קריירה ולימודים

הוצאה לפועל בהודעה חריגה: "לא יוגשו בקשות חדשות להליכים"

לאור מצב החירום המיוחד שהוחל במדינת ישראל עם פתיחת מבצע "חרבות ברזל" יפעל המרכז לגביית קנסות אגרות והוצאות במתכונת מצומצמת ויטופלו עניינים דחופים בלבד. לא יבוצעו הליכי עיקול חדשים. לא ניתן יהיה להגיש בקשות למערכת ההוצאה לפועל, ובכלל זה בקשות לפתיחת תיקים, להטלת עיקולים  ולנקיטת הליכים
מערכת ice | 
לשכת ההוצאה לפועל (צילום ice)
לאור מצב החירום המיוחד שהוחל במדינת ישראל עם פתיחת מבצע "חרבות ברזל" יפעלו לשכות ההוצאה לפועל במתכונת מצומצמת ויטופלו בהן עניינים דחופים בלבד. בהתאם לכך, לא ניתן יהיה להגיש בקשות למערכת ההוצאה לפועל, ובכלל זה בקשות לפתיחת תיקים, להטלת עיקולים  ולנקיטת הליכים, למעט בעניינים דחופים שנקבעו בתקנות.
אלו הבקשות שניתן להגיש: בקשת חייב לבטל פקודת מאסר, בקשת חייב לעכב או לבטל פינוי, בקשה לביטול מימוש כספים, בקשת זוכה לנקיטת הליך דחוף לפני המצאת אזהרה, בקשות חייב בענייני חדלות פירעון ועוד, בהתאם לרשימה בנוסף, לא תהיה קבלת קהל בלשכות ההוצאה לפועל, לא יתקיימו דיונים, למעט בעניינים הדחופים שפורטו לעיל ולפי החלטת רשם ולא יבוצעו הליכים מבצעיים. בקשות דחופות המותרות להגשה ניתן יהיה להגיש באמצעות משלוח בפקס, במייל או באתר הרשות באזור האישי.
 
מניין הימים שמיום 08.10.2023 ועד יום 13.10.2023 לא ייספר במסגרת המועדים הנדרשים להגשת התנגדות, התייצבות, הגשת תגובה וכל עשיית דבר שבסדר דין ובנוהג, שנקבע בדין, או על ידי רשם, או על ידי מנהל לשכה.
המרכז לגביית קנסות:
לאור מצב החירום המיוחד שהוחל במדינת ישראל עם פתיחת מבצע "חרבות ברזל" יפעל המרכז לגביית קנסות אגרות והוצאות במתכונת מצומצמת ויטופלו עניינים דחופים בלבד. לא יבוצעו הליכי עיקול חדשים. ככל הנדרש, ניתן לפנות בבקשה לביטול או לעיכוב הליכים שננקטו, באמצעות הטופס המקוון הנמצא באתר הרשות, תוך פירוט הנסיבות האישיות המצדיקות את ההקלה נוכח המצב הביטחוני.
תופחת תוספת הפיגורים הקבועה בקנסות למעט קנסות של רשויות מקומיות, אשר מועד אחרון לתשלומם חל בין התאריכים 08.10.2023 ל-08.11.2023 ובהתאם תינתן אורכה של חודש ימים לתשלומם בערכי הקרן בלבד. לידיעה, הסכומים המופחתים ישוקפו במערכת בעוד מספר ימים. באשר לחובות מסוגים אחרים, ניתן לפנות בבקשה להפחתת תוספת פיגור או הפרשי הצמדה וריבית ולבקש פריסה או דחיית מועדי התשלום באמצעות טופס מקוון הנמצא באתר הרשות תוך פירוט הנסיבות האישיות המצדיקות את ההקלה נוכח המצב הביטחוני.
מוקד רשות האכיפה והגבייה 35592* יפעל בימים א' עד ה' עד השעה 16:00 במתכונת מצומצמת ועל כן זמני ההמתנה למוקד עלולים להיות ארוכים מהרגיל. כתובת אתר רשות האכיפה והגבייה היא: www.eca@gov.il. הודעה זו תקפה עד ליום 13.10.2023, או עד לפרסום הודעה אחרת של מנהל הרשות, לפי המוקדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה