קריירה ולימודים

ביטוח לאומי מחלק מענקים עד 5,000 שקל: בדקו בחשבון הבנק

לאחר שנשלחו לעוד אזרחים בערי הדרום הודעה בה נכתב: "בתחילת שבוע הבא הביטוח הלאומי יפקיד לחשבונך את החלק הראשון של  "מענק האיכלוס" עליו החליטה הממשלה לתושבי אשקלון", מהבוקר אמורים לראות מרביתם את הכסף נכנס לחשבון הבנק. המענק: 1,000 שקל לאדם ועד 5,000 שקל למשפחה
מערכת ice |  4
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, Magma Images)
בדקו כבר היום (ראשון) בחשבון הבנק. תשלום מענקי הסיוע לתושבי עוטף עזה המפונים נמצא בעיצומו ונכון להיום הועבר סכום כולל של כ-45 מיליון שקל לחשבונות הבנק של כ-20 אלף זכאים שבקשתם אושרה. בהתאם להחלטת הממשלה גובה המענק יעמוד על 1,000 שקל לאדם ועד 5,000 שקל למשפחה. בסך הכל הוגשו עד כה  כ-20.5 אלף בקשות, מתוכן כמה מאות בקשות נמצאות כעת בבחינה וטיפול. 
בסוף השבוע האחרון נשלחו לעוד אזרחים מהאזורים המדוברים הודעה בה נכתב: "בתחילת שבוע הבא הביטוח הלאומי יפקיד לחשבונך את החלק הראשון של  "מענק האיכלוס" עליו החליטה הממשלה לתושבי אשקלון".

עוד הוסבר: "יתר המענק  ישולם בכפוף להצהרתכם  כי  יש בכוונתכם להתפנות מביתכם למקום שלא ממומן על ידי המדינה  ולטובת ביטחונכם האישי. לשירותכם, מידע נוסף קיים באתר של עיריית אשקלון וכן מוקד ייעודי לברורים שמספרו-  9835*. נאחל לימים שקטים ורגועים יותר, הביטוח הלאומי"
למענק זכאים תושבי העוטף המתגוררים מ-0 עד 7 ק"מ מהרצועה שפונו או התפנו מבתיהם החל מ- 7.10.2023. תהליך הגשת הבקשה הוא פשוט ונמשך דקות ספורות, אחד מבני הזוג ממלא טופס בקשה מקוון עבור התא המשפחתי. ילדים מעל גיל 18, גם אם מתגוררים עם ההורים, מגישים בקשה נפרדת למענק. לאור מורכבות  המצב, ניתן מענה פרטני ככל שנדרש למגישי בקשות.
 
הבקשות למענק מוגשות באתר רשות המסים ומטופלות תוך 3 ימי עסקים מהגשתן, ולאחר שהרשות מאמתת את חשבון הבנק של מגישי הבקשה. מוקד התמיכה של רשות המסים 4954*  נותן סיוע למגישי הבקשות ככל שנדרש.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מענק
    לולה 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה איתנו אלה שקרובים לגבול והתפנו לכ דואגים יש ילדים קטנים זרקו אותנו לכלבים
    סגור
  • 2.
    להאמין להם שזה לטובתינו?
    חשדן 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי רק רוצים מידע איפה אנחנו כדי לחסל אותנו תמורת 1,000 שקלים. הכבשים אומרות החלבן נותן לנו אוכל אבל הוא הרשע מנצל ושוחט אותן בשביל כסף, רק כסף...
    סגור
  • 1.
    מה עם תושבי הצפון
    תושב גבול צפון 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אותנו פינו מתחילת המלחמה! מה איתנו?
    סגור
  • גדיידה מכר
    מחמד מסעוד 11/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איני למה לא העבירו לי את הכסף בקשר למענק גם ככה אני נסוי
    סגור