כסף וצרכנות

קרפור בבשורה אדירה ללקוחות: משיקה שני סניפים חדשים בישראל

קרפור ישראל, ענקית המזון הבינלאומית, מרחיבה את פריסת הסניפים הארצית ומשיקה שני סניפים חדשים בקניון ערים בכפר סבא וברחוב הרצל 28 בפתח תקווה. עוד סוף חודש הבא, מתכננת הרשת לפתוח עוד שישה סניפים נוספים, ובכך תשלים בתוך זמן קצר פתיחת 98 סניפים של הרשת בישראל: "גאים להמשיך בצמיחה האדירה"
מערכת ice | 
קרפור (צילום shutterstock)
קרפור ישראל, ענקית המזון הבינלאומית, מרחיבה את פריסת הסניפים הארצית ומשיקה היום (שלישי) שני סניפים חדשים בקניון ערים בכפר סבא וברחוב הרצל 28 בפתח תקווה.
אלו הסניפים ה-91 וה-92 של הרשת שנפתח בארץ. הסניף החדש שנפתח בכפר סבא מצטרף לשני סניפים שכבר פועלים בעיר, ואילו בפתח תקווה זהו הסניף השני של הרשת בעיר.
הסניף החדש של קרפור בכפר סבא (צילום: קרפור)
בכך, תושבי האזור יוכלו ליהנות ממוצרי קרפור וניתן יהיה למצוא בסניף את כל מגוון המחלקות בהן מאפיה צרפתית איכותית, מחלקת ירקות ופירות מובחרים, קצבייה משובחת, מעדניה חלבית, מעדניית נקניקים ומגוון דגים טריים. 
הסניף החדש של קרפור בכפר סבא (צילום: קרפור)
מיכאל לובושיץ, משנה למנכ"ל קרפור ישראל, מסר אחרי השקת הסניפים: "אנו גאים להמשיך בצמיחה האדירה של קרפור בישראל ולהיות למדינה עם קצב פתיחת הסניפים המשמעותית ביותר".
עוד הוסיף לובושיץ כי "שני הסניפים האלו יצטרפו אל 90 סניפי הרשת שנפתחו ברחבי הארץ תוך שנה. עד סוף חודש יוני קרפור תפתח שישה סניפים נוספים. כחלק מתכנית הצמיחה של קרפור, חרטנו על דגלינו להגיע לכמה שיותר מוקדים ולהציע את מגוון הקטגוריות המשתלמות והאיכותיות שאנו מציעים ללקוחות הרשת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה