כסף וצרכנות

הפיצה הכי טובה: אלו שתי הישראליות שנכנסו לדירוג היוקרתי העולמי

שנה שניה ברציפות: המדריך הנחשב בעולם הפיצות דירג את LA PIEDRA הירושלמית כאחת מ-50 הטובות בעולם, והשנה חברה אליה גם "פרסקה" מקיבוץ אפיקים
מערכת ice | 
פיצה (צילום pexels)
מדריך TOP 50 PIZZA, מגזין הפיצות הנחשב בעולם בסגנון איטלקי/נאפוליטני מקיים היום (שני) את התחרות השנתית בטוקיו, במסגרתה דירג את מיטב הפיצות ברחבי העולם – ובחר גם שתיים מישראל.
הפיצרייה "פרסקה" מקיבוץ אפיקים הסמוך לכנרת דורגה לראשונה השנה במקום ה-37 במדריך. היא חברה אל הפיצריה הירושלמית הכשרה LA PIEDRA שנכנסת לדירוג היוקרתי זו השנה השניה ברציפות, במקום ה-39.

שתי הפיצריות מישראל נבחרות לרשימת 50 הפיצריות הטובות בעולם בקטגוריית אסיה-פסיפיק, הקטגוריה בה פיצריה מישראל זכאית להתחרות.
במהלך האירוע היוקרתי שקיבץ לתוכו את מיטב הפיציולואים מרחבי העולם, נקרא לבמה אבי סינקלר, שף ושותף בלה פיאדרה וקיבל בצוותא עם שותפו יואל דרקסלר את התעודה הנכספת מהמדריך המכונה בקרב המומחים ״המישלן של הפיצות״ וכן חולצת שף של המדריך.
מה שבלט לעיני באי הטקס, הייתה חולצתו של שף סינקלר שעל גבה נכתב בגדול BRING THEM HOME, וזאת כמובן, לקריאה להשבת החטופים הנמצאים מאז ה-7 באוקטובר בשבי חמאס.
שף אבי סינקלר: ״אנו, ב'לה פיאדרה' שמחים וגאים להיכלל, זו השנה השניה ברציפות ברשימת הפיצות הטובות בעולם, גאים לייצג את ישראל וגאים שגם בתקופה קשה ומורכבת אותה כולנו חווים, יש גם רגעים עם בשורות טובות, יחד עם זאת, השמחה מאופקת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה