כסף וצרכנות

רכבת ישראל בבשורה אדירה: אלו התחנות שייפתחו מחדש ב-6.5

תנועת הרכבות בכל תחנות השרון תחודש, זאת לאחר סיום עבודות רחבות היקף, תוך הקדמת לוח הזמנים, לחיבור המסילה המזרחית עם רשת המסילות הארצית באזור ראש העין. עבודות חיוניות נוספות התבצעו בכל רחבי מסילת טבעת השרון
מערכת ice |  2
מערך קרונועי ה-IC3 הראשון מס' 01 (צילום פול קוטרל)
בשורה נהדרת לנוסעי רכבת ישראל: החל מהתאריך 6.5.24 (יום שני) תחדש רכבת ישראל את תנועת הרכבות בכל תחנות טבעת השרון, זאת לאחר סיום עבודות רחבות היקף, תוך הקדמת לוח הזמנים, לחיבור המסילה המזרחית עם רשת המסילות הארצית באזור ראש העין. עבודות חיוניות נוספות התבצעו בכל רחבי מסילת טבעת השרון כגון הארכת רציפים, גשר הרלינג בבני ברק, עבודות תחזוקה שוטפות, הגבהת מסילות ועוד
משרד התחבורה ורכבת ישראל מקדמים את הפרויקט הלאומי "המסילה המזרחית" אשר יהווה ציר רכבתי נוסף בין אזור הצפון למרכז ולדרום, ויאפשר שיפור משמעותי של השירות הרכבתי בכל רחבי הארץ, לצד הגדלה משמעותית של הובלת מטענים, שתצמצם את הגודש בכבישים, זיהום האוויר, ותגביר את בטיחות כלל משתמשי הדרך.
 
במסגרת הפרויקט, וכחלק משלבי הסיום שבו, ביצעה רכבת ישראל בחודשיים האחרונים עבודות באזור ראש העין לחיבור המסילה המזרחית העתידית עם רשת המסילות הארצית במסילת טבעת השרון הקיימת, הכוללות פירוק של מערכות החשמול והרכבתן מחדש בתוואי המסילה החדש, פירוק והרכבה של מערכות תקשורת ואיתות, והנחה של מפלגים (מרכיב מסילה שתפקידו לפצל מסילה קיימת למספר מסילות), זאת כחלק מהחיבור למסילה המזרחית.
כמו כן, על מנת למצות את ימי העבודה ולמנוע סגירות עתידיות בטבעת השרון, ביצעה רכבת ישראל עבודות להרמת גובה המסילה בכל תחנות השרון שמטרתן שיפור הבטיחות והשירות על ידי הקטנת מרווח העלייה לרכבת מהרציף, והתקדמה בעבודות להארכת הרציפים בתחנות פ"ת ק.אריה, פ"ת סגולה, בני ברק וראש העין, שנועדו לטובת שדרוג התחנות ושיפור השירות לנוסע. בנוסף, בוצעו עבודות חיוניות באזור בני ברק לצורך בניית גשר הרלינג להקמת שכונת מגורים חדשה.
יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל, עו"ד משה שמעוני: "חיבור תוואי המסילה המזרחית לטבעת השרון מהווה אבן דרך משמעותית במהפכת התשתיות שאנו מבצעים, שמטרתה לחבר את מדינת ישראל באמצעות רשת של מסילות מתקדמות, בהתאם לתוכנית החומש של משרד התחבורה ורכבת ישראל. תנופת הפיתוח הענפה, יחד עם תכנית ההצטיידות רחבת ההיקף בקרונות חדשים שאישר הדירקטוריון בראשותי לאחרונה, יאפשרו מעבר של יותר משתמשים לתחבורה ציבורית, וישפרו משמעותית את מרקם החיים במדינת ישראל."
שיקו זנה, מנכ"ל רכבת ישראל: "גם בימי לחימה מורכבים אלו אנו ממשיכים בפיתוח תשתיות חיוניות וחסרות תקדים הן בהיקפן והן במורכבותן ההנדסית. העבודות בטבעת השרון בוצעו בהצלחה מלאה תוך עמידה בלוחות הזמנים המאתגרים וזאת בזכות עובדי ועובדות רכבת ישראל וקבלנים רבים השותפים לעשייה שביצעו בחודשיים האחרונים עבודה מאומצת מסביב לשעון על מנת לבצע מגוון של עבודות שישפרו משמעותית את השירות לנוסעים."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רכבת
    יוני 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן שהרכבת לאופקים וממנה למרכז והצפון תשוב להיות עד 12 בלילה או יותר ולא עד 8 בערב ודבר שני בכל הרציף יש שלושה ספסלים בלבד ופניתי לערייה שיש עשרות חיילים שיושבים ברצפה ואם אפשר שיוסיפו עוד 2-3 לפחות ואין התייחסות עד עכשיו תודה רבה
    סגור
  • 1.
    חנטריש
    מ.ק 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרלטנים, מספיק לבלבל את המוח עם הכותרות הטפשיות.
    סגור