קריירה ולימודים

“הטרור הפלסטיני כלפי חקלאי יו"ש - שווה למעשי דעא״ש והנאצים"

שני רועי צאן הותקפו בצומת רימונים ונפצעו קשה וקל. בעקבות כך,  ארגון השומר יו״ש הוציא הודעה תקיפה: "חקלאי יהודה ושומרון העונדים בחזית חשופים מדי יום לטרור המסכן את חייהם באופן תמידי. גם מעשי הטרור מטעם ארגוני הטרור ברשות הפלסטינית, מהווים זרוע נוספת של ארגונים הזהים באופן מוחלט לדעא״ש והנאצים"
מערכת ice |  1
חקלאות ישראלית (צילום עבד אל רחים כתיב/פלאש90)
בצל מלחמת "חרבות ברזל" שנכנסה היום (חמישי) ליומה ה-20 של לחימה קשה אחרי מתקפת הפתע של חמאס על ישראל בה נרצחו למעלה מ-1,400 ישראלים, גם ביהודה ושומרון המתיחות נמשכת כאשר צה"ל עובד סביב השעון לעצור מבוקשים ופעי חמאס בגזרה הזו.
בתוך כך, התקיפות של הישראלים באזור בכלל ורועי הצאן בפרט נמשכת, זאת לאחר שהיום הותקפו בזריקות אבנים שני רועי צאן בצומת רימונים, כאשר אחד מהם פונה לבית החולים במצב קשה אך יציב והשני פונה לבית החולים במצב קל.
בעקבות כך, ארגון השומר יו״ש הוציא הודעה תקיפה במיוחד בה נכתב כי "בימים בהם החמאס וחיזבאללה מרימים את ראשם ומאתגרים את ביטחונם של אזרחי ישראל ומשתקים את חייהם של מיליוני אזרחים במדינת ישראל, חקלאי יהודה ושומרון העונדים בחזית וחשופים מדי יום לטרור המסכן את חייהם באופן תמידי".
"דווקא כעת, כאשר כל העולם רואה ויודע כעת כי חמאס בעזה זהה באופן מוחלט לדעא״ש ולנאצים - חשוב לזכור כי גם מעשי הטרור מטעם ארגוני הטרור ברשות הפלסטינית, מהווים זרוע נוספת של ארגונים הזהים באופן מוחלט לדעא״ש והנאצים. לכן, ולמען חיזוק ההתיישבות והביטחון הלאומי של כלל אזרחי ישראל אנו קוראים לציבור להתגייס לשמירות ולתרום למלחמה בטרור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הקוזק הנגזל פותח את הפה
    עירית 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגידו אתם לא מתביישים?! גזלנים בני גזלנים! אתם משווים את עצמכם למי שנפגע בעוטף?! דיי עם המניפולציות המכוערות האלו
    סגור