כסף וצרכנות

מענקים של 500 שקל לקראת פסח: מי הזכאים לקבל?

בשווי חמישה מיליון שקלים: מעל עשרת אלפים חיילים בודדים וחיילים הזקוקים לסיוע כלכלי יקבלו תווי קניה לחג
מערכת ice |  6
כסף (צילום shutterstock)
לקראת פסח ובצל תקופת המלחמה, תעניק הקרן לידידות, באמצעות 'האגודה למען החייל' ואכ״א, תווי קנייה -  בשווי של כחמישה מיליון שקלים למעל עשרת אלפים חיילים בודדים וזכאים לסיוע כלכלי. התווים על סך 500 שקלים לכל חייל - נועדו לסיוע לחיילים ולבני משפחותיהם לקראת החג, במיוחד בצל תקופת המלחמה שמציבה לחיילים הבודדים וזכאי הסיוע הכלכלי אתגרים נוספים.
התווים יכולים לשמש לרכישות מזון, הלבשה, הנעלה, ספורט מוצרי חשמל ועוד, וזאת בהתאם לצרכיהם. את התו הייעודי יוכלו החיילים למשש בסניפי ובאתר רשת "שופרסל", ובלמעלה מ 100 חנויות ואתרי אונליין נוספים, כמו כן ניתן יהיה לממש את התווים גם ברשת "כוורת" הפרוסה בכל בסיסי צה"ל. סגלי הת"ש יעבירו את התווים גם ללוחמים שמשרתים בעזה כדי שאלו ישמשו אותם עם יציאתם לריענון.
 
נשיאת הקרן לידידות, יעל אקשטיין: "רבים מהחיילים שבימים אלה עסוקים בלהגן על כולנו, צריכים בעצמם סיוע. בכל שנה, אנו בקרן לידידות גאים לשתף פעולה לקראת פסח עם עבודת הקודש שעושה האגודה למען החייל בסיוע לחיילים בודדים ואחרים עם תווים לקראת החג. השנה, הסיוע לחיילים מקבל מבחינתנו משמעות עוד יותר גדולה. חשוב שאף חייל לא יישאר בלי עזרה ובלי היכולת לממן עבורו את מה שהוא צריך לקראת פסח. אנו מודים לתורמים שלנו ברחבי העולם שמאפשרים לנו לתת את הסיוע הזה".
יו״ר האגודה למען החייל, האלוף (במיל׳) יורם יאיר (ייה): ״בימים אלה יותר מתמיד האגודה למען החייל, מממשת מחויבותה לסייע ולתמוך בחיילי צה״ל. אנו פועלים בכל הגזרות כדי לעזור ולהקל ככל הניתן על חיילי צה״ל ובמיוחד החיילים הבודדים בהתמודדותם המורכבת בתקופה זו. הקרן לידידות היא שותפה נאמנה ומשמעותית לפעילות זו ואין מילים להביא את הערכתנו ותודתנו לה.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בשורה טובה
    שלומית 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף הצדק מופיע. בשורה טובה. מגיע להם על תרומתם. ??
    סגור
  • 5.
    053484275
    שמעון אברהם יפרח 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא קבלתי לניהול ליד בית
    סגור
  • 4.
    מגיע להם
    כוכי 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד מגיע להם מכל לבבות האזרחים והמדינה באהבה רבה. הייתי שמחה לדעת שכל החיילים הבודדים מסודרים בערב חג הפסח אצל משפחות נהדרות שמארחים חיילים. אנחנו עם אוהב ומאחד ואין לנו ארץ אחרת. בברכת חג שמח לכלהאזרחים החיילים וממשלתנו.
    סגור
  • 3.
    מדהימים!!!
    שרה 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אם חד הורית וגם לי עזרו לקראת הפסח. ארגון קודש!!!
    סגור
  • 2.
    לא אני
    מסעוד 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    דרעי והחברה
    סגור
  • 1.
    נכון מגיע להם אבל מה עם הקשישים גם להם מגיע (ל"ת)
    אתי 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור