קריירה ולימודים

"בצלאל" במהלך חדש: "מוגנת ובטוחה מול כל איום"

"בצלאל", אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, הודיעה על השלמת הפרויקט הטכנולוגי הכולל שדרוג תשתיות והגנת נתונים. עמית אביצור, מנהל מערכות מידע בבצלאל: "מערכת הוירטואליזציה מאפשרת לנו להשיג חסכון במערך התשתיות"
מערכת ice | 
בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב (צילום אביעד בר נס)
היום (שלישי) הודיעה "בצלאל", אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, על השלמת הפרויקט החדש הכולל שדרוג תשתיות והגנת נתונים עם טכנולוגיות המתקדמות "נוטניקס" ו"קומוולט". אותו חידוש מהותי, החל כחלק מן המעבר של האקדמיה לקמפוס חדש במרכז העיר ירושלים.
 במסגרת הפרויקט, הוקמה פלטפורמת Hyperconverged של חברת "נוטניקס", אשר כוללת ניהול  השרתים, האחסון והתקשורת בממשק אחד. אותו חידוש טכנולוגי אינו הראשון שמתבצע באקדמיה. האקדמיה התחדשה במערך הגנת נתונים מנוהל ענן מבוסס מטאליק (Metallic) של חברת קומוולט, המשמש להגנה וגיבוי יישומי ה- Office 365.
עמית אביצור, מנהל מערכות מידע בבצלאל ציין כי ישנה חשיבות משמעותית בהשלמת הפרויקט המדובר: "הודות לניהול האחוד של השרתים, התקשורת והאחסון תחת ממשק אחד קל ונוח. הפתרון של נוטניקס מייעל תהליכים, משפר את יכולות ההגנה שלנו ומאפשר צמצום נפח האחסון. מערכת הוירטואליזציה מאפשרת לנו להשיג חסכון במערך התשתיות".
איציק סקוברניק, מנהל פריסייל בקומוולט ישראל:  "ארגונים ששוקלים מעבר לענן צריכים לעשות זאת באופן האחראי ביותר ועם פתרונות הגיבוי והשחזור האמינים ביותר וזה בדיוק מה שהם מקבלים עם פתרון מטאליק של קומוולט. יכולות השחזור המדויקות, הגיבוי האמין והאבטחה הגבוהה מבטיחות שבצלאל תהיה מוגנת ובטוחה מול כל איום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה