קריירה ולימודים

התפרצות קורונה בבי"ס בירושלים: אלו ההנחיות לתלמידים

לפי דיווח חדש ישנה התפרצות קורונה בשכבת י"ב בתיכון בירושלים. התלמידים לומדים היום מהבית, אך טרם התקבלה החלטה בנוגע למתכונת הלימודים להמשך השבוע. בעת זו לא ידוע על מקרים דומים בבתי ספר אחרים
מערכת ice | 
וירוס הקורונה (צילום shutterstock)
לפי דיווח משרד החינוך, ישנה התפרצות קורונה בשכבת י"ב בבית ספר תיכון בשם ליד"ה בירושלים, והיום התלמידים הועברו ללמידה מרחוק. טרם התקבלה החלטה בנוגע למתכונת הלימודים בהמשך השבוע. בעת זו לא ידוע למשרד על מקרי הדבקה בבתי ספר אחרים.
לפי וואלה, מנהלת בית הספר כתבה להורים: "לאור ריבוי מקרי קורונה בשכבה י"ב, ועל מנת לעכב במעט את ההדבקה של שאר התלמידים והמורים, החלטנו שהשכבה תלמד מחר מרחוק".
אירוע זה מגיע על רקע העלייה במקרי ההדבקה והמאושפזים במצב קל בגלל סיבוכי קורונה. בשבוע שעבר החלו בתי החולים בישראל להיערך למצב של בדיקה המונית. משרד הבריאות הנחה את בתי החולים והורה להם לחזור לבצע בדיקות קורונה לא המתאשפזים במחלקות הפנימיות. 
במכתב ששלח משרד הבריאות לבתי החולים נכתב: "בחודש האחרון אנו עדים לעליה בתחלואת קורונה, הן בקהילה והן במערך האשפוזי. כיום מרבית התחלואה מאובחנת באמצעות בדיקות ביתיות או על-פי אבחנה קלינית ללא בדיקות מעבדה, מה שמקשה לאמוד את מידת התחלואה בעת הזו, על כן ברור שהתמונה המשתקפת מייצגת תת-דיווח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה