כסף וצרכנות

רמי לוי ויוחננוף בהודעה מרתיחה ללקוחות: השירות הזה מבוטל

לקוחות יוחננוף קיבלו מסרון לפיו משלוחי אונליין "בוטלו זמנית עד לאחר הפסח בשל חוסרים בעובדים וזמינות עופות טריים". ברמי לוי שלחו הודעה דומה ולקוחות שלא שיערו מה יקרה אמש, כבר נאלצו לסבול מהנזקים שנגרמו
מערכת ice |  2
רמי לוי שיווק השקמה (צילום יחצ)
כנראה החשש מהטילים האיראניים גרם לרשתות השיווק רמי לוי שיווק השקמה ויוחננוף להודיע ב-SMS ללקוחות כי הם ביטלו את שירות המשלוחים בהזמנות באינטרנט, שירות האונליין, באופן זמני לפחות.
לקוחות יוחננוף קיבלו מסרון לפיו משלוחי אונליין "בוטלו זמנית עד לאחר הפסח בשל חוסרים בעובדים וזמינות עופות טריים". ברמי לוי שלחו הודעה דומה ולקוחות לא שיערו מה יקרה אמש, כבר נאלצו לסבול מהנזקים שנגרמו.

על פי פרסום ב-ynet לקוחה התלוננה כי קיבלה בשעות הבוקר הודעה על ביטול הזמנה בסך 450 שקל ברמי לוי אונליין, כאשר נכתב לה: "בגלל המצב הביטחוני, אנו נאלצים לבטל את הזמנתך. אנו מתנצלים על אי הנוחות. רמי לוי באינטרנט",
על פי הפרסום, הסתבר ללקוחה משיחה עם שירות הלקוחות כי כרגע אין משלוחים ואין צפי מתי יחזרו. "אי אפשר לדעת כרגע", אמר לדבריה הנציג. הלקוחה סיפרה ל-YNET שטענה כלפיו: "אז זה כאילו ההזמנה שהזמנתי לא קיימת?" ונענתה בשלילה.
כך או כך, ברמי לוי מסרו בתגובה לטענות שעלו על ידי הלקוחה המדוברת שקנייתה בוטלה: "לא ביטלנו. יש עומס לפני החג והאתר כרגע בתפוסה מלאה. מנסים למצוא פתרונות להגדיל תפוסה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לוי
    אריאלה 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא הפסד גדול!!! מי שקונה אצל רמי לוי מסתכן בליכלוך וסחי אין פינה ברשתות שלו שאתם משלמים 100% עבור טינופת וליכלוך.......
    סגור
  • 1.
    הזול במדינה יצאה יקר מאוד
    מקס 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שעת העבודה שלי שווה 600 ש''ח ברמי לוי בטלו לי המשלוח ולכן נעלצתי לבזבז שעה וחצי לשם קניות
    סגור