קריירה ולימודים

מענקים מ-1,000 ועד 5,000 שקל: מי הזכאים לקבלת הכסף?

אוניברסיטת בר-אילן הכריזה על סיוע לסטודנטים בחזית בשווי 16 מיליון שקל, אוניברסיטת בר-אילן הכריזה על הקמת קרן לתמיכה בסטודנטים המגוייסים, ותעניק 5,000-1,000 שקלים לכל סטודנט שנמצא בחזית כדי לאפשר לו חזרה קלה יותר לספסל הלימודים בתום המלחמה
מערכת ice | 
אוניברסיטת בר אילן (צילום יחסי ציבור)
אחרי ההודעה של אוניברסיטת תל אביב כי תעניק תרומות בגובה של 1,000 שקל לכל סטודנט שנקרא לצה"ל בצו 8 כדי לקחת חלק במלחמת 'חרבות ברזל', אוניברסיטה נוספת פותחת את הכיס במהלך אפילו משודרג.
גם אוניברסיטת בר-אילן הכריזה על סיוע לסטודנטים בחזית בשווי 16 מיליון שקל, אוניברסיטת בר-אילן הכריזה על הקמת קרן לתמיכה בסטודנטים המגוייסים, ותעניק 5,000-1,000 שקלים לכל סטודנט שנמצא בחזית כדי לאפשר לו חזרה קלה יותר לספסל הלימודים בתום המלחמה.

על פי ההודעה שפורסמה, כשליש מהסטודנטים שלומדים בבר-אילן גויסו למילואים ושווי הסכום שכל אחד יקבל יקבע "בהתאם לתנאים הסוציו-אקונומיים ותרומתו של הסטודנט לחברה בישראל".
כזכור, אוניברסיטת תל אביב הקימה קרן חירום שגייסה עד כה תרומות בסך כ-10 מיליון שקלים לטובת סיוע להקלת הנטל הכלכלי לסטודנטים ולחברי הסגל וכן למשפחות המפונים מקהילת האוניברסיטה. הקרן מומנה על ידי תורמים של האוניברסיטה, ובראשם קרן משפחת לן בלבטניק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה