כסף וצרכנות

טמפו מעלה מחירים וזה השכר החדש של הבן של הבעלים

כשבוע בלבד לאחר שבחברת המשאות טמפו הודיעו כי יעלו מחירי המשקאות והבירה של החברה בשיעור של עד 8.9%, ועדת התגמול של החברה אישרה את עדכון שכר של מנהל הפיתוח העסקי, בנם של בעלי השליטה
מערכת ice | 
טמפו (צילום shutterstock)
חברת המשקאות הפופולארית, טמפו, העלתה לפני שבוע וחצי ללקוחותיה את המחירים, וכמה ימים לאחר מכן כבר אושרה בוועדת התגמול של החברה עדכון תנאי העסקה של בנם של מחזיקי השליטה.
כזכור, משפחת בר מבעלי השליטה בחברת טמפו, דואגת לדור הצעיר והבא. כך, שני הבנים של ז'ק ורינה בר עובדים בחברה. דניאל בר החל לעבוד בטמפו עוד בשנת 2009 בתפקידי ניהול באגף המכירות, ובמרץ 2022 כבר השתדרג משמעותית עם כניסתו לתפקיד מנכ"ל החברה.
ז'ק בר מבעלי השליטה וחתנו של המייסד - משה בורנשטיין, פינה את כס המנכ"ל עבור בנו דניאל, אך המשיך לכהן בתפקיד יו"ר הדירקטוריון. בשנת 2021 כבר נכנס הבן שני בגיל 30, מיכאל, לתפקיד מנהל פיתוח עסקי בטמפו, וביום שני שעבר ועדת התגמול של טמפו אישרה את שדרוג שכרו, כך שסך עלות שכרו לחברה החדש יגיע בשנת 2024 לכ-978.9 אלף שקל בשנה, שדרוג מעלות השכר הקודמת לשנת 2023 שהגיעה ל-719.2 אלף שקל. עלייה של מעל 36%.
יש לציין שכרו החודש ברוטו של מיכאל בר יעמוד על 35 אלף שקל לחודש (במקום 25 אלף שרל), והחישוב הכולל מגיע עם עלות מעסיק, מענקים שנתיים והוצאות רכב וטלפון וכדומה. אחיו, דניאל, קיבל עם כניסתו לתפקיד המנכ"ל שכר של 88 אלף שקל לחודש. שכרו של מיכאל בר עודכן כבר אתמול, ב-1.6, ויורכב, כאמור, משכר שנתי העומד על 660 אלף שקל, מענקים בגובה 265 אלף שקל, והחזר הוצאות בסך של 53.7 אלף שקל.

כאמור, אישור ועדת התגמול מגיע כשבוע לאחר שבחברת המשקאות טמפו הודיעו על עליית מחירים. על פי הדיווח, בעוד כחודש לערך יעלו מחירי המשקאות הקלים והבירה של חברת המשקאות בשיעור של עד 8.9%. בין המותגים שיתייקרו: פפסי, סבן אפ, ג'אמפ, סודה, מים מינרליים של סן בנדטו וערק אשקלון. זוהי הפעימה השנייה של העלאות מחירים בטמפו השנה, לאחר שבתחילת 2024 העלתה את מחירי המשקאות החריפים בכ-6%. 
במסגרת ההתייקרות הקרובה יעלו מחירים ספציפיים כדלקמן: מותג פפסי ב-6%, מיצי פרי של אדיר בכ-8.8%, בירה גולדסטאר ב-4.5% ובחבית ב-5%. ההתייקרות נומקה בעליית התשומות ועלויות הספקים ממנה רוכשת טמפו חלק מהמוצרים.
נזכיר שבמרץ השנה, האסיפה הכללית של בעלי המניות אישרה את המענקים לשנת 2023. המנכ"ל דניאל בר קיבל מענק שנתי בסך של 6.7 משכורות. הבן השני של בעלי השליטה, מיכאל בר, קיבל מענק שנתי בגובה 3 משכורות. 
בתוך כל, הודיעה היום (ראשון) מידרוג כי היא מותירה על כנו דירוג A1 לחברת טמפו משקאות ומשנה את אופק הדירוג מחיובי ליציב. אחד הגורמים לכך נעוץ בהתייקרות חומרי הגלם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה