קריירה ולימודים

איך לומדים בעיר המטווחת ביותר? זו ההחלטה של ביה"ס להנדסאים

בצל המלחמה ובעיר שחוותה הכי הרבה אזעקות מתחילת מלחמת חרבות ברזל, בית הספר להנדסאים פותח היום את שעריו. כך התכוננו בבית הספר לפתיחת הלימודים
מערכת ice |  1
בית הספר להנדסאים (צילום בית הספר להנדסאים)
במערכת החינוך מתמודדים עם אתגרים קשים במיוחד מאז פרוץ המלחמה. אם בעבר היינו מתמודדים "רק" עם איומי טילים ורקטות יחסית חלשות, היום חמאס מחזיק בטיים ורקטות עם ראשים חזקים יותר, הגורמים נזק רב יותר וכמובן מסוכנים יותר, בנוסף לתרחישי חדירת המחבלים הקיימים והפעלת כלי טיס מתאבדים, כפי שאנחנו רואים בעיקר בגבול הצפוני לבינתיים.
בנוסף לדרישות הביטחוניות והימצאות מרחבים מוגנים כמון בבתי הספר לילדים, בית ספר להשכלה גבוהה מתמודד גם עם סטודנטים שלהם יש עבודות, משפחות וכמובן כאלו המגויסים למלחמה, נאלץ לבצע התאמות רבות יותר ופרטניות יותר עבור כל סטודנט וצרכיו, ונראה שבבית הספר להנדסאים, התכוננו היטב.
בביה"ס להנדסאים של המכללה האזורית אשקלון הפותח היום (ראשון) את שעריו, לאחר עיכוב קל, בשל המלחמה אומרים כי "בשנת הלימודים החדשה ילמדו כ-900 סטודנטים בביה"ס להנדסאים, שהינו מוסד ותיק להכשרה טכנולוגית, מעל 25 שנה, המכשיר את כוח העבודה הנחוץ למשק הישראלי. הלימודים בשנת הלימודים החדשה יתקיימו באופן פרונטלי בכיתות ובמקביל באופן מקוון (ב"זום" ובהקלטות)  לטובת למעלה מ - 70 משרתי המילואים וכוחות הביטחון, ועבור כ-20 סטודנטים שמפונים מביתם. מלגות לימודים יוענקו למשרתי המילואים וצו 8."
עוד אמרו במכללה כי "לקראת פתיחת שנה"ל הכיתות צוידו ואובזרו במיטב העזרים הנדרשים, לרבות תוכנות רלוונטיות, ציוד מתכלה, שולחנות שירטוט ומעבדות חדשניות. בביה"ס להנדסאים ציינו כי בשל המלחמה ניתן לראות כי תחום לימודי בניין, אדריכלות ועיצוב פנים הפכו למבוקשים ביות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראש עיר לא מתפקד (ל"ת)
    רוית 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור