כסף וצרכנות

חברת הכרטיסים הגדולה בעולם: "נגנב מידע של 560 מיליון לקוחות"

חברת הכרטיסים הגדולה ביותר בעולם, טיקטמאסטר, הודיעה כי  האקרים פרצו לאתר החברה והצליחו לגנוב מידע אישי של 560 מיליון לקוחות ברחבי העולם
מערכת ice | 
האקר (צילום shutterstock)
חברת הכרטיסים הגדולה ביותר בעולם, טיקטמאסטר, שפועלת גם כאן בישראל, הוציאה היום (ראשון) הודעה דרמטית במיוחד לפיה היא חשפה כי האקרים פרצו לאתר החברה והצליחו לגנוב מידע אישי של 560 מיליון לקוחות ברחבי העולם.
מדובר בקבוצת ההאקרים שייניהאנטרס (ShinyHunters), שלקחה אחריות על האירוע חסר התקדים הזה, כאשר היא מבקשת כופר של 500 אלף דולר מהחברה, זאת על מנת לא להעביר את הפרטים האישיים של הלקוחות לגורמים עוינים. הנתונים שנגנבו כוללים שמות, כתובות, מספרי טלפון ופרטים חלקיים של כרטיסי אשראי של משתמשי טיקטמאסטר ברחבי העולם. 
חברת האם של טיקטמאסטר, לייב ניישן, הוציאה על כך הודעה רשמית לבורסה לניירות ערך בארצות הברית, בה נכתב כי "גורמים פליליים הציעו למכירה דרך הרשת האפלה את נתוני המשתמשים של החברה".
עוד מסרה חברת לייב ניישן, חברת האם של טיקטמאסטר, כי "נכון למועד זה, איננו סבורים שלאירוע תהיה השפעה מהותית על הפעילות העסקית שלנו או על מצבנו הפיננסי. אנו ממשיכים בהערכה של הסיכונים ובמאמצים לפתרון הבעיה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה