קריירה ולימודים

גאווה ישראלית: אלו הנציגים שלנו בתערוכה החשובה בגרמניה

תערוכת המזון החשובה בעולם מתקיימת אחת לשנתיים בגרמניה, והנה כל הפרטים על החברות שיובילו את הדוכן הישראלי באירוע
מערכת ice | 
דוכני אוכל-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
תערוכת המזון הגדולה והחשובה בעולם המתקיימת אחת לשנתיים תתקיים בקלן שבגרמניה ותקיים בתחילת חודש הבא. מכון היצוא הישראלי, בשיתוף מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, יקימו ויובילו את הביתן הלאומי של ישראל בתערוכת ANUGA שהיא התערוכה הגדולה והחשובה בעולם בתחום המזון בין התאריכים 7-11 באוקטובר.  
התערוכה מתקיימת אחת לשנתיים בעיר קלן שבגרמניה והיא מהווה מקור משיכה מרכזי ומוביל למבקרים מקצועיים רלוונטיים בתחומי המזון והמשקאות מהחברות המובילות בעולם. 
בתערוכה השנה ישתתפו ויציגו 10 חברות ישראליות מובילות מתחומי המזון את המוצרים המובילים שלהן ובהן חברת 'פרי חן', חברת תוספי התזונה 'סופרהב', חברת 'אחוה' המייצרת טחינה וחלבה וחברת 'All In' המייצרת חטיפי בריאות וחלבון לספורטאים. 
ההשתתפות בתערוכת ANUGA מאפשרת לחברות המציגות להגיע לחשיפה מקסימלית תוך היכרות של היצרנים עם קהל היעד העולמי. הביתן הישראלי מציג כבר שנים בתערוכה החשובה הזו ומאפשר לעשרות יצרני מזון ישראלים להגיע לשווקים חדשים מחוץ לישראל.  
לתערוכה מגיעים מבקרים קניינים ומפיצים מרשתות מזון מובחרות, קמעונאים וספקים, חנויות ובוטיקים למזון, מומחי מזון ואיגוד לשכות המסחר והתעשייה הבינלאומי, בעיקר ממדינות אירופה וממדינות נוספות. 
איילת נחמיאס-ורבין, יו"ר מכון היצוא: "גם בשווקים מאתגרים, סקטור המזון הישראלי מפגין חדשנות וצמיחה. מכון היצוא, בשיתוף מנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה, יקימו גם השנה את הביתן הלאומי של ישראל בתערוכת המזון הנחשבת ביותר בעולם שתתקיים בקלן שבגרמניה. מניסיון העבר התערוכה מבטיחה חשיפה ועניין מצד משקיעים וקניינים מובילים מהעולם. תערוכת Anuga נחשבת לאחד מאירועי הדגל בתחום המזון  גם בשל רמת החדשנות המוצגת בה, אבל גם משום האטרקטיביות שלה לגורמים מובילים מהעולם. רק השבוע סיים מכון היצוא את חודש הפודטק הישראלי שנתן דחיפה וחשיפה לחברות צעירות ובוגרות כאחד. אנחנו נמשיך לבנות את התשתיות המקצועיות שמקדמות את התעשייה הישראלית בשווקים הבינלאומיים."
עדי טייכר, מנהלת תחום מזון ופודטק במכון היצוא: "מכון היצוא פועל כל הזמן כדי לחשוף את החברות הישראליות בפני מפיצים וקניינים ברחבי העולם, על מנת למקסם את הפוטנציאל העסקי שלהם. פעילות זו מצטרפת לשורה של פעילויות עסקיות אשר מקיים המכון במטרה להגדיל את היקפי הייצור עבור חברות המזון הישראליות ולתרום לחוזק הכלכלי של מדינת ישראל." 
אוהד כהן, מנהל מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה: "למדינת ישראל פיתוחים פורצי דרך בתחום המזון, כמו גם ידע רב אותו ניתן להציע ולשווק לעולם. גם בתערוכת Anuga המובילה בגרמניה, צוותי הנספחויות הכלכליות יספקו סיוע שוטף לעשרת החברות הישראליות המשתתפות בביתן הלאומי. הנספחים הכלכליים מסייעים לקבוע מאות פגישות עסקיות עם חברות מכל העולם, ופותחים עבור החברות הישראליות את הדלת ליצירת קשרים עסקיים איכותיים בשוק המזון הבינלאומי. אני מאחל בהצלחה לכל המשתתפים ומזמין חברות ישראליות נוספות להיעזר במגוון הכלים והשירותים שמערך הנספחים הכלכליים של מינהל סחר חוץ מציע.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה