קריירה ולימודים

אחרי התפטרות מנכ"ל משרד החינוך: כמה מיליונים הועברו לתלמידי ישיבות?

כ-145 מיליון שקל יועברו לטובת מוסדות חרדיים, ועוד כ-20 מיליון שקלים למוסדות של הציונות הדתית בעוטף עזה וישיבות המעודדות גיוס; בנוסף, דווח כי חלק מהתוספת מיועד בכלל לתלמידים בחו"ל
מערכת ice | 
תלמידי ישיבה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
הממשלה מתכננת להוסיף 165 מיליון שקל לטובת מוסדות תורניים. התוספת, שהוגשה אתמול בלילה ואושרה על ידי שר האוצר בצלאל סמוטריץ', תגיע מקיצוץ רוחבי של כל משרדי הממשלה. על פי דיווחים, כ-145 מיליון שקל יועברו לטובת מוסדות חרדיים, ועוד כ-20 מיליון שקלים למוסדות של הציונות הדתית בעוטף עזה וישיבות המעודדות גיוס. בנוסף דווח כי חלק מהתוספת מיועד גם לתלמידים בחו"ל. 
התוספת המתוכננת מגיע על רקע הסערה שבוע שעבר סביב חוק יסוד: לימוד תורה והתפטרותו הפתאומית של מנכ"ל משרד החינוך אסף צלאל ביום שישי. 
״מעולם לא השתייכתי לצד זה או אחר ואיני בוחר צד גם היום. מערכת החינוך היא ממלכתית ויש לשמור עליה כזו. יש לקחת אותה כעת, לחשב מסלול מחדש וגם באמצעותה לפעול לאיחוי הקרעים. אני פונה לכל אנשי החינוך היקרים - אני גאה בכם ומעריץ את עשייתכם. המשיכו בתפקידכם המקצועי וממשו את אחריותכם הגדולה", אמר צלאל בהצהרה.
"כנציג ציבור אני מבקש לקחת אחריות ולסיים את תפקידי. הקרע אליו הגענו אינו מאפשר לי להמשיך ולממש את אחריותי כהלכה, וכפועל יוצא הודעתי הבוקר, י׳ באב תשפ״ג, לשר החינוך על החלטתי לסיים את תפקידי במשרד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה