קריירה ולימודים

מיכל הקטנה ורוי בוי הסתבכו: זה הקנס שישלמו

המשטרה זימנה את רוי בוי לחקירה לבדו ובסיומה נרשם לו דוח של 1,000 שקלים בגין הפרעה לתנועה ועשיית מעשה שלא כדין, כאשר דהר עם סוס יחד עם כוכבת הילדים בנתיבי איילון בניגוד לחוק
מערכת ice |  1
רוי בוי, מיכל הקטנה (צילום ויקיפדיה/ אילן בסור, פייסבוק/ מיכל הקטנה)
לאחר שמשטרת ישראל פתחה בחקירה נגד כוכבי הילדים מיכל הקטנה ורוי בוי, על רקע הרכיבה המשותפת של השניים על סוס בנתיבי איילון, לצורך צילום קליפ חדש לשיר שהשניים מתכננים להוציא בקרוב, כעת מגיע גם העונש.
גם היום המשטרה זימנה את רוי בוי לחקירה לבדו ובסיומה נרשם לו דוח של 1,000 שקלים בגין הפרעה לתנועה ועשיית מעשה שלא כדין, כאשר דהר עם סוס בנתיבי איילון בניגוד לחוק. המשטרה הודיעה: "בהמשך לסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, אודות גבר ואשה רכובים על סוס בנתיבי איילון בניגוד לחוק. שוטרי אגף התנועה במחוז ת"א, איתרו את הרוכב וזימנו אותו לחקירה. בסיום הוא שוחרר ונרשם נגדו דו"ח תנועה ע"ס 1000 שח, בגין הפרעה לתנועה ועשיית מעשה שלא כדין".
השניים צילמו קליפ לשיר שכתב והלחין רון ביטון שנקרא welcome to the jungle, הם התחילו את יום הצילום במגדלי U שממוקמים בתל אביב, שם מיכל הקטנה גרה, משם השניים המשיכו לצילום הקליפ על נתיבי איילון ולבסוף סיימו בפארק רוי בוי בראשון לציון. 
  
רק לאחרונה מיכל הקטנה עברה חוויה מלחיצה נוספת כאשר מכבי אש הגיעו לדירתה בלילה שבין שישי לשבת בעקבות דיווח של שכנתה לבניין. מיכל סיפרה כי: "לא עשיתי כלום, הכנתי פיצה, מה זה כל האבזור הזה? האמת שיש פה ריח של שריפה, זו אביטל השכנה שלי שחייבת ללדת כי זה כל ההורמונים האלה, היא חייבת כבאית. הוא רוצה לתת לי דוח על זה שהכנתי פיצה בבית. איזו תקרית מטורפת, אף אחד לא היה מאמין לי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כח סוס אחד
    אזרח 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושני כוחות חמור
    סגור