קריירה ולימודים

אוניברסיטת הרווארד חוטפת: הקרן הישראלית מפסיקה לתרום אחרי 35 שנה

על רקע סירובה של נשיאת אוניברסיטת הרווארד לגנות מכתב של ארגוני סטודנטים באוניברסיטה המאשים את ישראל בפשעי החמאס, קרן וקסנר הודיעה לאוניברסיטה על  הפסקת התרומות ועל סיומן של תוכניות קרן וקסנר בהרווארד, ומנתקת את קשריה עם הרווארד לאחר שותפות בת 35 שנה
מערכת ice | 
הרווארד (צילום ויקיפדיה)
על רקע סירובה של נשיאת אוניברסיטת הרווארד לגנות מכתב של ארגוני סטודנטים באוניברסיטה המאשים את ישראל בפשעי החמאס, במסגרת מלחמת "חרבות ברזל", קרן וקסנר הודיעה היום (שני) לאוניברסיטת הרווארד על הפסקת התרומות לאוניברסיטה ועל סיומן של תוכניות קרן וקסנר בהרווארד. למעשה, הקרן מנתקת את קשריה עם הרווארד לאחר שותפות בת 35 שנה.
במכתב שהוציאה קרן וקסנר לאוניברסיטה נכתב בין היתר כי: "אנו המומים ונגעלים נוכח כישלונה העגום של האוניברסיטה לנקוט עמדה ברורה ונחרצת כנגד הרצח הברברי של אזרחים ישראלים חפים מפשע על ידי טרוריסטים בשבת האחרונה, ערב החג. אנו לא רק מרגישים נדחקים לשוליים אלה גם מוזנחים. בהיעדר עמדה מוסרית ברורה של האוניברסיטה, ברור לנו שאין עוד התאמה המאפשרת שותפות בינינו. ערכי הליבה שלנו אינם תואמים".
קרן וקסנר מסיימת היום רשמית את תוכניותיה ואת קשריה הכלכליים עם האוניברסיטה. הקרן לא תשלח עוד מנהיגים בכירים להשתלמות המנהלים אצלכם. בעוד אנחנו מקבלים את ההחלטה, נותרנו עם מחויבות בלתי מעורערת לבוגרינו הישראלים ולמדינת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה