קריירה ולימודים

מתחדשים: מנהלת חדשה לתיכון חדש הרצליה

מנהלת חדשה לתיכון חדש בהרצליה. ד"ר אורית לשם זוכוביצקי מונתה למנהלת התיכון החל משנת הלימודים הקרובה ותחליף בתפקיד את אסף גורדון
מערכת ice |  2
ד"ר אורית לשם זוכוביצקי (צילום דוברות עיריית הרצליה)
דוברות עיריית הרצליה מודיעה היום (חמישי) על מינויה של ד"ר אורית לשם זוכוביצקי למנהלת החדש של תיכון חדש בעיר. המינוי ייצא לפועל החל משנת הלימודים הקרובה.
ד"ר לשם זוכוביצקי שעבדה בין היתר בסטארט-אפ בתחום הביוטק, עשתה לפני כשעשור תעודת הוראה בביולוגיה באוניברסיטת תל אביב והחלה ללמד בבית הספר ליידי דיוויס בתל אביב ושם שמשה כרכזת ביולוגיה, מחנכת, רכזת שכבה וחדשנות בהשכלה כללית, בתחום המדעים. בשנה האחרונה התקבלה וצלחה את קורס המנהלים באבני ראשה.

ד"ר אורית לשם זוכוביצקי אמרה: "אני חושבת שצריך לתת עבוד והערכה רבה למי שבחר לקחת חלק במערכת החינוך וללמד את ילדנו. דור חדש ונפלא גדל בטכנולוגיה מתפתח ואנחנו במערכת החינוך חשים צורך לקחת חלק בהתפתחות ולהיות רלוונטיים כמה שיותר. לכל תקופה ועת יש את האתגרים שלה וכרגע נראה כי זה האתגר שלנו, הטכנולוגיה המתחדשת. הרצון שלי הוא כי כל באי בית הספר יכנסו בחיוך ויצאו בחיוך".
מנכ"ל עיריית הרצליה, עו"ד אהוד לזר, בירך: "עיריית הרצליה משקיעה משאבים רבים לקידום תחום החינוך בעיר, ואני גאה לומר שבני ובנות הנוער של הרצליה מוצבים במדדים הגבוהים ביותר של מערכת החינוך מדי שנה. אני סמוך ובטוח שאורית תוביל את תיכון חדש להישגים גבוהים, שיטיבו עם התלמידות והתלמידים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ימים יגידו…. (ל"ת)
    אחת העם 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אורית מדהימה! גם כמורה והכי חשוב כאדם, זכו בענק! (ל"ת)
    דנה 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור