קריירה ולימודים

ביטוח לאומי בבשורה אדירה למיליוני ישראלים: מה שתקבלו עד ה-30.11?

בעקבות המלחמה, מאריכים בביטוח לאומי את קצבאות הנכות הזמנית באופן אוטומטי. קצבאות הסיעוד הוארכו לתושבי הדרום
מערכת ice |  4
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, unsplash)
לאור המצב הביטחוני והקושי בקיום והגעה אל הועדות הרפואיות ברחבי הארץ בעקבות מטחי הרקטות והלחימה, הביטוח הלאומי האריך אוטומטית לכל מקבלי הנכות כללית שתמה תקופת הזמניות שלהם את תקופת הזכאות.
לנכים הקשים הוארכה הזכאות ל-6 חודשים וליתר הזכאים הזכאות תאורך אוטומטית ל-4 חודשים ואין צורך לפנות אל המוסד. את ההודעה על כך, הביטוח הלאומי ישלח ישירות לכל הזכאים כדי להבטיח הארכת שירות והוודאות אצל הציבור.
 
כמו -כן, ביישובים שהותקפו במהלך השבוע, ושייכים לסניפים הראשיים של הביטוח הלאומי והם: באר שבע, ירושלים – צפון, רמת גן, אשדוד, בני ברק, אשקלון, ראשל"צ, רחובות, רמלה, פתח תקווה, כפר סבא, חולון. הוארכה קצבת הסיעוד הזמנית ל-30/11/23.
ירונה שלום, מ"מ מנכ"ל הביטוח הלאומי: "הביטוח הלאומי אמון על כל הטיפול בנפגעי טרור שאינם חיילי צה"ל, עם הטיפול באלפי משפחות שקרה להם הנורא מכל אנחנו ממשיכים לטפל בכל האוכלוסייה ולעבוד באופן שוטף על כל שאר הגמלאות לציבור: אזרח ותיק, נכויות, לידה, אבטלה, הבטחת הכנסה ועוד".
עוד הוסיפה: "המצב הביטחוני משליך כמעט על כל התחומים במקביל לעובדה שעובדי הביטוח הלאומי, כחלק בלתי נפרד מהקהילה מגויס גם הוא למילואים, ספג אבדות בקרב משפחות העובדים וכיוב'. המורכבות הזו מצריכה מענה מיידי ועל כן הארכת הקצבאות היא דבר הכרחי ושירותי עבור הציבור הישראלי. אנו בוחנים הקלות נוספות שאותן נעדכן באופן שוטף".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ביטוח לאומי
    ב.ב. 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מתי מעלים קיצבה לאזרח ותיק??????
    סגור
  • 3.
    פחדני השמאל
    אריה 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שיקמה עוד תעמוד לדין עם ברק אולמרט חלוץ וגולן שעכשיו מתגייס מהפחד כי יודע מה הוא גרם למדינה אלוהים העניש את העם היהודי בגלל שהשמאל לא נתן ליהודים להתפלל ביום הכי הכי קדוש לעם היהודי כשיהודים מצפון ת"א ניסו להשמיד את המסורת של העם היהודי במשך 3500 שנים הפכתם את המדינה בגלל הימין ואלוהים הפך לכם את כל הקיבוצים ותמיד תזכרו כאנשים עם דם על הידיים
    סגור
  • 2.
    Auchi
    Happy 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Happines
    סגור
  • 1.
    עזרח ותיק
    Fani 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה עם קצבאות עזרח ותיק
    סגור