כסף וצרכנות

רמי לוי בבשורה משמחת: השירות הזה חוזר אחרי 4 שנים

ישראייר חוזרת למכור דיוטי פרי לאחר הפסקה של ארבע שנים - "מיליונים לשורת הרווח". כדי לאפשר את חידוש המכירות, ישראייר רכשה מראש משאית ייעודית מיוחדת שיוצרה במיוחד עבורה בחו"ל, המסוגלת להתרומם ולהגיע לגובה פתח המטוס. החברה ביקשה להחזיר את המכירות כבר בחג הפסח, אך לבסוף יישמה את השינוי רק ביוני
מערכת ice |  2
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
לאחר הפסקה ממושכת של יותר מארבע שנים בעקבות משבר הקורונה, חברת התעופה ישראייר חידשה את מכירת מוצרי הדיוטי פרי (ממוצרים ללא מכס) בטיסותיה. צעד זה, יחד עם חידוש מכירת המזון והמשקאות במטוסים, צפוי להכניס "מיליוני דולרים לשורת הרווח" של החברה, כך לפי אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר.
כדי לאפשר את חידוש המכירות, ישראייר רכשה מראש משאית ייעודית מיוחדת שיוצרה במיוחד עבורה בחו"ל, המסוגלת להתרומם ולהגיע לגובה פתח המטוס. החברה ביקשה להחזיר את המכירות כבר בחג הפסח, אך לבסוף יישמה את השינוי רק בתחילת יוני.

החזרת מכירות הדיוטי פרי והמזון מגיעה בעיתוי קריטי עבור ישראייר, לאחר שהמלחמה האחרונה פגעה בהכנסותיה ברבעון הראשון של 2024 בכ-29 מיליון דולר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
למרות זאת, החברה שמרה על רווח גולמי של כ-10 מיליון דולר וסיימה את הרבעון עם הפסד של כמיליון דולר בלבד. ישראייר צופה כי חידוש המכירות יעניק לה דחיפה כלכלית משמעותית ויתרום רבות לשורת הרווח שלה בתקופה הקרובה, בה היא מנסה להתאושש מהשפעות המשבר הבטחוני.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תורידו את מחירי הטיסות , מחירים מופקעים לכל הדיעות. (ל"ת)
    יהודה 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תחזירו את שרות לקוחות הטלפוני לא זקוקים לדיוטי פרי שלכם
    שפרו את השרות 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הורידו מחירים אתם כמו אלעל חזירים השרות שלכם גרוע
    סגור