כסף וצרכנות

אחרי האלימות הקשה בספארי: מה שלא ידעתם על פטור מתור

מתברר שריב על תור גרם לכך ולכן בביטוח לאומי יצאו בהבהרה בנושא שלא נמצא יותר מדי על סדר היום. עצוב ומכעיס! בעקבות אירוע האלימות המכוער בספארי, הביטוח הלאומי כמי שמעניק את תעודות "פטור מתור" חשוב לנו להבהיר:  תעודת פטור מתור היא לא "פריבילגיה״ ולא ״הנחה״ - היא זכות בסיסית שמגיעה לאנשים עם מוגבלות על פי חוק"
מערכת ice |  315
צוות הספארי ברמת גן (צילום תומר נויברג פלאש 90)
לאחר ש"הישראלי המכוער" הכה שוב והפעם בספארי ברמת גן. כאשר תגרה אלימה במיוחד תועדה אמש (שבת) באטרקציה שברמת גן ורק בגלל ויכוח על תור. המבקרים והילדים נאלצו לחזות באלימות קשה בין צעירים בשל ריב על שכירת קלנועית.
מתברר שריב על תור גרם לכך ולכן בביטוח לאומי יצאו בהבהרה בנושא שלא נמצא יותר מדי על סדר היום. עצוב ומכעיס! בעקבות אירוע האלימות המכוער בספארי, הביטוח הלאומי כמי שמעניק את תעודות "פטור מתור" חשוב לנו להבהיר:  תעודת פטור מתור היא לא "פריבילגיה״ ולא ״הנחה״ - היא זכות בסיסית שמגיעה לאנשים עם מוגבלות על פי חוק, וביניהם ילדים!".

עוד הוסבר: "לבעלי הפטור לא תמיד יש מגבלה הנראית לעין - מה שגורם לכך שחלק מהם "זוכים" לתלונות ועצבים מהסובבים אותם. בואו נהיה יותר מכילים ומתחשבים, ולפני שמתעצבנים או מתנהגים באלימות ננסה להבין מי עומד מולנו".
לסיום נטען בביטוח לאומי: "מי שקיבל תעודת פטור מתור לא קיבל אותה סתם! אנחנו כחברה חייבים לכבד אנשים עם מוגבלות, ולאפשר להם ליהנות מהבילוי בספארי או בכל מקום אחר כמו שמגיע להם. בואו נשנה את השיח".
תגובות לכתבה(315):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 136.
    פטור מתור.
    אביהו 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רוצה להגיד שיש אנשים עם לב רע שרואים מישהו אם תעודה נכה פטור מתור ומזלזלים והתגובות מתחת לכול ביקורת ממש חצופים אם בן אדם מקבל תעודה זה לא סתם ביטוח לאומי לא מחלק מתנות הוא זקוק לזה ולא חשוב מה אחרים חושבים.לדרוש בלי פחד את המגיע אף אחד לא עושה טובה זה חוק ומי שעובר עליו צריך לענש בחומרה .כי לא מספיק מה שעוברים החולים צריך להתמודד עם השפלות .בושה שככה
    סגור
  • 135.
    כרגיל חצי אמת
    האמת לאמיתה 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שוכחים לציין שבאתרי נום ובילוי למנהלי המקום יש את הזכות לקבוע גדרים ל"פטור מתור"אבל בגלל שנוח להם לא להתעסק עם זה יתר ציבור המבלים הנורמטיבי אוכל אותה כי "זה החוק". לך תסביר לילד בן 4-5 למה חבורת ילדים בני 13-15 עוברים אותו שוב ושוב במתקן , כשהוא עומד חצי שעה לגלוש פעם אחת ובזמן הזה אותו ילד "מוגבל" עולה יורד כמה פעמים.
    סגור
  • 134.
    לא מאמין לכם!
    יוסי 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מאמין פה לאף אחד, מדינת השקרים והפשע, איזה טעות שאני פה
    סגור
  • 133.
    ????
    טל, 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם מהוים דוגמה רעה לאוכלוסית הספארי, האחראים בספארי ובסופרים צריכים בכל מקום לשים . שלטים על החובה לתת זכות קדימה לנכים.
    סגור
  • 132.
    הבדלים
    חל 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך לשים לב.יש תעודת נכה רגילה שלא נותנת פטור מתור.ויש תעודת נכה עם סעיף פטור מתור.פעמים רבות בעלי עסקים לא שמים לב להבדל נותנים לכול תעודות הנכה.למרות שלא רשום פטור מתור.
    סגור
  • טען עוד
  • צודק 100%
    משה 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר אמרתי בעבר וגם היום אנחנו בדיוק כמו הפרימיטיביות של מדינות ערב השכנות . זאת לא אמריקה ולא אירופה .
    סגור
  • 131.
    פטור מתור ניתן ביד קלה מדי!
    אני מפרדס חנה 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    4 5
    90% מאלו שיש להם תו נכה וחונים על מדרכות בארץ , מצליחים לחנות כמו כולם בחו"ל. איך זה?
    סגור
  • 130.
    הבעיה היא שזאת מדינת הקומבינה
    גיא 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    9 4
    כמו שיש מסחרה סביב תווי נכה ככה גם פטור מתור. מי שמשלם יכול להשיג גם אם אין לו מגבלה
    סגור
  • ממש,לא
    ג'קי 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כדי לקבל פטור אתה עובר ועדה רפואית וזה לא פשוט. יש הרבה זיופים וקומבינות שפוגעות בנכים ה"אמיתיים"
    סגור
  • לא נכון
    דניס 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ממש לא נכון אין שום קומבינות אלא זכות זו ניתנת לאנשים עם נכות שביטוח לאומי נותן לאותם אנשים , אותם אנשים נראים רגילים לא תמיד תןכל לזהות את המגבלות שיש להם , לבני יש נכות 100 % בעין לא תוכל להבחין כלל לא מראה אך לגילו הצעיר בן 9 חודשים כבר עבר שני צינתורים ללב ועוד דרך ארוכה להחלמה
    סגור
  • 129.
    לא הם ולא שכרם
    ש' 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הלוואי. הלוואי ולא הייתי צריכה את הפטור. הייתי מוותרת על הכל רק בשביל להיות יותר בריאה. לא רוצה פטורים ולא מעוניינת ב"פריווילגיות". תנו לי את הבריאות שלי ומצידי לעמוד שעתיים ביום בתור
    סגור
  • 128.
    אם זה לפי החוק,
    נכה 100 אחוז 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אם זה לפי החוק אז בבקשה צריך להפעיל את החוק וכל מי שמפר את החוק אם זה ביחידים או במרכזי עסקים או בנותני שירות וכל מי שמפר צריך לקנוס , הבעיה כאן אין אכיפה ואין מי שיאכוף את החוק,
    סגור
  • 127.
    הבעייה עם פטור מתור ...
    מנשה 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה בסדר גמור לתת פטור מתור, אבל מה עם האלה שאין להם פתור מתור ? הייתי בפארק מים, תורים ענקיים לכל מתקן. שניים שלושה ילדים עם פתור מתור מגיעים למגלשת מים. עד שאחד מהם גולש השניים האחרים כבר מספיקים לחזור חזרה לראש התור המתקן מושבת לכל אלה שאין להם פטור מתור. תתחשבו גם באלה שאין להם פטור מתור, שהם יחכו בתור, אבל לא שעות על גבי שעות.
    סגור
  • 126.
    אסון תרבות "החלש הוא העליון".
    דמע 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מי שרוצה פטור מתור שיבקש יפה
    סגור
  • תגובה של איש רשע! (ל"ת)
    ליאת 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • הוא לא צריך לבקש. זה חוק. לא עושים לו טובה (ל"ת)
    דנה 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 125.
    תנו לחיות לחיות... (ל"ת)
    יהודי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 124.
    ישראבלוף פטור מתור
    נועם 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 11
    פטור מתור זו חארטה אחת גדולה, אנשים מגיעים עם זה לדואר, לקופה מהירה ומנצלים זאת לרעה גם אם הם לא בעלי התו, הרעיון בא מתוך מקום טוב אבל במדינת בקומבינות זה גם הביא איתו ניצול של התו. עובדה שברוב העולם המפותח אין שטות כזו, וסומכים על האזרחים ונותני השירות שיהיו מספיק אדיבים כלפי אנשים עם מוגבלות.
    סגור
  • אתה טועה
    אריאלה 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    באירופה יש תעודת פטור מתור. ומשתמשים בזה כדי לעזור לאנשים עם מוגבלויות במשפחה שלי היו ילדים אוטיסטים וכשהלכנו לדיסנילנד היה לנו פטור מכל התורות
    סגור
  • אתה כל כך טועה ומטעה !! לאימא שלי יש תעודה
    נס1 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא יושבת על כיסא גלגלים סיעודית 100%. ביטוח לאומי לא נותן תעודה כזאת סתם לכל מבקש, יש נכויות שלא נראות , כמו נכי צה״ל נפגעי טרור. מחלות נפשיות וכו. מלבד זאת גם אם לא היה תעודה לא צריך להתנהג גרוע יותר מהחיות
    סגור
  • 123.
    פטור מתור ותג נכה לרכב ניתנים בקלות יתרה (ל"ת)
    כמעט כל אחד יכוללקבל 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • הלוואי שהיה קל יותר להוציא זכאות
    אמא של פטורה מתור 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממש לא נכון. צריך אחוזי נכות מסיימים לקבל את שני התווים. וביטוח לאומי ממרר את החיים עם אלף ועדות רפואיות עד שנותן אחוזי נכות. הבת שלי, כחולת סרטן, שלחו לה רופא הביתה כדי לראות עד כמה הכימו באמת גמר אותה כדי לתת לה אחוזים וגם הם זמניים, רק לתקופת הטיפולים.
    סגור
  • תחפש/י בגוגל ותמצא/י
    גיא 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיש המון חברות ומאכרים שמציעים שירותים של תו נכה תמורת תשלום.
    סגור
  • תגובה לא ראוייה
    שלמה 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי, בגלל שיש מאכרים לדבריך אז מי שצריך ויש לא את הפטור מהתור צריך לסבול ולעמוד בתור בגלל שיש כאלה שקונים את הפטור לדבריך, בגלל קומץ כל הכלל סובל
    סגור
  • 122.
    בן צור
    יואב 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לפי הוידאו של הקטטה לא נראה שאף אחד שם נכה הכל זה קומבינה יש אפילו ערוצים בטלגרם שאפשר לשלם 2000 שקל ולקבל פטור מתור שלא יבלבלו את המוח
    סגור
  • 121.
    רק מי שעם קביים כסא גלגלים או קשיש
    בדיחה 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 10
    לכל המדינה יש תווי נכה ותור. המציאו סיךורים שיש "נכים" שלא רורים עליהם שהם נכים. אתם מקשיבים לעצמכם כמה זה מטומטם?
    סגור
  • אני אחרי 3 ניתוחי לב
    אחת שלא רואים עליה 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת שלא רואים עליי
    סגור
  • עוד אדיוט שחושב שהוא חכם.
    . 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה מקשיב לעצמך כמה אתה מטומטם??? 1. נכות היא לא רק פיזית, היא גם נפשית. בזה אתה בטוח לוקה. 2. לא כל נכות פיזית, היא רגליים בעייתיות. היא יכולה גם להיות חולי סרטן, וכן תתפלא, לא לכל חולי הסרטן נושר השיער וחיצונית הם נראים רגילים ולא חולים. נכות יכולה להיות אוטיזם, גם ברמת תפקוד גבוה, שלא רואים עליהם כלום, אבל הם עדיין לא מסוגלים לעמוד בתורים ארוכים. לצערינו לא חסרות עוד דוגמאות.
    סגור
  • אני לא קשיש או בכיסא גלגלים..
    מישהו 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ועם זאת, עברתי פציעה מאוד קשה, שלקח לי בערך שלוש שנים להתגבר עליה למצב שאני בכלל הולך, או מדבר כמו שצריך. יש לי לא מעט ברזלים בגוף, אפילו כמעט איבדתי את ההליכה לגמרי. אבל נלחמתי ולא ויתרתי. הייתי בן 21 כשנפצעתי. מעולם לא השתמשתי בפטור מתור. האמת? אני פשוט מתבייש.תמיד אעדיף שאדם אחר שצריך את זה יותר ממני ישתמש, ואני עומד כמו כולם בתור. או יושב עם הכאב ממש בלתי נסבל. אבל למה אני אומר לך את זה? כי אין לך שום מושג ידידי מה אתה בכלל מדבר. יש אנשים שעברו דברים כאלה ומתו, ויש אחרים, ששואלים את אלוהים ואת עצמם כל יום למה הם נשארו בחיים לסבול את הדבר הזה יום אחרי יום. פגומים בנפש ובגוף. אני מבין שאין לך שום מודעות והכלה לאנשים אחרים כי פשוט לא עברת את זה, וזה בסדר, אין לי כעס בליבי עליך. אבל נסה להבין.. היום 6 שנים אחרי, אני ככ רגיל לכאב שאני אפילו לא זוכר איך הרגשתי לפניו. ורק אם ממש ממש ממש אגיע לסף כאב גבוהה בכלל תראה שאני מתחיל לצלוע. אל תהיה איש קשה ככ, לא הכל שחור ולבן בחיים. אני מאחל לך בריאות איתה, ושתבין דברים שכאלו רק דרך הניסיון של אחרים, ולעולם לא מניסיון אישי.
    סגור
  • יש נכויות שלא נגלות לעין (ל"ת)
    שלי 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לפעמים יפה השתיקה
    פנינה 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סייג לחוכמה שתיקה!! יכולים להיות אן ספור מקרים שלא נראים לעין ואם אותו פרט קיבל קיבל זאת מביטוח לאומי הוא לפני זה עבר מסכת בדיקות וועדות. הם אינם מחלקים זאת בקלות יתרה. קצת אינטילגנציה רגשית לא תזיק.
    סגור
  • נכויות שלא רואים:
    רייו 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בין הנכויות הלא נראות לעין יש בעיות שמפריעות לאנשים ללכת. יש נכויות שגורמות לאנשים להתעלף אחרי כמות זמן של עמידה, יש נכויות מנטליות וכל כך הרבה דברים. ויש אנשים שלפעמים משתמשים בקביים ולפעמים לא.
    סגור
  • אתה לא אינטליגנטי
    יוסי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יש גם אנשים עם פטור מהמתנה בתור שיש להם בעיות נפשיות ולכן אתה חייב לסתום את הפה ולתת להם להיות לפניך, הם יכולים לתבוע אותך ואת כל מי שמדבר לא יפה אליהם. אם אתה לא מבין גם עכשיו אז כנראה שגם לך מגיע לקבל פטור מתור ולכן תגיש בקשה לביטוח לאומי והם יחליטו אם לתת גם לך פטור מתור.
    סגור
  • מגבלות שלא נראות לעין
    אמא 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זה לא מטומטם. ילדים אוטיסטים למשל לא תמעד רואים שיש בעיה אבל כן יש להם מגבלות וצריך להתחשב בהם ולכן הם מקבלים תו נכה. לא מקנאה במשפחות שצריכות להתמודג עם בעיות כאלה. תגידו תודה לאל שאתם בריאים!
    סגור
  • 120.
    ספארי
    אנונימי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פעםראשון שהביטוח לאומי צודק
    סגור
  • 119.
    פטור מתור
    יהודית 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    9 0
    כמו שנכתב בכתבה אנשים עם מוגבלות לא בהכרח נראים נכים , צריך להציב שלטים עם הסבר לטובת הנכים כי לצערי לא כולם מודעים והם חושבים שמרמים אותם ולא יזיק יותר פרסום להסביר לציבור הרחב מהו פטור מתור.
    סגור
  • היי מסכימה לגמרי עם מה שאמרת
    אני 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התגובה הקודמת הייתה בטעות
    סגור
  • מה הקשר? (ל"ת)
    אני 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 118.
    ספארי
    ג"ק 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בטוח ספרדי וגם תומך ביבי. שיחליפו אותו מול החטופים.
    סגור
  • מה הקשר? (ל"ת)
    אריאלה 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 117.
    פטור מביטוח לאומי
    רן 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    5 5
    לכל כך הרבה אנשים יש את התעודה הזה , שזה נותן לי לחשוב שאנחנו בכלל עם מוגבל , כמו בכל דבר טוב שעושים פה , הפטור מתור ניתן בקומבינה לאנשים מגעילים ומכוערים , אז כן זה מעצבן
    סגור
  • אמא לשני אוטיסטים עם פטור מתור
    א 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מקווה שלא תחשוב שאנחנו מגעילים ומכוערים
    סגור
  • 116.
    הפטור מתור יוצר לא מעט בעיות
    מינרבה 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    5 9
    קשישים שבקושי עומדים בתורם בסופר, נאלצים לפנות את מקומם לטובת מחזיקי תעודות פטור כאלה
    סגור
  • מגיל מסויים מקבלים אוטומטי פטור מתור (ל"ת)
    אזרח 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא נכון
    אריאלה 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאנשים מעל גיל 70 יש פטור מהמתנה בתור באופן אוטומטי במקרים מסוימים כמו תור לסופר
    סגור
  • 115.
    לחצי מדינה יש פטור מתור ותו נכה ללווי הורים וילדים
    עידן 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    7 8
    צריך לאכוף את התו נכה, פטור מתור לאנשים שמלווים את הזכאי לפטור ומנצלים את זה גם בלעדיו/ה
    סגור
  • צריך להראות תעודת זהות (ל"ת)
    אריאלה 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תבדוק אתה בטח גם יכול לקבל נשמע לי
    יד 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מוגבל
    סגור
  • 114.
    מכות בספארי
    יוחאי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 9
    כן כן גם אני ההיתי וראיתי הכל. זה אנחנו סליחה אתם המזרחיים הערבים היהודים. בתרבות של שופוני אני יש לי כח . אתם המזרחיים שהורסים כל חלקה טובה במדינה הזו. השחורים היהודים. מסל משמיים שלא אתם הקמתם את המדינה. אתם והילדים שלכם אלה הזבל של המיץ הישראלי
    סגור
  • בלון נפוח
    כרמית 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יוחאי כדאי מאוד שתרגיע ובחרת שם לא נכון, כי יוחאי זה לרב מזרחי אז תפסיק לבלבל במוח בוט מטופש. זה לא קשור לעדות יש קיצוניים וחמומי מוח מכל הצבעים ותפסיק להתנשא בלון נפוח!
    סגור
  • תלמד לכתוב לפני שאתה מתגזען. (ל"ת)
    מזרחי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • קוראים להם ביביסטים (ל"ת)
    ייח 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • קפלן
    גולן 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ראינו אותכם בקפלן כמה אתם רשעים ומשמידים את ישראל,לפני שתדבר על ליכוד,תסתכל על עצמכם
    סגור
  • 113.
    מאיר שפיגלר הרס את ביטוח לאומי
    ... 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שחילק מיליארדי שקלים לכל הדורש. עודד אנשים לנצל את המדינה, הוא גם חילק פטורים ותעודת נכה לכלמי שרוצה. בגללו ביטוח לאומי הולך לפשוט את הרגל ב 2042 במקום ב 2050.
    סגור
  • 112.
    מה הקשר בין הלינקים בכתבה לכתבה עצמה
    ... 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה נסגר מי עורך את הדף הזה
    סגור
  • 111.
    אלימות בכל מקרה זה גרוע (ל"ת)
    אלה 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 110.
    לכולם יש פטור מתור
    אחד שמבין 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אם לא הייתם ככ מתרינים בפטור מתור לא היו את הבעיות האלה. לכל בן אדם שני יש. בדואר כבר פתחו תור למי שיש פטור מתור הזוי
    סגור
  • התגובה שלך...
    ה לא יעזור לך 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היכ בדיוק הסיבה למה שקרה למעלה. כסיל
    סגור
  • 109.
    ומי שקיבל תעודת נכה ואינו נכה וחונה כמו חזיר בכל מקום (ל"ת)
    הכל חרטא 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 108.
    הבעיה שכל אחד שני כאן עם תעודת נכה ופטור (ל"ת)
    איתי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • שיהיה לך אישית ואז תגיב .שכל לא קונים עם שכל נולדים! (ל"ת)
    הצדק 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה לעשות שכאן לא שוויץ ?! מה לעשות שיש מלחמות
    נס1 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנפצעים אלפי חיילים ? מה לעשות שיש אלפי פיגועים ? תאמין לי שכל אחד כזה היה מוותר על הצו ומחליף את זה בבריאות איתנה
    סגור
  • נכון
    היי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נכון צריך להחמיר את התנאים לקבלת פטור מתור ומי שכבר יש לו פטור צריך לבוא שוב לקבל תעודה חדשה
    סגור
  • זה עדיין לא אומר שלא מגיע לו
    אמא לילד מיוחד 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לצערנו היום יש הרבה אנשים עם מוגבלויות.זה אומר שלא מגיע להם כי הם הרבה? ממש לא!
    סגור
  • 107.
    פטור מתור לבן במיאמי
    יענ 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לאחר קבלת דרכון דיפלומטי אני מניחה שיקבלגםצפתור מתור אם וכאשר יחזור ארצה. מענין על איזה סעיף יקבל את הפטור.. נכות כללית כבר יש לו..
    סגור
  • 106.
    מיץ זבל
    טוני 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פעם היה ראש ממשלה גדול.דגול שאמר..יהודים אנחנו..גם בספארי היו יהודים..גועל נפש של אנשים מכוערים..זבל של אנשים שמרביצים בשביל לקבל קולנועית.. אנחנו במלחמה..חטופים..הרוגים.. והיהודים רבים על מה...
    סגור
  • 105.
    כל תעודת נכה צריכה להיות עם פטור
    ב.ל תפנימו: 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מן הראוי שתתנו לכל נכה פטור מתור כבר זה לא להאמין שעד היום רק בחול מתחדבים ובארץ לא. בושה וחרפה ועוד מעיזים להתווכח ואז צריך להוכיח את הנכות ולהישפט עליה אם היא מצדיקה או לא. פשוט תתנו לכל הנכים פטור מתור ולא נאלץ להתחנן לאף חנות או אדם.
    סגור
  • 104.
    כנראה כמה בבונים ימנים מיהרו הביתה חזרה לספארי (ל"ת)
    אלי קופטר 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 103.
    עלוב
    מייק 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לי יש ילד על הרצף. היו פעמים שאמרו לי הוא לא נראה נכה בכלל או שאלו במה הוא מוגבל ואילו הזמנתי משטרה לאחת שהוציאה את המוצרים אחרי שהקופאית קבלה אותנו. פשוט עם עלוב
    סגור
  • בלי הכללות בבקשה.
    נמאס 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    העובדה היא שיש הרבה עשב שוטה במדינה אבל זה לא כל העם.. הזכרת לי שביבי אומר שהוא ראש הממשלה של כולם . אבל שריו מתחשבים ופעלים למען פחות מחצי העם. במציאות נותן לשריו להשתין על חצי מהעם אם לא יותר...
    סגור
  • 102.
    בגלל כל התגובות כאן
    בן 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני לא מנצל את הפטור מתור שלי. פשוט בושה
    סגור
  • 101.
    תראו מה קורה עם תו נכה ביטוח לאומי = בנונויות (ל"ת)
    אח 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 100.
    פשוט
    אפי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פשוט יש מכום לעוד כלוב בספרי
    סגור
  • 99.
    ביטוח לאומי
    סלבי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תתבישו לכם לתת 2500 שקל לקשיש לחודש כאשר הוא עבד 40 שנה ויותר -אבל משכורות שלכם גדלים
    סגור
  • מי שעבד 40 שנה צבר בד"כ כספי קרן פנסיה ופיצויים
    נמאס 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כך שההכנסה של רוב הפנסיונרים גבוהה יותר. הבעיה היא רק של מי שלא שילמו עבורם, או עצמאים שלא חסכו לקרן פנסיה וקרן פיצויים
    סגור
  • הממשלה שלך מחליטה על הקיצבה
    טענ 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה זה בדיו' שייך לכתבה. נאת התלונה יש להפנות לממשלה שאתה בודאי בחרת את אלה שמעבירים כספים למשרדי ממשלה מיותרים. מאז הפעם הבאה תבחר נכון ואז אולי יהיה שינוי ויהיה כסף גם להעלות את קיצבת אזרח ותי'.
    סגור
  • 98.
    הבעיה שלחצי מהמדינה יש פטור מתור (ל"ת)
    שי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • מגובה במסמכים?
    טענ 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצאת את זה בסטטיסטיקה. מאז אני ועוד כמה שייכים כנרטה לחצי השני שלא מקבל.
    סגור
  • נו ו?
    מייק 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועוד שנה לכל החיילים הנפגעים מהמלחמה מה אז? למה זאת בעיה?
    סגור
  • 97.
    ויתור??? אל תנסו אותנו יותר מידי
    רובי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    5 8
    לא!!! אין אפשרות לשגע את הציבור כל רגע עם הפלצה חדשה. הפטור מתור יפה מאד לא על חשבון אנשים שעימדים שעות בתור תייצרו אופציה שלא תגרום לקהל לחטוף ג'ננה מהתופעה אולי כשהאלימות תכיע למצב קיצוני תבינו
    סגור
  • פטור מהתור הוא לא חדש. אופי אלים הוא הבעיה
    נמאס 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בהרבה מקומות בעולם מחכים בתור ארוך ויש מי שזכאי לפטור מהתור ואף אחד לא מתעצבן על כך. גם אם יהיה תור נפרד לזכאים לפטור, הערס הישראלי המצוי שתמיד מרגיש מקופחי יתעצבן וירצה בכוח להכנס בתור הזה. התור ארוך לך מידי ? תוות, תמצא בילוי אחראו .שת לך תעשה מקלחת קרה להרגע.
    סגור
  • 96.
    בן משפחתי מושתל כבד
    עובר אורח 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    10 1
    לא רואים את המגבלה או הנכות והוא זוכה לקללות וללעג. חבל עלינו - עם חסר תרבות
    סגור
  • מסכימה
    אריאלה 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבא שלי עבר ניתוח בלב והיה לו מאוד קשה לתפקד אחרי זה והיה תקופה שהוא בקושי יכל ללכת אז זה שהוא לא נראה נכה זה אומר שלא מגיע לו? הוא היה צריך לחנות קרוב לכניסה לסופר כי הוא לא יכל ללכת הרבה עכשיו ברוך השם הוא הרבה יותר טוב!
    סגור
  • 95.
    ביביסטים
    טלי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    דרום צרפת
    סגור
  • כשאתה דפוק
    רמי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשאתה סובל מטמטום אז מתייחסים לדבר כזה כמו שאתה התייחסת להערכתי יש יותר סיכויי שאתה תעשה דבר כזה ולא מי שאני מכיר בסביבה שלי אז ילאה שב בשקט אם השנאה שלך מסכן
    סגור
  • .
    עופר 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאחל לך ולכל משפחתך שתהיו זכאים לפטור מתור
    סגור
  • 94.
    מנצלים את הפטור לרעה.
    עמי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    17 5
    חבל שבביטוח לאומי לא ערים לניצול לרעה של הפטור. אתה יכול לעמוד בתור למתקן ולראות את בעל הפטור נכנס מספר פעמים למתקן ולא לבדו אלא עם כל המלווים שלו (ויש הרבה). בסוף יוצא שרק הם משתמשים במתקן. שלא לדבר יעל מכירת כרטיסי פטור באטרקציות.
    סגור
  • 93.
    חבל
    חי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאבדים את עצמנו לדעת. אמורים לקדש את החיים ולא תמיד זה קורה. מתלוננים כל הזמן בזמן שמסביבנו החיים הרבה הרבה יותר קשים.
    סגור
  • 92.
    פטור מתור
    אסתר 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רצוי שגם המוגבלים יבינו שהנכות לא נכרת עליהם ויחזיקו את התעודה ביד ויציגו אותה כשניגשים לדלפק. אף אחד לא נביא לדעת מה אצל השני. ישנם מוגבלים שצורחים "יש לי תעודת נכה" ומקימים מהומה צעקות וצרחות מיותרים
    סגור
  • נכון
    טאר 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מספיק להצהיר. נא להראות לאנשים את תעודת הפטור מתור.
    סגור
  • את התעודה לא צריך להראות לכולם רק למי שאחראי
    נמאס 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גם לקופאית כשמבקשים לא לחכות בתור.
    סגור
  • 91.
    למה לא להתחשב ?
    שי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הרבה אנשים עם פטור מתור הם חיילים לשעבר עם פוסט טראומה . אדם עם ptsd נלחץ בסיטואציות של המתנה בתור או צפיפות ומקשה עליו . לא הכל שקוף לעין
    סגור
  • 90.
    הפיתרון הוא לייחד עמדה לנכים עם פטור מתור! (ל"ת)
    נכה עם פטור מתור 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 89.
    שביטוח לאומי יעלה קצבת זיקנה ונכןת לפי 2 .מציל חיים.
    מניסיון. 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    במק
    סגור
  • 88.
    למי שיש פטור מתור...
    התותח 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    5 2
    בחברה מתוקנת יש חוקים ונוהלים ואם למשהו יש פטור מתור צריך לכבד את האיש ומי שלא מבין את זה שיקח מטוס ויעזוב את המדינה למדינות ערב שם מתנהגים כמו חיות.
    סגור
  • 87.
    מחלקים כמו קופונים
    יוסי חניה 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 5
    השאלה איך אילו שיש להם פטור מתור מחכים על הכבישים בפקק,שם אין קיצורי דרך :)
    סגור
  • אמא לשני אוטיסטים עם פטור מתור
    א 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתפלא לגלות מכמה פעילויות אנחנו נמנעים כי אי אפשר להתמודד עם ילדים מסויימים שעות באוטו.
    סגור
  • אוטוטו תהיה נכה ותגלה לנו
    תתבייש על התגובה! 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קטרמה איז א ביץ
    סגור
  • 86.
    למה אתם מתפלאים מהאירוע? זאת פלשתינה היפה. (ל"ת)
    מנחם 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 85.
    גם דרכון דיפלומטי זה לא פריבילגיה (ל"ת)
    Rajjf 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 84.
    פטור מתור לתרופות לא להשכרת קלנועית
    ארמונד 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    חצי מדינה תו נכה ,חצי מדינה פטור מתור. שאתה רואה "נכה" יוצא עם קניות שבחור צעיר לא סוחב אתה מבין שכל המדינה הזאת מושחתת
    סגור
  • ואם הוא צריך קלנועית כי קשה לו ללכת?
    אנונימית 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חשבת על זה או שאתה רואה רק את נקודת המבט שלך?
    סגור
  • 83.
    כל כך הרבה אנשים וילדים מקבלים אותו סתם
    אמא לאוטיסט אמיתי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    4 4
    יודעים לעמוד יפה בתור לגלידה או במקדונלדס וגם מחכים יפה לטיסה בנתב"ג. אבל בפעילויות פנאי ותרבות, כמו הישראלי המכוער, מנצלים עד הסוף, על חשבון מי שבאמת צריך (וכנראה בכלל לא הולך כי באמת קשה לו והחברה חולה). נצלנים, נמאסתם.
    סגור
  • את לא תקבעי לאנשים איך להשתמש (ל"ת)
    מי שיש לו זכאי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 82.
    לפי התגובות האלימות כאן אין סיכוי לשינוי בישראל (ל"ת)
    בושה 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • צודק בהחלט וחבל שככה זה (ל"ת)
    אריאלה 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 81.
    חוק דפוק...
    Jake 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    5 6
    לבטל את החוק הזה....זה בא על חשבון אחרים וזה בעייתי להסכים להיות פראייר... הטבה צריכה להינתן ללא פגיעה במישהו אחר!!!
    סגור
  • תמיד זה מגיע על חשבון מישהו
    חוק לא דפוק 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תמיד הטבה לאדם אחד היא על חשבון אשם אחר כך החברה מתקיימת.
    סגור
  • פשוט הזיה
    רמי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה זה השטות הזאת למה אתה ואני יכולים לעמוד אותו הדבר בתור אם אמר אם ילד חינוך מיוחד מאכל לך שלא תזדקק לפטור הזה
    סגור
  • 80.
    והגיע הזמן גם להבהיר...
    אסי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    8 1
    תעודת נכה זו לא תעודת פטור מתור, לצערי יש כאלה שמנסים לנצל את המצב.
    סגור
  • לכן כתוב על כל תעודה אם היא כוללת פטור מתור או זכויות א (ל"ת)
    אנונימית 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ויש,כאלה שזקוקים
    נכה 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפטור וביטוח לאומי לא נתן כי תוגה לאל הם אמנם נכים בהרבה פרמטרים אבל לא נפשית. אז אל תקבעו לאנשים. משנאה בעיני זכאי אוטומט לתעודה. ככה בלי צורך להצדיק את מצבו או להתחנן שיעזרו לו בתור.
    סגור
  • 79.
    פתור
    איקה 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החוסר סבלנות סובלנות הכבוד האישי ההתחשבות וכד' מתחילים,לצערי להתרחק מהחברה הישראלית ואני רואה את זה בכבישים,לא מאותתים נדחפים בתור חותכים נוסעים בפרעות.חבל!!??????
    סגור
  • תרבות נהיגה אגואיסטית, מסוכנת ולא מקצועית (ל"ת)
    אמת 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 78.
    תו נכה לרכב מקבלים ממשרד התחבורה, פטור מתור מביטוח לאומ
    יצחק 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לכל האהבלים שחושבים שפטור מתור זה חלק מהקומבינה של משרד התחבורה (של כץ ורגב, כן ?!) אז אתם תועים ובגדול! פתור מטור ניתן לנכים אמתיים כאלה שביטוח לאומי משלם להם קצבה אלרי ועדה רפואית ולא, לא מחלקים נכויות לחברים של הליכוד
    סגור
  • 77.
    איזה עם מסריח
    ישראלי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אנחנח עם חסר תרבות חסר סבלנות ובעיקר עם של טמבלים שחושבים שמגיע לנו הכל כאן ועכשיו
    סגור
  • 76.
    כבר הציעו לי בעבר תמורת תשלום פתור מתור ותעודת נכה
    מושיקו 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איך אני יכול לסמוך על משהוא שהוא באמת מוגבל.
    סגור
  • כנראה בדרך לא חוקית
    אריאלה 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם תופסים מישהו על דבר כזה זה זיוף של מסמכים ממשלתיים זה יכול ללכת לכלא. אפשר גם להשיג רישיון נהיגה בדרך הזאת
    סגור
  • פטור
    אזורי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לא לקחת כשהציעו לך בתשלום? פחדת?אההה? קארמה אל תהיה חכמולוג ואל תשקר. מי שקובע פטור מתור וועדה רפואית. אתה רוצה את הפטור שלי? אתן לך בחינם אין כסף.אני מוותר רק להיות בריא
    סגור
  • 75.
    פטור מתור
    משה 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פעם היה כבוד לא היו תעודות של פטור.היום לא צריך סיבה ישר אלימות כי אין ענישה ואין אכיפה.כאן הבעיה
    סגור
  • 74.
    אחחח איזה עם ממד להתענג עליו אנחנו אויבים של עצמנו (ל"ת)
    שי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 73.
    חייבים לשנות את המצב
    אזרחית 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תייצרו שילוט, תורים נפרדים, סתם גורמים לחיכוכים מיותרים בלי לתת באמת פתרונות
    סגור
  • 72.
    פטור מתור
    יוני בן 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כאם לילד על הרצף האוטיסטי עם פטור לתור אני חייבת לומר שהרבה הורים מנצלים את הפטור בצורה מכוערת.למשל ניתקלתי בהורה שמציג את התעודה של בנו כשבא לעיריה לסידורים שונים, כשבנו באותה השעה מצוי במסגרת החינוכית .וזו לא הדוגמא היחידה שראיתי לאורך השנים.אנשים " לא פראיירים" למה שייחכ בתורו כאחד האדם..בדיוק מה שרואים בכבישי ישראל..ואני לא מדברת על מצבים בהם ההורה מצוי עם בנו הנכה שמתקשה בהמתנה ארוכה ולכך נועד הפטור.
    סגור
  • אבל מחייבים תעודת זהות של בעל הכרטיס
    אריאלה 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני הייתי הולכת לדואר בשביל אמא שלי לסידורים והיא לא יכלה ללכת עם הכרטיס שלי ולעקוף את התור זה אישי נועד רק בשביל הבן אדם שהכרטיס על שמו (או בשביל הורה אם הילד נמצא שם)
    סגור
  • 71.
    פטור מתור
    יצחק 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לבן שלי יש פטור מטור וזה לא שהוא מחמד או יפה היליד שלי שיך לספקטרום ואח שלו מאובחן כאוטיסטי ולא מאכל לאף אחד להגיע למקום הומי אדם אם שני ילדים שיש להם פטורמתור מספיק שאחד ניכנס ללחץ מהטור אז הבלגן מתחיל לחגוג ואז כולם לוטשים מבטים ואמינ לי שזה לא נעים אזה סבלנות לא תזיק לכולם
    סגור
  • 70.
    עם פשוט מגעיל... אפשר להזדכות על הציוד
    תכלס 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    19 1
    עם כל מה שהעם הזה עובר... ממשיכים לריב על שטויות
    סגור
  • 69.
    שכן שלי עם תו נכה ועובד בשחור בבנייה (ל"ת)
    דודלי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    20 7
    סגור
  • ניצול לרעה
    שושו 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשאתה שומע בעלי פטור מתור מצחקקים בינהם ואומרים בא תראה איך אנשים מתעצבנים אז זה ניצול לרעה וזו נכות בפני עצמה בסופו של יום כולם משלמים במיטב כספם ורוצים להנות אז להבדיל ממקומות כמו קופ"ח או סופר במקומות בילוי יגבילו אותם
    סגור
  • מה זה שייך? אולי הוא מושתל כליות או כבד? בדקת? (ל"ת)
    סתם אחד 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אז אתה מרביץ לו? (ל"ת)
    יואב 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פטור מתור
    מיכל 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כל מי שיש לו תו נכה יש לו פטור מתור. התגובה שלך פשוט מיותרת מכוערת ועצובה
    סגור
  • יתכן וזו נכות נפשית ומידי פעם מישהו מסדר לו לעבוד בבניה
    שלומית 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא אומר שהאדם עובד כל יום 8 שעות . אם אתה בטוח שהוא כן עובד במשרה מלאה אז תהיה אזרח טוב ותדווח.
    סגור
  • שוטר
    עמוס 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה לעשות שאתה מלשין
    סגור
  • יש הרבה כאלו ואחר כך ביטוח לאומי אומר
    אורן 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהקופה מתרוקנת ואין להם תקציב לתת לנכים שבאמת נכים ולא לכאלה שמשחקים אותה נכים רק כדי לקבל קצבה ופטור מתור ותג נכה לרכב.
    סגור
  • עובדת שחור
    גם אמא שלך 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבורסה ולא מצהירה
    סגור
  • בטוח ערבי
    פובזנר 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערבי
    סגור
  • 68.
    בול שי ט
    מאור 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    12 12
    מכיר לא מעט שיש להם פטור מצור והם אוכלים אותי לארוחת בוקר. מתאמנים במכון כושר. שכנה שלי נוהגת על רכב יוקרה מסובסד, חיה כמו מלכה ויש לה איזו נכות מסוימת ביד. איך זה לכל הרוחות מתעדף אותה על אנשים אחרים? מילא ברגליים או בעיניים. אבל במקום לעשות את זה סלקטיבי, כל מי שיש לו נכות שבכלל לא קשורה לעמידה בתור, עוקף אותך עם שתי עגלות ענקיות בסופר.
    סגור
  • קושי לעמוד בתור לא תמיד נובע מנכות ברגליים!
    אחת שיודעת 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש אנשים על הרצף האוטיסטי, יש אנשים המתמודדים עם מחלות נפש, פוסט טראומה, לא תמיד מה שרואים לשניה מגלם את מה שעובר על האדם. בט"ל ממש לא נותן בקלות!
    סגור
  • הראית בדיוק את הבורות ביחס לפטור מתור
    מישו 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קודם כל לא מקבלים פטור מתור כשיש נכות מסוימת ביד אז השכנה שלך לא קשורה לסיפור. מי שכן מקבל פטור מתור לא מקבל את זה רק כי הוא פיזית לא יכול לעמוד בתור אלא גם בגלל בעיות אחרות, וזה בדיוק מה שמדברים עליו - את **לא רואה** את הסיבה הזו, ואת מניחה לפי מראה אם ״מגיע לו או לא״. אל תעשי את זה.
    סגור
  • שכנה שלך חברת ליכוד ? (ל"ת)
    יצחק 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פטור מתור זה לא לכל נכות
    1 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז אם עקפו אותך אנשים נכים ללא פטור מתור, זה לא אומר שההגדרה הזו מיותרת, רק כי לא כיבדו אותה
    סגור
  • 67.
    וגם אם מישהו סתם קיבל פטור מתור
    אני 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    17 10
    לא יקרה שום דבר אם תחכו בתור עוד 5 דקות.
    סגור
  • תניח שרובם לא קיבלו סתם, אתם מתבלבלים עם תו נכה לרכב
    דרור 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    21 3
    ביטוח לאומי כפי שאתה יודע בודק טוב טוב לפני שנותן 100% נכות ולאחר מכן את התעודה. אם היה לך ילד על הרצף שלא יודע מה זה סבלנות והוא מוגבל שכלית - וישתולל . אתה עדיין תתחשבן עם ההורה?! כל אחד משחק אותה חכם וגרון הדור כאילו הוא מינימום אילון מאסק.
    סגור
  • סליחה אבל גם עם תו נכה לרכב היד לא צריכה להיות קלה
    ארצי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולאפשר לכל נכה תג נכה לרכב.זה לא עובד ככה .יש קריטריונים מאוד נוקשים מי צריך באמת לקבל תו נכה לרכב והביטוח לאומי לא בוחן את הדרישות לעומק.
    סגור
  • 66.
    הגיע הזמן לבדוק בדיקה מעמיקה למי נותנים פטור מטור נראה
    דויד - הצבר 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    9 9
    שכל עבריין או משוחרר מהכלא זוכה לפטור מטו. בושה החברה צריכה להתייחס לבעלי פטורים כאחד העם ולא כנכים מסכנים שצריך לאפשר להם להמדיך להיןת נכים חבאתית ובעלי יחס משפיל.
    סגור
  • פטור מתור, גם אם ל 50% ניתן לא בצדק, אין סיבה להעניש
    אלי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    11 3
    את אלה שכן ניתן להם בצדק!
    סגור
  • 65.
    החינוך מתחיל מהבית!!! הורים תתעוררו ותתחילו לחנך
    אתי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    19 0
    את הילדים שלכם!
    סגור
  • 64.
    הרבה מהם חרטטנים שהשיגו פטור מתור במרמה
    אופיר 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    9 17
    דוגמה לאמא שהגיעה לבדיקות רפואית לילד לכדורגל החנתה את הגיפ מרצדס על הכניסה למרפאה ,עברה את כולם תוך כדי שצועקת יש לי פטור מתור (אולי לך אבל לא לילד). המכנה המשותף ערסיות ללא שום התחשבות.
    סגור
  • 63.
    שקופים
    אאאא 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    19 1
    לא כולם ניראים חולים/ נכי גפים.... פטור מטור ניתן להרבה מחלות שקופות וכואב לראות מה קורה עם זה והדוגמא הכי טובה ילד על הרצץ שלא ניראה בכלל ומחייך ואבל בעולמו שלו והרבה לא מבינים למה קיבל כי ילד כזה לא יכול ליהיות הרבה ליד אנשים כי רעש משגע אותם והם בורחים לכל כיוןן ומאוד מסוכן אבל דיי קצת סובלנות לא תזיק
    סגור
  • 62.
    פטור מטור
    ויוי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ישנם אנשים גם אם תראה להם את הכרטיס פטור מטור שברור שלא מקבלים סתם מהמדינה ישנם חצופים שלא מתביישים לריב
    סגור
  • 61.
    אבל כשבאים לביטוח לאומי הם לא מכבדים בעצמם את הפטור
    אזרח 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    6 6
    תנסו לא לקבוע תור בביטוח לאומי בטענה שיש לכם זכאות לפטור ותראו איך המאבטחים מגלגלים אותכם מהמדרגות .לכן צריך לבטל את כל הבולשיט הזה פטור מתור
    סגור
  • בגלל שיש מקום שלא מכבד אז לבטל את זה גורף? הגיון של נעל (ל"ת)
    מישו 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה גם תקף לבתי מרקחת,מרפאות,בתי חולים,משרדי
    רוני 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשלה גם לא עושה עליהם רושם הפטור מתור הזה
    סגור
  • מציע לקנוס את העסק ב 100 אשח את העובר על החוק (ל"ת)
    אלי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • מה הקשר
    מאיה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מי שרוצה לעבוד על המערכת ישר קולטים אותו ומי שלא מקבל פטור ומביא את כל המסמכים הרפואים לזה למה אנשים צריכים להתנצל על זה שיש להם פטור מכל מיני סיבות תהי יותר אנשים רגישים ותפסיקו לבקר ולהיות ברברים ואלימים
    סגור
  • 60.
    מסכים עם ביטוח לאומי
    אבי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    13 0
    יש לכבד כל אדם עם מוגבלות גם אם אין לו פטור מתור תיתביישו לכם היהודים רק בשעת צרה אתם לברים בושה
    סגור
  • 59.
    פריבלגים ונצלנים לוקחים טרמפ על פטור מתור
    לי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    7 20
    מאוד מטריד ומפריע הפטור מתור הזה.
    סגור
  • תגובה מגעילה
    מושתל כבד 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רואים בעין את המגבלה. מעט סובלנות לא תהרוג אף אחד.
    סגור
  • אבא לאוטיסט
    אלי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים כמוכם הם המחלה והרוע של המדינה שלנו , אתם לוקחים את המדינה למטה בכל תחום
    סגור
  • מאחל לך שלא תזדקק לזה
    אלי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    16 0
    אתה לא יודע מה זה לעמוד במקומות מסוימים כאשר אתה עם חוליות גב שבורות ובעיות במערכת העצבית. מוכן לתת לך פטור מתור לכל החיים שלך אבל בתנאי אחד אחי שתסבול כמוני או יותר לפחות ואז תגיד שיש פריוולגיה
    סגור
  • אתה בעצמך
    אתה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה בעצמך
    סגור
  • תתביישו
    תתביישו 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בגלל אנשים כמוך העולם שלנו רקטב ומסריח
    סגור
  • 58.
    אהבת חינם..כן, אהבת חינם תזרז את השבת החטופים הבייתה בש
    כהן צדק 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רק, אהבת חינם.
    סגור
  • 57.
    נו, אתם מבינים...
    נוני 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    5 2
    איזו תרבות השתרשה בישראל? שחיתות, הונאה וחוסר סובלנות לזולת.
    סגור
  • זה כבר מזמן השתרש פה לא מעכשיו
    קרן 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בערך מהעלייה של הרוסים הראשונה.
    סגור
  • 56.
    למה אתם מופתעים מחוסר האמון?
    שאול א. 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    5 7
    הקלות בה ניתני תעודות נכה או פטור מתור, מובילה לחוסר האמון. יותר מידי נוכלים מנצלים זאת.
    סגור
  • ממש לא בקלות - ביטוח לאומי
    עובר ושב 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוציא את הנשמה לנכים ולמוגבלים.
    סגור
  • אם זה כל כך קל לך תוציא. מה שקל זה לטנף במקלדת. (ל"ת)
    מישו 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 55.
    אין קשר לפטור מתור
    רונאל 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    13 0
    שיש אנשים אלימים במדינת ישראל והמשטרה או החוק לא מטפלים בהם ומעמידים אותם במקומם אז הארועים האלה בכל הכיוונים בין אם זה רוכב קטנוע או תור לקולנוע באלימים יש לטפל בחומרה וזה לא קורה
    סגור
  • 54.
    פטור תור
    מטופל 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מאחל לכם שתזכו לתו נכה ופטור מתור ....אבל על מלא עם כל מה ש משתמע מכך. אתם יוצאים מנקודת הנחה שכולם רמאים ???? איזה טימטום ??? אז כל השוטרים מושחטים??? תפסיקו להכליל את כולם בכל דבר....חברה אשכרה חולה ....כול הבריאים פה צריכים נכות רק בגלל צורת החשיבה העקומה הזאת שמונעת משנאת חינם !!!
    סגור
  • 53.
    היו משאירים את שניהם
    אזרח פשוט משקיף מהצד 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בספארי אדם שאין לו תקנה עצמית יריב בכל מצב
    סגור
  • 52.
    גם חניית נחה ותראו מה קרה
    אא 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 6
    כל אחד מוציא תמורת כמה שקלים
    סגור
  • 51.
    לכל המגיבים -בריאות
    יהושוע 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אבל, לא קל לקבל תעודת נכה ועוד יותר קשה לקבל פטור מתור. לא כל נכה מקבל פטור מתור , ואם מישהו קיבל רוב הסיכויים שבצדק ולאחר תלאות רבות שביטוח לאומי העביר אותו. אז אנשים, תנו כבוד לאחר, אל תזלזלו ובטח לא להגיב באגרסיביות ואלימות. כולנו אחים וצריכים לעזור אחד לשני , במיוחד לחלשים
    סגור
  • אה,אני בטוח שגם בפטור מתור יש מעאכרים כמו בתו נכה
    חזי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לרכב פעם באמת תו נכה לרכב היה משהו.היום כל משרד עורך דין תמורת כמה שקלים מוציא לך את התו הזה.אפילו אפשר לקנות בטלגרם.ככה אני מאמין גם לגבי פטור מתור אפשר לקנות בטלגרם.ביטוח לאומי צריך להזמין את כל הנכים אליו ולערוך להם בדיקות מחדש.משרד הרישוי צריך להזמין את כל הנהגים אליו ולעשות להם בדיקות מחדש ,משרד הפנים צריך להזמין את כל אלו שיש להם רשיון לנשק ולעשות להם בדיקות מחדש.כל המדינה הזאת פקקט אחד גדול וקומבינות.מדינת הקומבינה והשחיתויות.זאת לא ישראל יותר.זאת מדינת עולם שלישי שצריכה להיקרא ישמאעל ולא ישראל.איבקה עליך בקה ישראל.
    סגור
  • 50.
    אלימות
    אני 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    החברה שלנו מאוד אלימה אין לאנשים סבלנות אנשים לא יודעים לוותר אחד לשני רק לכעוס ולקלל חבל להוציא אנרגיות שליליות על מה על תור איפה ההגיון.
    סגור
  • 49.
    מעניין למה אנשים לא מאמינים לתעודת "פטור מתור"
    אלף 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    12 5
    זו המשמעות של ממשלת שחיתות וקומבינות
    סגור
  • אין קשר לממשלה . עובדי הביטוח הלאומי הם אותם עובדים
    שלומית 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכוליםלהתחלף 10 ממשלות אבל עובדי הביטוח הלאומי הם אותם אנשים ורק להם יש סמכות לקבוע מי נכה וכמה עלפינתונים שהם מקבלים . אין קשר לממשלה .
    סגור
  • פטור מתור
    כנרת להב 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    11 0
    יש לי סרטן. כלפי חוץ אני ניראת סביר. זה מבייש שאני צריכה להסביר מדוע זכותי להעזר בזכות הזו בפני זרים
    סגור
  • 48.
    יש לבטל מיידית את הפטור מתור
    דודי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    6 29
    הרעיון לפטור מתור דע במהותו. יש לבטלו מיידית. לא ייתכן שאגם עומד בתור וחושב שהנה מגיע תורו ואז מגיעים אנשי הפטורים ועוקפים אותו. גם אם מתעקשים לפטור את בבקשה לפחות על כל אחד פטור יש לקבל אחד שעומד בתור.
    סגור
  • למה?
    שי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מי אתה שתחליט שצריך לבטל את הפטור מתור?! יש אנשים שזקוקים לזה. אנשים מקבלים פטור מתור מסיבה מסויימת. אז את ההצעות שלך תשמור לעצמך.
    סגור
  • אז בוא נסכם ש...
    א 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כשמישהו מתפרע משתגע בתור טוען שמאמץ העמידה קשה לו או כל סיבה אחרת כל מי שבתור שפנה מידית את התור לאיש הזה ולכל מי שקשור אליו. האפשרות השניה היא שכשתראה תעודה בידי מישהו שטרח והביא מסמכים שזיכו אותו באותה תעודה תענה לבקשתו לפנות את התור
    סגור
  • 47.
    אין פטור מתור לאיש...גם שם יש שחיתות למקורבים
    עיחח 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    5 13
    הביטוח הלאומי הוא גורם אמין? לא מאמין לו
    סגור
  • פטור מתור
    ויוי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לא לשווא נותנים הרשויות פטור מטור למה הרועה הזה
    סגור
  • בורות
    הודיה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    6 2
    נראה אותך מקבל שם אחוזי נכות בלי שבאמת יש לך. בהצלחה.
    סגור
  • חחחח איזה שטויות כבר היו ומצאו רופאים ששיתפו פעולה
    עמרם 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם החרא הזה.נו באמת הכל קומבינות.מדינה מושחתת יותר גרוע פה מארגנטינה.אתה משלם כמה אלפים ומקבל הכל.
    סגור
  • 46.
    אין פטור
    שאול 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אני היה לי יותר בסופרפאם עם רוקח והנהלת הסופר גיבו את הרוקח. קיבלתי התקיף חזק יותר מי מה שיש לי שבוע לא יצאתי מהבית ויותר אני לא משתמש בו.
    סגור
  • 45.
    עלק מוגבלים
    ביי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    6 27
    המוגבלים האלה מעברים את כל המשפחה שלהם ללא תור בסופר את האמא הדוד והבן דוד בושה חרפה לא מגיע להם שום זכות אם הם לא יכולים לחכות בתור שיישארו בבית
    סגור
  • תסתום
    אסי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    7 0
    תסתום סתום תהיה ותשאר
    סגור
  • 44.
    תפסיקו לבלבל את המוח
    יוסי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם מי שקיבל תו נכה לרכב לא קיבל סתם . ולכן אל המדינה עם תו נכה לרכב. ויפה שהתעקש
    סגור
  • 43.
    בתור נכה בלי פטור
    אני 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    12 1
    מוותר על כל הפריוולגיות , רק שיוסרו ממני הכאבי תופת שאני סובל. אמן ואמן.
    סגור
  • 42.
    לא "פריבילגיה"
    כן 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אם לא הייתם מחלקים את הפטורים כמו שמחלקים סוכריות אולי זה באמת היה מרגיש כמו פטור שמגיע לאנשים, אבל שיותר מחצי מהמדינה נכים עם פטור. זה אומר דרשני. ועל הצעירים שרבו מכות הם לא נראו אנשים שלא יכולים לעמוד בטור של 10 דק.
    סגור
  • אכן צודק.אם יש להם אפשרות לריב מכות
    משה 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז על איזה פטור מתור מדובר.צריכים לשלול מאותם האנשים האלו את הפטור מתור ולא לתת להם יותר בחיים.הייתי פוטר אותם מלחיות בכלל.9 ממ בכל מוח וזהו
    סגור
  • גאון
    אני 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בתור מבין גדול בקבלת הפטור כי הרי עסקת בזה וגם בדקת כמה זכאים יש מאחלת ללל שתהיה זקוק לעזרה ושלא תקבל אותה לעולם
    סגור
  • 41.
    עלובי החיים
    יוסי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    תלמדו מהגויים מה זה לכבד אנשים מוגבלים איך אנשים מסוגלים להיות חסרי התחשבות וסובלנות. לא מאחל לכם להיות במקומנו בושה
    סגור
  • לגמרי.עאלק עם הספר. (ל"ת)
    הודיה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 40.
    הבעיה שיש ניצול של פטור מצור לכאלה שלא באמת זקוקים לו (ל"ת)
    מיכל 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • כן נשמה,מאיפה הידע הזה? (ל"ת)
    הודיה. 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • רשעות
    אני 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כי בדקת את אלו שיש להם תעודת זכאות על פי מה קבעת גאונה! כמה רשעות יש בכם מי יתן ותזדקקי לעזרה ולא תזכי לה כי יחשבו שאת איך אמרת מנצלת
    סגור
  • 39.
    פטור
    מירי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אני בגיל שמגיע לי פטוראך לא רואים עלי, סובלת מכאבי רגליים וקשה לי לעמוד, אתלה הפטור על דש החולצה? חברים סבלנות זה חשוב. בטח ובטח בזמנים הקשים שאנו עוברים. תודה
    סגור
  • 38.
    היה רק עניין של זמן (ל"ת)
    אמיר 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 37.
    אני נכה צה"ל אתמול בנתב"ג מישהו כעס עלי שנתנו לי לעקוף.
    אבי מלקר 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    29 1
    אם הבנאדם היה יודע כמה קשה לי לבקש שיתנו לי לעבור כמה בושה יש בזה... וכמה סבל פיזי ונפשי יגרם לי אם אחכה בתור... מעדיף בכלל לא ללכת לסופר ולא לשומקום העיקר לא לסבול
    סגור
  • 36.
    פטור מתור
    שרון 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    23 0
    גם לי יש פטור מתור ומספר הפעמים בהם הותקפתי,הושפלתי,צעקו עלי ואפילו ביזו אותי עד כדי כך שכמעט הורדתי חולצה פעם כדי להראות לכל הצדיקים את הצלקות מניתוחי הסרטן שעברתי
    סגור
  • הם החולים בראש לא אתה (ל"ת)
    מאחלת לך הרבה בריאות 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לצערנו עכשיו עקב 7/10
    קארין 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יהיו עוד תוי רכב לנכים ועוד פטורים מתורים.מה לעשות עקב המלחמות שהמדינה הזאת עוברת ביחס לאוכלוסייה יש כאן את מספר הנכים הגדול ביותר בעולם.
    סגור
  • 35.
    תעודה ?
    יו 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    5 5
    לפני כמה שנים שברתי את הרגל עם גבס וקביים לבד מחכה בתורוכשסוף סוף מגיע התור שלי מגיע השלם פיזית אבל בעל תעודה ודוחף את העגלה שלו לפני כי לו יש תעודה
    סגור
  • זו בעיה אחרת
    א 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה מדבר על כך שמי שמנפיק את התעודה הוא פקיד שמאשר מסמכים שמוגשים לו ע"י רופא כך שאם יש לך בעיה זמנית של נגיד חודש ואתה סובל קשות אין דרך שתקבל פטור כזה אפילו זמני
    סגור
  • 34.
    צריך לעשות תור לפטורים מתור.
    אני 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    22 4
    ואז התור הזה יהיה ככ ארוך, שיעשו תור לפטורים רמה א. עמדתי בתור ארוך מאוד לטיסה באילת. אי אפשר היה להתקדם כי כל הזמן באו משפחות של פטורים. אנשים זקנים עומדים וממתינים, בעוד ילדים וצעירים עוקפים ללא צדק. בסוף כולם מחכים לאותה טיסה. אז שיפטרו מתור מלווה אחד נוסף לאדם, ולא עשרה. אנשים חזירים מנצלים על חשבון אנשים אחרים ללא סיבה אמיתית
    סגור
  • איך אתה יודע שהצעירים והילדים הם ללא הצדקה? (ל"ת)
    הודיה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • לידיעתך
    אחות של... 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ברב המקומות יש תור המיועד לפטורים מתור
    סגור
  • גם לקשישים מעל גיל 80 יש פטור
    טניה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אסור להכניס מישהו נכה בגלל פטור ולגרום לקשיש בגיל המתאים לחכות יותר, יש לקשישים סדר עדיפויות לפני נכים על פי חוק שאף אחד לא יודע ולא מכבד בגלל ביטוח לאומי שלא מסביר את עצמו נכון! גם נשים בהריון זכאיות לפטור אבל אף אחד לא יודע כי ביטוח לאומי לא טורחים לפרסם מספיק מידע!
    סגור
  • קשישים מעל גיל 80 צריך להיות להם כבר פטור מהחיים לגמרי
    אברום 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וחבל מאוד שהם איתנו.
    סגור
  • חבל שאתה פה (ל"ת)
    ש' 04/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    אתמול עמדתי עם הבן שלי בתור בחנות
    אילה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    17 1
    היה חם ואמרתי לו שיש לי סחרחורת, האישה שלפני הסתובבה ושאלה אם אני רוצה לעקוף אותה, סרבתי בנימוס ואמרתי לה שאני בסדר. אבל הרגשתי כל כך אסירת תודה על הרגישות וההתחשבות , נחמד לראות אנשים טובים באמצע החיים. אבל זה כמובן לא יתפרסם בחדשות ....
    סגור
  • 32.
    פטור מתור? רמאות!
    הישראלי המכוער 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    7 16
    פטור מתור זכאי בעל התעודה בלבד + נלווה אחד לכל היותר. בעלי הזכות לאחרונה מנסים להכניס את כל משפחתם על חשבון אחרים. שלא לדבר על כך שרוב בעלי הפטור זייפנים וגנבי ביטוח לאומי. די למדינת רווחה.
    סגור
  • והמכוע והממורמר, רחמי עלייךר (ל"ת)
    אתה הישראלי המכוער 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מאיפה הידע שיש לך שכולם רמאים? (ל"ת)
    הודיה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • מאחל לך הרבה בריאות
    יהושוע 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ושלא תזדקק לפטור. לא קל לקבל תעודת נכה ופטור מתור והרבה מוותרים רק בגלל הקשיים שביטוח לאומי מערים. אז אם יס מישהו עם פטור מתור , תכבדו את זה ותעזרו לו במקום להתנפל .
    סגור
  • 31.
    פטור שניתן לרבים מדי
    אני 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    14 10
    הפטורים מתור ניתנים בקלות. כשלאדם אחד יש פטור, כל המלווים שלו פטורים מתור איתו. נוצרים מצבים מאוד מכעיסים ולא הגונים. אם בעלי הפטור היו משתמשים בו בהתחשבות ועל פי צורך אמיתי, הכל היה מתקבל בהבנה
    סגור
  • על מה שקיבלו בשלו את הפטור, לעולם אין לדעת
    שלא תחווי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואת בהצלט לא רוצה להתחלף עם סיבתם
    סגור
  • 30.
    חלק מאותם האנשים המחזיקים תעודת " נכה"
    אין לי פטור 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    5 4
    הם ממש לא נכים ורוכשים את התעודה המקנה להם להחנות את רכבם גם על אדום לבן, יש להם פטור מתשלום אגרה לטסט פעם בשנה, פטור לעמוד בתור בסופר, דואר ועוד מקומות. אנשים מנצלים את התעודה ולצערי האזרחים הבריאים וגם הנכים באמת סובלים מזה.
    סגור
  • אני נכה גר ברמת גן.עירית רמת גן ובראשה
    שם אנונימי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המושחת כרמל שאמה הכהן לא אוהבים את הנכים בעיר הזאת.ומערימים עליהם עוד קשיים במיוחד עם חניות.אין חניות בעיר לנכים.אני מגיע ליד הבית שלי אין חניה פעם עמדתי על המדרכה כשיש לי תו נכה על שמשת הרכב וקיבלתי עוד דו"ח.בושה ממש בושה לעיריית רמת גן.שרואה אותנו הנכים שקופים.צריך לתבוע את העירייה הזאת ייצוגית.
    סגור
  • ואיך אתה יודע שהם לא נכים?!
    מימי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זו רק השערה והכפשה. רוב האנשים שחונים באדום לבן - לא עושים זאת כי יש להם פטור מתור...
    סגור
  • מכירה אישית ילדים של וכלות/חתנים של נכים שחונים בחניות (ל"ת)
    לגמריי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • זה שונה
    שי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פטור מתור ותו נכה זה דברים שונים. לא כל מי שיש לו פטור מתור יש לו תו נכה
    סגור
  • אתה מדבר על משהו אחר.
    אני 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פטור מתור ניתן לנכות מאחוז מסויים. אין קשר לתעודת נכה של הרכב (הילדה של עם קצבת נכות ואנחנו לא זכאים לתעודת נכות של הרכב)
    סגור
  • בפנמיה לילדים עם צרכים מיוחדים
    לאחות שלי יש ילדה 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא רואה אותה רק פעם ב..... וקיבלה תו נכה לאוטו, והאמא סתם נצלנית, ובקושי מבקרת את הילדה אך קיבלה תו נכה
    סגור
  • 29.
    חזירות של נכים
    מגנה חזירות 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    6 26
    עים כול הכבוד לנכים בליתורגם.אני.נכה ולפעמים הנכים.מתנהגים בחזירות הם מיצגים מוסכים ושאר עסקים עים נירת שאנה שיכת באופן אישי מיצגים עסקים שגוזלים זמן רב לכאלה צריך לבטל את התעודה כמו בתי מרקחת של הכללית
    סגור
  • ולקרוא לאחרים חזירים, מי שמך
    אתה מסכן 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צריך וזקוק להסתכלות פסיכאטרית, מאחלת לך בריאות הנפש והגוף
    סגור
  • בושה
    יוסי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    קח מה שיש לנו ותהיה הראשון בתור כמה טיפשות באנשים
    סגור
  • קצת רגש וכבוד
    משה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    14 0
    בכל מקום יש שמזייפים או חותך תורים.זכותך להעיר לנותן השירות שיבדוק את זהותו או לאמת התעודה.טעית לכנות את הנכים חזירים.מאחל לך בריאות ושאף אחת ממשפחתך לא יהיה נכה ולא יקראו לו חזיר.
    סגור
  • לפני בואך להסביר את טיפשותך תלמד כתוב. (ל"ת)
    ע 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • עלוב (ל"ת)
    אתה מסכן 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כנראה שאתה ממש רוצה להיות נכה
    אפי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    8 1
    תגיד תודה שיש לך ידיים רגליים ואין לך שום מחלה שמזרזת לך את המוות או מקה עלייך לחיות חיים רגילים.
    סגור
  • 28.
    זה שנקט באלימות כנראה רגיל לחתוך בתור ולכן חושב שכולם (ל"ת)
    חכם 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 27.
    עזרו לנו לעזור לכם
    אפרת 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    11 0
    יצא לי פעם להיות בתור לקופה והגיעה מישהי שלא ראו עליה שום דבר והיא פשוט עקפה ולא הסבירה כלום. רק כאשר המוכרת פנתה אליה היא הסבירה שיש לה פטור מתור. אנשים יקרים אם יש לכם פטור מתור בבקשה תזכירו או תסבירו או תראו אישור זה יעזור מאוד לעזור לכם ויעזור לאחרים להסביר לכם פנים. ברור לי שזה לא תמיד קל אבל חוסך עוגמת נפש
    סגור
  • למי שלפני, ולעתים גם מראה,שלא תחווי זאת (ל"ת)
    לי יש, ואני מסבירה 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אף אחד לא צריך לפרוש בפניה את התיק הרפואי שלו. שלא תהיה
    אמא לילדים עם מוגבלו 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 2
    שלא תהיה נכה,שקוף בעצמך
    סגור
  • לא מכיר תעודה שפורסת את כל התיק הרפואי
    א 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    על התעודה כתוב למיטב היכרותי לכל היותר "נכות כללית" ומספר זהות שזה המינימום שבמינימום כדי לתת גם לאחרים את הזכות לדעת שהם חייבים לפנות את התור.
    סגור
  • 26.
    יחד עם זאת, יש אנשים שמנצלים את המצב
    תם לבס 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    12 6
    מכירה אישית משיהי שיש לה פתור לא ממש מוצדק והיא משתמשת בו בלי הצדקה (אלרגיה למזון, לא ממש משהו שבגללו אי אפשר לעמוד בתור). זה גורם לזילות באנשים שבאמת זקוקוים.
    סגור
  • שחווה מקבל הפטור, ולא מקבלים פטור השל אלרגיה (ל"ת)
    את לא רוצה לחוות את 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    עם מכוער (ל"ת)
    סילי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • זהו עם צר עין וקנאי.אפילו מנכות וממחלות קשות
    דביר 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנשים פה בעם המאפען הזה מקנאים
    סגור
  • 24.
    החברה בישראל
    ישראלי גאה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אחיי היקרים רבותי בואו נכבד כל אחד ואחד, למה צריך לבוא חלילה לאלימות, יש דברים שצריך חובה לנו כבני אדם לוותר. כמו למשל ענין האנשים שהם לצערנו הרב מוגבלים להם אנו חייבים לעזור לסייע להם. על זה אין שום מחלוקת אחיים יקרים. ואם ההיה כך אז נהיה מאושרים. מאחל
    סגור
  • עם של מוגבלים
    מוטקה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל אדם שני במדינה יש לו פטור. מדינה של רמאים ומוגבלים.
    סגור
  • עפי תגובתך בריאות הנפש והגוף (ל"ת)
    נראה שאתה מוגהל שכלי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    פטור מתור
    מירי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    24 0
    לא מאחלת לאף משפחה להיות בסיטואציה הזאת הגיע הזמן שתאספו את עצמכם ותכבדו את האחר
    סגור
  • 22.
    אלימות
    גנפר 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הישראלי המכוער בושה לחברה שלנו
    סגור
  • באים לראות חיות בספארי?תסתכלו על עצמכם
    אסתר 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתם החיות לא אלו שבספארי.הלוואי שהייתה לכם האינטלגנציה שיש לחיות בספארי.עוד 100 שנה לא תגיעו אפילו לאינטלגנציה שיש לבת יענה שטומנת ראשה בחול.עם של פיגור.
    סגור
  • 21.
    .. .......
    עודד............ 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    5 13
    חוק מרגיז ומיותר כשהייתי בארהב נכה בכיסא גלגלים המתין לתורו ללא קיטורים מצידו אבל מחוקקים פופוליסטים בארץ גרמו לעיווות וסבל לאנשים שההמתנה בתור שלהם התארכה גם נכה או זקן יכולים להמתין
    סגור
  • איזה פטור מתור אתה רוצה שיביאו לנכה בכסא גלגלים
    נועם 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפטור שכבר אפשר לתת לו זה מוות מהעולם לגמרי.לאן הוא כבר יכול להמתין?
    סגור
  • שקרן הנכים בעולם קודם
    יוסי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תבדוק ביורו דיסני בארה"ב וצרפת תור של אלוהים ונכה נכנס עם כל המשפחה מהצד אז אל תבלבל את המוח אלה שהלכו מכות ברברים מגעילים
    סגור
  • חמור
    משה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חוץ מלומר שזה שהגיב הוא חמור אין מה להוסיף
    סגור
  • צוגק 100 אחוז (ל"ת)
    הילה 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תלמדו לכבד
    גלית 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מממממש לא מרגיז מכים וקשישים קשה להם לעמוד בתור נקודה ארצות נברית לא מעניינת לך תליה שם ישראלים ברברים חסרי לינוך ותרבות
    סגור
  • נכה בכיסא גלגלים באמת לא צריך פטור
    לא מעודד 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אבל ילד אוטיסט שלא נראה נכה בהחלט צריך.
    סגור
  • כול אחד וסיבתו לפטור, זה לא חייב להראות (ל"ת)
    תכובה עם הרבה טמטום 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    ארץ ישראל יפה. האנשים לא משהו (ל"ת)
    שף 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • נכון
    שי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    צודק בהחלט
    סגור
  • 19.
    ביטוח לאומי
    י 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    8 33
    חלק גדול ממי שמקבלים פטור מתור חד משמעית מקבלים אותו סתם!!!! לא כל אדם עם בעיה נפשית או על הספקטרום לא יכול לחכות בתור. ביטוח לאומי אחראי על יצירת קבוצות ענק פריווילגיות שלא מתמודדות כלל ולצידן אזרחים אומללים שצריכים לשאת את השק האדיר הזה על הגב.
    סגור
  • אני יגיד לך מה הבעיה במדינה הזאת.יש בעיה אחת
    רובי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שהורסת לכולם את החיים פה.והיא עודף אנשים.יש כאן ביחס לתושב על שטח המון אנשים.בוא אם תקצץ מהאוכלוסייה חצי מהאנשים המדינה הזאת תהיה גן עדן.תחשוב כל השטח הזה ל 4m. הפתרון חוק למניעת ילודה כמו בסין לא יותר מילד אחד לכל משפחה.הבעיה בכך שזה לא יתאפשר כי יש כאן מלחמות,צבא,ערבים שמביאים 20 ילדים ויותר.אז אין ברירה צריך לחיות פה ולסבול בשקט.
    סגור
  • נראה אותך עומד בתור עם ילד על הרצף
    א 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    וםתאום הילד שנלמד שלך "מאבד את זה" תוך שניה ואתה אפילו עדיין לא מצליח להבין מדוע. פתור מתור לאנשים על הרצף למשל עוזר לא רק להם אלא גם עוזר לאחרים בכך שהוא מונע מהם את הצורך להתמודד עם כל מיני מקרים לא נעימים.
    סגור
  • אוטיזם או בעיה נפשית היא בעיה ניורולוגית עצבית
    ט 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מקווה שאתה מבין מה ההפך מעצבנות.
    סגור
  • מה שרשמת (ל"ת)
    טמטום בהתגלמותו 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פששש כמה ידע.רואים שהבאת אותו מהלשכה לסטטיסטיקה. (ל"ת)
    הודיה. 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה או את
    יוסי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם צריכה פטור מתור לפי התגובה שלך חוצפנית ומגעילה וברברית לכאורה
    סגור
  • לעג לרש
    דיאנה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ממש" אומללות" להיות בריא. תגובה נוראית, אף אחד ממקבלי פטורמתור לא מקבל סתם את הפטור,
    סגור
  • בתקווה שגם אתה תזדקק לזה (ל"ת)
    משה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • תגובה
    תגובה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פריווליגית??? רוצה להצטרף למועדון?? רוצה ילד נכה??
    סגור
  • 18.
    הרבה פעמים המלווים של הזכאים משתמשים לרעה
    אני 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    7 8
    המלווה גם מקבל צמיד שמקנה לו את הפטור. וראיתי המון מלוים שלוקחים איתם מישהו בלי צמיד וקוראים לו " מלווה" ומדלגים על התור. כלומר לא הייה אדם שזכאי לפטור מתור ובפועל שני אנשים דילגו על התור. עצוב שקרובי משפחה של ילד זכאי מנצלים אותו לטובת אחרים.
    סגור
  • אלה שזקוקים לכך , נפגעים (ל"ת)
    חבל שכך 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    איפפפפ
    עדי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 5
    כאמא לילד עם צרכים מיוחדים יש לי את כל הכרטיסים וההטבות - מעולם לא השתמשתי במי מהכרטיסים - לא פרייארית ,לא מתמסכנת - עובדת קשה בשביל הילד שלי ונלחמת על זכויותיו... השימוש בכרטיס שכזה צורב לי בפנים ...הנה אתם מסכנים - ואנחנו נעזור לכם ! לא רוצה ולא מוכנה לקבל סטיגמת מסכנות מהמדינה (להבדיל מאחרים ) נלחמת על הילד שיגשים עצמו ויתקדם בקצב שלו להישגים ....אבל להשתמש ולהתהדר בכרטיסי מסכנות?? ...לא תודה ...
    סגור
  • ומסכנה אני לא, סליחה מכבודך הלכת רחוק (ל"ת)
    יש לי כזזה, 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אלמונית
    להתהדר? התמסכנות? 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא חסרים מקרים כמו מה שקרה בספארי, שבגללם מותקפים בעלי הפטור מתור. לי יש כרטיס פטור מתור ולא השתמשתי בו כי לא ראיתי בו צורך. לעומת זאת, לאחי גם יש כרטיס פטור מתור. המתנה בתורות יכולה להפוך אותו לתוקפני כלפיו וכלפי הסביבה, אז משתמשים רק כשצריך.
    סגור
  • כנראה שאת לא באמת זקוקה לזכות הזו. (ל"ת)
    פ 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא חושבת שהיית רוצה להתחלף עם מישהו בנכותו
    מלאכית 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באשר היא, ובשל כך קיבלו את הפטוא
    סגור
  • 16.
    תגובה
    עובד 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 6
    מה עושים בפקקים בכביש מוציאים תעודה פטור מלחכות בפקק
    סגור
  • רוצה חקבל כרטיס פטור מתור מוצדק ולדווח לנו איך זה? (ל"ת)
    זמר 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 15.
    או לחילופין שהפריבילגים יפסיקו לנצל ולנצל
    רן שרון 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אלו שרק מקבלים ומקבלים ומקבלים , יהיו קצת יותר רגישים עם הנותנים
    סגור
  • 14.
    פטור מתור לכל דכפין
    אורי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    8 5
    כמה פעמים ראיתם רכב חונה בחניית נכה וממנו יוצא אדם שנראה בריא לחלוטין, בצעד קליל. לשנות את החוק כך שיחול רק על אנשים עם מגבלה קשה, פיזית או נפשית (למה אדם עם בעיה ביד צריך לקבל תו חנייה? הוא הולך על הידיים??) אותו דבר עם קומבינת פטור מתור
    סגור
  • כי הוא משתמש ולא בצדק ברכב,של הנכה באמת
    סמדר. 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שזה אסור בהחלט. רק אם הוא הנהג האישי שלו
    סגור
  • מספיק שהוא מסיע את הנזקק למקומות וטחפולים בהם הוא צריך (ל"ת)
    א.א 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    רמאות בדיוק כמו תו נכה
    חוק הקומבינה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    7 4
    לרוב האנשים שחונים בחניית נכה עם תו כשר למהדרין - במקרה הטוב יש להם איזה קרוב משפחה נכה, בקרה הפחות טוב השיגו את התו באמצעות קומבינה. גם הפטור מתור אותו דבר
    סגור
  • לא תמיד רואים את הסיבה לפטור,קצת אמונה
    תכובה עם הרבה טמטום 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא תצתרכו לעבור את החווחה שעבר אותו אחג שקיבל את הפטור, ולא זו לא פרוולגיה
    סגור
  • לא תמיד רואים את המגבלה באשר היא,
    תכובה עם הרבה טמטום 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזו לא פריולגיה, שלא תחוו מה שחחה אותו אדם שקיבל את הפטור מאחלת לכם בריאות הנפש והגוף
    סגור
  • 12.
    נכות על רקע נפשי
    דייב 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    16 1
    עם לא רואים את הנכות היא בדרך כלל על רקע נפשי, והתורים ועוד דברים שנראים פשוטים לאנשים רגילים קשים לאנשים אלה יותר מלכלל הציבור, בתור מתמודד עם בעיה נפשית ותרואמה אני לא מעוניין או מחויב לפרט לאף אחד אדם מה הנכות שלי ולמה קיבלתי אותה ותגובת הציבור רק עוד יותר מעיקה גם ככה, ובגלל זה כמעט ולא השתמשתי בפתור שלי על אף הקושי.
    סגור
  • זה ממש אבל ממש לא נכון
    אפי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאנשים יש כל מיני סוגי מחלות (אנשים שלא יכולים להימצא בשמש או לעמוד זמן רב מדי, אנשים עם מחלות כרוניות) לא תמיד סה קשור לנפשי!!!
    סגור
  • אתה לא צודק. יש אנשים שקבלו עמוד חניה ויש לה מחלת סרטןף
    סוזי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא לדבר סתם.
    סגור
  • 11.
    חוק שעוות ומנוצל בצורה לא סבירה
    מימי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    14 3
    המהות של החוק יפה אבל חבל שהישראלי הפח אשפה מנצל אותו. דוגמא שהייתה לי במימדיון, אנשים בעלי פטור מתור, עברו על פני איזה 3 פעמים בריצה! בדרך למגלשות, משהו פה קצת מעוות, פעם אחת סבבה, בריצה סבבה... אבל 3 פעמים... צריך למצוא איך מסדרים את זה ולא לכל המשפחה פטור מתור בגלל שהסבתא מתקשה בהליכה... הרי שהיא לא באה למלגשה גם ככה..
    סגור
  • שלא תחווי מה שמקבלי התור קיבלו בשלו את הפטור (ל"ת)
    את לא צודקת 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    פטור מתור
    רוני 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    6 3
    מצטער היום כנסו לפיסבוק תכתבו פטור מתור .תוך דקה עשרות פוסטים עם הבטחת פטור מתור ותו נכה לרכב תוך שבועיים תמורת תשלום. אז לא פלא שיש בלגן שחצי מהם תמורת כסף
    סגור
  • כבר עשיתי לי, ואפילו לכלב שלנו יש פטור
    קוו 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 6
    תגידו שאתם של!כים מרlקxים מצביעי ביבי ישר נותנים.
    סגור
  • לוזר
    גלית 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תגיד שאתה לוזר ממורמר ועלוב תקבל צו גירוש מהארץ חח ככה זה שאתם לוזרים וכלומניקים ביייי לוזר עלוב
    סגור
  • 9.
    ישראלים זה זבל
    ישראלי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    10 3
    לא סתם שונאים אותנו בעולם כל הזמן רבים אין סבלנות בחנייה לא בסופר לא בבית חולים כל אחד חושב פה שרק הוא קיים ולא רואה את האחר עם זבל
    סגור
  • זכות על ישראל
    אוהב ישראל 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חס וחלילה ישראלים עם יקר ונפלא
    סגור
  • 8.
    זה החוק הכי לא הוגן שיש
    צביקה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    15 18
    ראשית, המון מרמים. ולכן לציבור אין אמון בכל הפטורים למינהם. ראוי שביטוח לאומי במקום להטיף מוסר, שיעשה בדק בית. מה גם שמתבקש לשנות את הקריטריונים, רק למקרים חריגים מאוד. אנשים עומדים בתור למשל במשרד הרישוי, וכשמגיע כמעט תורם, פתאום מגיעים כמה פטורים כאלה ואתה מחכה עוד שעתיים. לא סביר. רוצים תעשו מסלולים מיוחדים לפטורים. לא על הגב שלנו.
    סגור
  • אתה מקשקש
    אני 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כי במקום שבו אפשר להזמין תור אין פטור מתור (ומשרד הרישוי זה רק הזמנת תור)
    סגור
  • סבלנות חביבי
    מ. א 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתה יכול ברגע לזכות בתעודה כזאת ! ובאמת לא היית רוצה ! ובטח שיש לך איזה מכר או בן משפחה עם כזאת תעודה שאל אותו .
    סגור
  • סייג לחוכמה שתיקה
    אביה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאחלת לך לא להיות פטור מתור, מי שיש לו כרטיס פטור יש סיבה, לי יש ילדה עם צרכים מיוחדים ואי אפשר לעמוד בתור 20 דק זה מה יש, לפני שאתה כותב תחשוב מי הולך לקרוא את התגובה החסרת רגישות הזו
    סגור
  • אתה מוזמן לקחת להם את הנכות
    תות 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    9 1
    הם מאוד ישמחו. לא משנים שום קריטריונים זה כבר משהו שקיים שנים! זה שאנשים לא מכבדים את זה זה סיפור אחר. אף אחד לא עושה כלום כל חשבון הגב שלך תנשום תגיד תודה שאתה לא צריך את הפטור ושב בשקט!
    סגור
  • 7.
    יותר מידי פטורים
    הסנדלר 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    13 15
    אתה עומד שעה בתור וכל כמה דקות מגיע בן אדם עם פטור מתור
    סגור
  • הוא לא מקבל פטור בשביל העניים היפות שיש לו, או אין לו (ל"ת)
    מלאכית 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    די ברור שלא מעט אנשים מקבלים פטור מתור
    אחות 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    8 13
    סתם. כמו מאות אלפים שמקבלים ביטוח לאומי סתם.
    סגור
  • הם לא מקבלים סתם
    הדר 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מסכימה שלא צריך לנצל ולהתחשב באחרים. אבל ממש לא מקבלים סתם. הרבה מהם בלי מגבלה פיזית נראית לעין הם אוטיסטים שאנשים ותור באמת מעוררים אצלם טריגרים במוצ. אז אם אתה לא מומחה לאוטיזם, אל תגיד דברים שאתה לא מבין. מקבלים רק עם 100 אחוז נכות.
    סגור
  • אני קיבלתי סתם (שילמתי לעו"ד כמובן)
    קוקומ 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 7
    תגידו שאתם של!כים מרlקxים מצביעי ביבי ישר נותנים.
    סגור
  • 5.
    הבעיה שהמסכנים ממסכנים אחרים (ולא רק במקרה הזה)
    תתעוררו 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    9 1
    למשל בלונה פארק הם לא יורדים מהמתקנים אלא נשארים כמה פעמים. פטור זה פעם אחת לא מאה...
    סגור
  • 4.
    לריב מכות כמו גליאטור יש לו כוח לחכות בתור אין לו כוח ?
    מאיר 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    15 12
    ככה זה ש"עובדים" על ביטוח לאומי.
    סגור
  • הפטור הוא עבור הילד שלו יא חתיכת אפס עלוב
    מ 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עם בור בהשכלה
    סגור
  • לא תמיד הפטור הוא על סעיף פיזי
    יוסי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    11 0
    לעיתים יש פטור מתור בגלל הפרעה נפשית שמקשה על העמידה בתור (אם בגלל חרדה, דלוזיות או בעיה אחרת) ואז אתה לא תראה על האדם כלום אבל בפנים הוא בהתקף חרדה מטורף מהתור או... ואז כן יכול להיות אלים (לא מצדיק אלימות משום צד אבל כן מובן למה הפטור)
    סגור
  • נכון מאוד
    שי 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני מכיר מישהי שיש לה פטור מתור בגלל בעיות נפשיות ולא פיזיות
    סגור
  • 3.
    תשדירים לפטורים מתור
    זהבה 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    15 1
    אין כבוד במדינה הזו
    סגור
  • 2.
    לפי הדרך בה הפליאו מכות האחד בשני אין להם שום מגבלות.
    קדימה לעזה! 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    14 8
    לא רק שהם יוצאים לבלות בזמן שבנינו נופלים חלל בעזה עוד יש להם חוצפה לנהוג באלימות? חמש שנים לכלא או חמש חודשים לעזה. שיבחרו.
    סגור
  • שמע אתה סתום. אתה זכאי לפטור מיידי ללא צורך באבחון (ל"ת)
    ב 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • יצאת פיתה
    תות 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הפטור הוא בגלל הבן שלו!!!!!!! ומה עוד שלכתוב דבר כזה זה הדבר הכי סטיגמתי וחסר כל הבנה ...
    סגור
  • מה אתה יודע?
    אידיוט 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יש אנשים עם סרטן שאתה לא היית מנחש בחיים יש אנשים עם פוסט טראומה שלא היית מנחש תגובתך הינה תגובה של אדם שאיננו מבין על מה הוא מדבר וכדאי שיחקור את הנושא לפני שמבלבל את השכל
    סגור
  • 1.
    חבל שהנושא עולה לסדר היום רק אחרי מקרה כזה
    עצוב כל כך 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    28 2
    פטור מתור זו זכות בסיסית, נכון. לי יש פתור מתור, לא ממהרת להשתמש בזה אני בכסא גלגלים ואין למי שמוליק מושג כמה לפעמים זה סבל בשבילי כל דקה של ישיבה. פעם מישהי שאלה אותי בסופר, אם כל כך קשה לך, למה באת? חוצפה ממדרגה ראשונה. לא רק שנכה, צריכה להנמק בבית??? אנשים, תהיו מכבדים, תכילו. גם נכות שלא רואים כלפי חוץ! ותודו כל יום על זה שאתם בריאים ולא צריכים זכויות בסיסיות כאלה. תודו שאתם בריאים ולא זקוקים לפטור מתוק תודו על כל דבר בגוף שעובד לכם כמו שצריך. שום דבר לא מובן מאליו.
    סגור