קריירה ולימודים

מביש: עובדת בעיריית ירושלים הביעה תמיכה בחמאס - ופוטרה

שלושה ימים לאחר תחילת מלחמת "חרבות ברזל", רכזת לווי ההסעות בחינוך המיוחד בעיריית ירושלים (מטעם עמותת לביא), אמירה סלמן, כתבה סטורי אוהד על פעולת ארגון חמאס וג'יאהד בדרום - ופוטרה מעבודתה
מערכת ice |  4
חיילים בשדרות (צילום פלאש 90/ יוסי זמיר)
שלושה ימים לאחר תחילת מלחמת "חרבות ברזל", רכזת לווי ההסעות בחינוך המיוחד בעיריית ירושלים (מטעם עמותת לביא), אמירה סלמן, כתבה סטורי אוהד על פעולת ארגון חמאס וג'יאהד בדרום - ופוטרה מעבודתה.
סלמן, שמועסקת כרכזת מלווי ההסעות בחינוך המיוחד מטעם עמותת לביא (עמותה עירוני לפיתוח החינוך בירושלים), כתבה: "רשמית היום הגדול בחייו של כל הדור שלנו 7.10.23", וצירפה דגל פלסטין וציוץ של גילוי אהדה לטבח בדרום. הסטורי נכתב שלושה ימים לאחר תחילת המלחמה בדרום שבה מצאו את מותם למעלה מ-700 אזרחים וחיילים ישראלים ולמעלה מ-2,600 פצועים.
זוהי אינה הפעם הראשונה שעובדי עירייה מתנהלים באופן הזה. בעבר עובד קבלן תועד משחית דגל ישראל וזורק אותו לבור ביוב. זוהי אף אינה הפעם הראשונה בה עובדים מטעם חברת קבלן מעורבים בתקריות לאומניות. במקרה נוסף, בינואר 2023 אירעו שני פיגועים בתוך פחות מיממה האחד בנווה יעקב והשני בעיר דוד, ובהם מצאו את מותם שבעה תושבים וחמישה נוספים נפצעו באורח קשה- בינוני. שני עובדי קבלן מלח"י שאחד מהם עובד בהסעות והשנייה נהגת הסעות הביעו את תמיכתם במחבלים ברשתות החברתיות.
הפוסט של עובדת העירייה (צילום מסך מתוך חשבון האינסטגרם)
סגן ראש עיריית ירושלים ויו"ר סיעת מאוחדים אריה קינג, ששירת בצבא כקצין ביחידת מובחרת, וגויס למילואים בבוקר שמחת תורה לתפקיד קצין ניוד של מחוז ירושלים בפיקוד העורף: "מדובר בעבירה פלילית חמורה ולשם כך דרשתי ממנהליה של העובדת להגיש נגדה תלונה במשטרה, לצד פיטוריה המיידיים לאלתר".  
קינג הוסיף: "בשעה שעם ישראל קובר מאות מבניו ובנותיו, כאשר משפחות שלמות נמחו ומיטות בתי החולים עמוסות בפצועים שנלחמים בשעות אלה על חייהם, בוחרת לה המחבלת מהללת השאהידים, עובדת עמותת 'לביא' בעירייה אמירה סלמן שמשמשת כרכזת מלווי הסעות בחינוך המיוחד- להלל ולשבח את פיגוע הטרור הרצחני שבוצע על ידי בני בליעל שטבחו במפגן אכזריות נאצי, ברוטאלי וקיצוני גם בסטנדרטים של דאעש וארגוני הטרור המובילים בעולם". 
קינג הסביר כי "סלמן שעובדת בעמותת 'לביא' לצדו של דניאל אוחנה, הי"ד שנרצח באכזריות בשבת, מעלה פוסט חגיגי שמכתיר רישמית את הטבח הקשה בתולדות מדינת היישוב היהודי ומדינת ישראל 'כיום הגדול ביותר בחייו של הדור הפלסטיני'".  
עוד הסביר קינג: "אמירה סלמן היא כתם שחור גדול על כלל עובדי עיריית ירושלים ועובדיה הערביים בפרט, וכל דקה נוספת שהיא נמצאת בעירייה במקום בחקירה הוא בבחינת אות קלון עבור העירייה. כשהצטרפתי השבת למאבק המלחמתי נגד האויב הערבי העזתי, לא חלמתי שבעודי שותף בהתמודדות הצבאית עם הצורר החמאסי, מתוך הבית פנימה, מתוך המערכת העירונית יפוצו הודעות עידוד ואהדה באויב שטבח באחינו ואחיותינו".
מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "מדובר בעובדת מטה בעמותת 'לביא'. העובדת זומנה לבירור באופן מיידי. במידה ויעלה במהלכו שהיא תומכת בפעולת הטרור שאירעה שלשום, היא תפוטר לאלתר". לאחר שלא התייצבה לשימוע, נמסר מעירייה: "העובדת לא הגיעה לשימוע שנקבע. הוחלט להפסיק את עבודתה לאלתר".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עיריית ירושלים מממנת טרור ותומכי חמאס
    ברוך 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנות מפוחדות , ערבים שמחלקים סוכריות לאחר פיגוע , אנשי הארנונה משתפים סרטונים של גופות וצוחקים , צריך לסגור את העירייה הזאת
    סגור
  • 3.
    ברברים
    איילת 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמירה סלמן מקווה שמישהו ירצח אותך כמו שרצחו הברברים שאת משבחת את כל הנשמות הטהורות
    סגור
  • 2.
    טימטום
    בויבוי 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה היא עדין נושמת לא מבין תתחילו לגרש מהארץ כול מי שנגד המדינה צווי גרוש המוני
    סגור
  • 1.
    האם הוגשה נגדה תלונה במשטרה? יש לשפוט אותה!! (ל"ת)
    מיכל 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור