קריירה ולימודים

זו הסיבה שהנמל העמוס בארה"ב נסגר לפעילות

לאחר חודשים של משא ומתן מתוח בין איגוד עובדי המזח בנמל העמוס ביום בחוף המערבי בארה"ב למעסיקיהם, שערי הנמל נסגרו בשישי בעקבות מחסור חמור בעובדי נמל
מערכת ice | 
הספינה "קינגסטון" של חברת צים (צילום משמר החופים הקנדי, Global BC)
מחסור בעובדי נמל בחוף המערבי אילץ את סגירת השער הימי העמוס ביותר בארה"ב להיסגר ביום שישי, לאחר חודשים של משא ומתן מתוח בין איגוד עובדי המזח למעסיקיהם.
עובדים בנמלים של לוס אנג'לס ולונג ביץ' החלו ביום חמישי לעכב עבודה, בעת שהיה צורך בהעמסה ופריקה של מטענים, כחלק מפעולה מתואמת של האיגוד הבינלאומי לעובדי נמל ומחסן (ILWU) ואיגוד הימי הפסיפי (PMA) המייצגת את המעסיקים.

"הפעולה של האיגוד סגרה למעשה את הנמלים של לוס אנג'לס ולונג ביץ'", מסרו בהצהרתם מטעם PMA. מפעילי הנמל של לונג ביץ' החליטו לסגור זמנית ארבע מתוך ששת הטרמינלים של הנמל הימי כאשר העובדים לא הופיעו ביום שישי בבוקר, כך מסר דובר בנמל לי פיטרסון.
גורמים בנמל לוס אנג'לס תקשרו עם ILWU ו-PMA, יחד עם גורמים פדרליים, מדינתיים ומקומיים, כדי "לתמוך בחזרה לפעילות רגילה".
עובדי האיגודים בנמלים עובדים ללא חוזה עבודה מאז תום ההסכם הקודם ב-1 ביולי 2022, וסכסוך העבודה אילץ את הקמעונאים הגדולים להעביר מטענים לנמלים במזרח ובחוף המפרץ כי למנוע שיבושים.
ה-ILWU ו-PMA אמרו לאחרונה שהם הגיעו להסכמה טנטטיבית על נקודות מרכזיות במשא ומתן והיו מחויבים לפתור את ענין החוזה במהירות, שכן ממשל ביידן המשיך להיפגש עם הקבוצות כדי לסייע בהסדר העסקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה