כסף וצרכנות
קרפור בהודעה חריגה: זה המוצר שקפץ ב-1,000% במכירות
ברשתות השיווק בישראל דיווחו על עלייה חדה מאוד של 150-250% בקניות אחרי ההודעה על תקיפה אירנית בישראל, מה שהעלה את מפלס החרדה והצורך של הישראלים להצטייד לכל תרחיש שלא יבוא. כירות המים המינרלים שעלו אתמול ב-1000%, הביצים קפצו במכירות בשיעור של כ-450%
האם קרפור תעמוד בביקוש? יממה אחרי שמנכ"ל הרשת, מיכאל לובושיץ אמר בראיון לחמ"ל על רקע המתקפה האיראנית: "יש כפול בכמות האנשים וזה מתגבר כל הזמן. נכון לעכשיו יש עלייה של יותר מ-150% במחזור שהסופר רגיל לעשות, זה גם בגלל שלא כל הסופרים פתוחים במוצאי שבת", נראה שיש עוד נתונים מפתיעים לגבי ההתארגנות של הרשת.
על פי 'כלכליסט', ברשתות השיווק בישראל דיווחו על עלייה חדה מאוד של 150-250% בקניות אחרי ההודעה על תקיפה אירנית בישראל, מה שהעלה את מפלס החרדה והצורך של הישראלים להצטייד לכל תרחיש שלא יבוא.
הבולט ביותר היה מכירות המים המינרלים שעלו אתמול ב-1000%, הביצים קפצו במכירות בשיעור של כ-450%, המזון לתינוקות ב-380%, חיתולים ב-380%, שימורים ב-350% ונייר טואלט ב-340%.
עוד ב-
לצד זאת הוסיף מיכאל לובושיץ והרגיע בשל החשש למחסור במזון: "ברשת קרפור יש שפע של סחורה, אנחנו מוכנים למצב חירום וגם לחג. יש לנו אפשרות להזמנות באונליין, גם באתר קרפור, רשת Quik ובשוק מהדרין וביתן".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה