כסף וצרכנות
מותג הגלידה האהוב במהלך משוגע: אלו המוצרים שישברו את השוק
באירוע חגיגי לרגל השקת המוצרים לעונה הקרובה, הציג מנכ"ל "הגלידות של פלדמן" את התוכנית האסטרטגית והשיווקית. על הפרק: הרחבת מוצרי גלידל ב-99 קלוריות בלבד, הוספת טעמים בסדרות קיימות והרחבה של יולו. וולף הסביר את הצלחת החברה: "בזכות האמונה, כניסתנו לנקודות מכירה חדשות והשקות מוצלחות"
דני בן רעי, יו"ר "הגלידות של פלדמן" ושותף מנהל בקרן גרין לנטרן (בעלי החברה) וארז וולף, מנכ"ל "הגלידות של פלדמן", אירחו את עובדי החברה ומפיציה ברחבי הארץ לאירוע השקת המוצרים החדשים לעונת 2024 במתחם האירועים "גבריאל" בנס ציונה, כך מסרה הבוקר (שני) החברה בהודעתה לתקשורת.
האירוע כלל קבלת פנים, ארוחת צהרים, נאומים וכמובן טעימות של מגוון הגלידות החדשות של החברה לקיץ 2024. במסגרת האירוע ארז וולף, מנכ"ל החברה, הציג את התוכנית האסטרטגית לשנה הקרובה, את תכנית השיווק ואת המוצרים החדשים של גלידות פלדמן לקיץ 2024, ודני בן רעי, יו"ר החברה נשא דברי סיכום על השנה החולפת.
ארז וולף, מנכ"ל "הגלידות של פלדמן" מסר בעקבות האירוע: "אנו גאים להיות החברה הצומחת ביותר בשוק הגלידות בשנת 2023. הצלחת החברה בשנה האחרונה היא בזכות האמונה במותג ובמוצריו, כניסתנו לנקודות מכירה חדשות ואסטרטגיות והשקות מוצלחות".
"ישנן הפתעות רבות בשנת 2024". דני בן רעי וארז וולף (צילום: אבי מזרחי)
עוד ב-
"בשנה הקרובה אנו נמשיך לצמוח על ידי השקות משמעותיות ופתיחת נקודות מכירה נוספות אשר עיקרן בשוק הפרטי", הוסיף וולף. "ישנן הפתעות רבות בשנת 2024 ביניהן: הרחבת משפחת גלידל עם כניסת מוצרים שמכילים 99 קלוריות בלבד, כניסה מאסיבית לעולם הילדים עם השקת מוצרים חדשים, הרחבת טעמים בסדרות קיימות, הרחבת טעמים חדשים לסדרה המוצלחת יולו ועוד. יש למה לצפות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה