כסף וצרכנות

תיקון מכשירים סלולאריים במקום: פרטנר משיקה מתחמי מכירה חדשים

פרנטר השיקה שני מתחמי מכירה ייחודיים עם איזור מיוחד למוצרי סמסונג, כולל שירות תיקונים במקום לכלל המכשירים: "זוהי סנונית ראשונה שאנו צפויים להמשיך ולהרחיב"
שירה יום טוב | 
פרטנר (צילום shutterstock, מתוך אתר samsung, יחצ)
קבוצת התקשורת פרטנר השיקה שני מתחמים חדשים הכוללים אזורי מכירה ייעודיים למוצרי SAMSUNG, בקניון הזהב בראשון לציון ובקניון איילון ברמת גן. המתחמים החדשניים יעניקו לצרכנים חווית קניה משולבת של מוצרי פרטנר לצד המותג העולמי המוביל. פרטנר מתכוונת להרחיב את אירוח המותג למתחמים שלה בערים נוספות.
המתחם ישלב מגוון מוצרים מבית SAMSUNG  וגלקסי, ביניהם מכשירי סלולר, שעונים חכמים, טאבלטים, אביזרים נלווים ועוד. לרגל השקת המתחמים, תעניק פרטנר מבצעים מיוחדים לרוכשים על ציוד ואביזרים, קונסולות משחקים, מחשבים ועוד. כמו כן, תציע מבצעי הצטרפות לתכניות סלולר, סיבים וטריפל.
 


במתחם בקניון איילון תציע פרטנר גם שירות תיקונים מהיר במקום. כמו כן, בקניון הזהב תציע פרטנר את השירות במרכז שירות נוסף אותו היא מפעילה בקניון. לפרטנר כ-40 נקודות שירות ומכירה ברחבי הארץ המתמקדים בחוויית לקוח מקיפה. מדובר במהלך שמהווה חלק ממהלכים נוספים שמטרתם לשדרג את חווית השירות והרכישה בפרטנר.
 
מאיה רדושינסקי, סמנכ"לית שירות ומכירות בפרטנר: "אנחנו ממשיכים לייצר ערך עבור הלקוחות שלנו באמצעות חווית קנייה מהנה, חדשנית ומלאה, עם מתחמים חדשים, שעונים לכלל צרכי התקשורת שלהם. זוהי סנונית ראשונה שאנו צפויים להמשיך ולהרחיב".

מאיה רדושינסקי סמנכ״לית שירות ומכירות בפרטנר. צילום: ינאי יחיאל

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה