קריירה ולימודים

ביטוח לאומי בבשורה חזקה: זה מה שיקרה למענקים שלכם

בשורה חשובה של הביטוח הלאומי: יוארכו אוטומטית למקבלי קצבאות הנכות הכללית שתמה תקופת הזמניות שלהם את תקופת הזכאות, עד לתאריך ה-30.11, זאת מבלי צורך להגיע לסניפים פיזית
מערכת ice |  10
המוסד לביטוח לאומי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
יכול להיות שגם לכם מגיעה הטבה מביטוח לאומי. על פי הודעה חשובה שיכולה לסייע לעשרות אלפי ישראלים, זאת לאור המצב הביטחוני והקושי בקיום והגעה אל הועדות הרפואיות ברחבי הארץ בעקבות מטחי הרקטות והלחימה, יוארכו הקצבאות.
רק בשבוע החולף, הביטוח הלאומי הודיע כי הוא מאריך אוטומטית לכל מקבלי הנכות כללית שתמה תקופת הזמניות שלהם את תקופת הזכאות, עד לתאריך ה-30.11, זאת מבלי צורך להגיע לסניפים. לנכים המוגדרים קשים הוארכה הזכאות ל-6 חודשים וליתר הזכאים הזכאות תאורך אוטומטית ל-4 חודשים ואין צורך לפנות אל המוסד. את ההודעה על כך, הביטוח הלאומי ישלח ישירות לכל הזכאים כדי להבטיח הארכת שירות והוודאות אצל הציבור.

לצד זאת, ביישובים שהותקפו, ושייכים לסניפים הראשיים של הביטוח הלאומי והם: באר שבע, ירושלים – צפון, רמת גן, אשדוד, בני ברק, אשקלון, ראשל"צ, רחובות, רמלה, פתח תקווה, כפר סבא, חולון. הוארכה קצבת הסיעוד הזמנית ל-30/11/23.
ירונה שלום, מ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי: "הביטוח הלאומי אמון על כל הטיפול בנפגעי טרור שאינם חיילי צה"ל, עם הטיפול באלפי משפחות שקרה להם הנורא מכל אנחנו ממשיכים לטפל בכל האוכלוסייה ולעבוד באופן שוטף על כל שאר הגמלאות לציבור: אזרח ותיק, נכויות, לידה, אבטלה, הבטחת הכנסה ועוד".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מחלקת סרטן
    מזל אוזן 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה מגיע לי אחרי כריתתכיליה שלפוחית השתן ומעי הגס
    סגור
  • 7.
    מתעלמים מנכים ואזרחים וותיקים בארץ ובממשלה וגם בבטוח לא
    פלוני 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מלחמת חרבות ברזל: מאז תחילת המלחמה בממשלה ובטוח לאומי מתעלמים ומתחמקים מנכים ואזרחים וותיקים וגמלאים עד היום בלי שום תוספת מלחמה עם זה מענק ועם זה פצוי מלחמה כי אנחנו חצי בן אדם ולא צריכים להתפרנס בכבוד בלי הגדלת קצבאות רק מתעניינים לעסקים גדולים או קטנים הם כן צריכים להתפרנס בכבוד אז מתי הסבל שלנו יסתיים כולכם שותקים ועושים צחוק אבל יום אחד אתם גם תהיו זקנים וקשישים הכול יחזור לכם או לבני משפחותכם בום ברנז׳ בפנים כי אין לכם רחמנות נפש תתעוררו כבר רק אתם מכירים בנו בזמן הבחירות יום אחרי זה אתם שוכחים אותנו פשוט בושה וחרפה לכם בושה?!!!?
    סגור
  • 6.
    דוב הוז חוליו
    אילנה 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שכחתם מקיצבאות הקשישים והאזרחים הותיקים שלא מסוגלים לעבוד מקבלים קיצבת רעב של אזרח ותיק חלקם מחטטים בפחים אוספים בקבוקים או הולכים לשוק בערב לוקחים את מה שנישאר וניזרח רוצים ליחות בעבוד ולא בחסד חיבים להעולת את הקיצבאות ךשכר מינימום למען ניחיהבכבוד
    סגור
  • 5.
    התעלמות מוחלטת!
    בתשי 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני שמחה על כל מענק שנכנס לכל אחד... מעבר לזה מדוע המוסד לביטוח לאומי לא עוזר למקבלי קצבת שארים (אלמן-אלמנה) וקצבת זיקנה?
    סגור
  • 4.
    דיווחתי
    המדווח 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דיווחתי
    סגור
  • 3.
    בטוח לאומי מתעלמת ממקבלי קצבת זקנה
    קשקוש ביצים 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    11 3
    עלוקות
    סגור
  • 2.
    ומה עם החלת לשכירים? מתי זה יעבור לחשבון הבנק? (ל"ת)
    עד שאתם זזים..איףף 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    ביטוח לאומי
    054-4202876 11/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יתרונה שלום.שלום,את האחראית ומבססת חוקי קיצבאות ,תשימי לב לכול נכה שזקוק לעזרה שלכם אדם או גברת שלמדו עד לנכות ,ומיפה כבר לא יכולים בהתבסס על קיצבת נכות מועטת ביותר הגורם לסבל רב יותר אם פיזי ונפשית כי חבל ברגע שאין לנכים חבל לא יוכלו למשוך ולעזור לאחר.על זה וועדות ודחייתן ללא רבב וחבל שכך,מהפך למלחמה וחוזר אפשרות בתרופות יקרות כיזה צורך הפך הנכה לקטן כי לא יוכל נילחם על העתיד שלו רואים הרבה שטויותשביטוח לאומי כותב גם דברים שלא קרו לא להוריד אף אחד כי חום יבוא ואתם המבוגרים שבעם יצטרכו את העזרה והזמן אוזל לא נעים חוץ מהנכים והדאגה להם הכול נכתב אז אם את תרוצי עם על כך ואם לא את תני למישהו אחר.(ומהר!
    סגור
  • עסקים קטנים חייבים לעזור להם יש להם לפרנס משפחות בבקשה
    רחל 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לעזור להם לעסקים הקטנים תודה
    סגור
  • מענקים לעסקים הקטנים
    רלל 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צריל לעזור לעסקים הקטנים המצב לא טוב
    סגור