כסף וצרכנות

רשת הבשר המצליחה תימכר? היינץ שוקלת מהלך מפתיע

עקב ירידה בצרכנות ומעבר לאפשרויות בריאות יותר, היינץ שוקלת למכור את אוסקר מאייר, עסק הבשר שלה שידוע במוצרי החזיר והנקניקיות שלו
מערכת ice | 
קטשופ היינץ (צילום יחצ)
היינץ בוחנת מכירה של עסקי הבשר שלה, אוסקר מאייר שמכניסה בין 3 ל-5 מיליארד דולר, כך דיווח הוול סטריט ג'ורנל ביום שני. עסק אוסקר מאייר, הידוע במוצרי נקניקיות ובייקון למיניהם נאלץ להתמודד עם ירידה בביקוש הצרכני לנוכח המעבר לאפשרויות בריאות יותר. 
אמנם לא ברור מי עשוי להתעניין ברכישת העסק, אך קונים פוטנציאליים יכולים לכלול חברות השקעות פרטיות או שחקנים אחרים בתעשיית המזון, הוסיפה WSJ. הדוח מציין גם את האפשרות שלא תתממש עסקה. בקראפט היינץ סירבו להגיב על הדיווח.
לפני המיזוג שלה עם היינץ ב-2015, קראפט פודס תכננה להזיז את אוסקר מאייר לפלח נפרד ב-2007. מניית קראפט היינץ עלתה באופן שולי ל-36.45 דולר במסחר אחר הצהריים בעקבות הדוח.
לפני מספר חודשים, היינץ הוציאו באוסטרליה בקבוק קטשופ מיוחד בצבע ורוד שגם הקטשופ שבתוכו, בצבע ורוד. טעם הקטשופ לא השתנה, אך ורק המיתוג של הקופסה והנראות של הקטשופ עצמו. היינץ לא הסתפקו בכך והחליטו להוציא גם מיונז מיוחד שנושא את המיתוג של הסרט החדש והמצליח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה