע למחיר סלי מוצרים זהים המכילים מותגים מובילים, נמצא כי בין הרשת הזולה ביותר ליקרה ביותר קיים פער של 36%, המהווה כ-236 שקל. בשורה התחתונה - קרפור מרקט, חצי חינם או רמי לוי, מי הרשת הזולה ביותר?
מערכת ice |  1
הרשת הזולה בישראל (צילום shutterstock)
משרד הכלכלה והתעשייה השווה לאחרונה בין מאות מוצרים ביותר מ-40 קטגוריות שונות המזוהים עם חג השבועות, במטרה להציג לצרכנים את העובדה כי ניתן לקנות את אותו המוצר בעלות מופחתת של עשרות אחוזים. בנוסף, המשרד השווה גם את סלי המוצרים בין הרשתות השונות, כאשר בין הרשת הזולה ליקרה ביותר נמצא פער של 36% (236 שקל). אז איפה כדאי לכם לערוך את הקניות בחג הקרוב? אלו הם הנתונים המלאים:
הבדיקה, שכללה 40 מותגים מובילים (מותג אחד בכל קטגוריה), הראתה כי הרשת היקרה ביותר היא "סופר ספיר", עם סל שיעלה לכם כ-762 שקל. אחר כך, הרשת "זול ובגדול" עם מחיר של 755 שקל, ובאותו מחיר נמצאת גם הרשת "מחסני השוק בשבילך", ו"קרפור מרקט" עם 754 שקל. הסל של "שופרסל אונליין" יעלה לכם כ-742 שקל, ושל "חצי חינם" כ-726 שקל.
בהמשך, ברשת "ויקטורי" תשלמו עבור אותו הסל כ-722 שקל. ברשת "קרפור היפר" תשלמו סכום של 708 שקל, ו"במחסני השוק" המחיר כבר יורד ל-698 שקל. "רמי לוי באינטרנט" תגבה מכם כ-692 שקל, "יוחננוף" כ-689 שקל, והרשת הזולה ביותר מבין כלל הרשתות שנבדקו היא "רמי לוי" – בה תשלמו כ-660 שקל בלבד עבור אותו הסל. נציין כי זו בהחלט איננה הבדיקה הראשונה בה הרשת זכתה בתואר הרשת הזולה ביותר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי מעלה מחירים לפני החג אחרי סקר המחירים?
    אורח 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם לא תעלו מחירים אז לפחות תבטלו המבצעים.
    סגור