קריירה ולימודים

כוכב סרטי הארי פוטר בדרך להפוך לאבא בפעם הראשונה

דניאל רדקליף, כוכב סרטי הארי פוטר, יהפוך בקרוב לאבא בפעם הראשונה בחייו לאחר שנציג מטעמה של זוגתו, השחקנית האמריקאית ארין דארק, אישר כי היא נכנסה להיריון ראשון: "כבר לא יכולה להסתיר את הבטן שלה"
מערכת ice | 
הארי פוטר (צילום עמוד האינסטגרם הרשמי)
דניאל רדקליף, כוכב סרטי הארי פוטר, יהפוך בקרוב לאבא בפעם הראשונה בחייו לאחר שנציג מטעמה של זוגתו, השחקנית האמריקאית ארין דארק, אישר כי היא נכנסה להיריון ראשון. 
מקורב לדניאל רדקליף סיפר ל"סאן" הבריטי: "דניאל מתרגש מאוד להיות אבא. מערכת היחסים שלו עם ארין מיוחדת מאוד וכולם חושבים שהם יהיו הורים נפלאים. הם שמרו את זה בסוד עד עכשיו, אבל היא כבר לא יכולה להסתיר את הבטן שלה".
רדקליף בן ה-33 ודארק שמבוגרת ממנו בחמש שנים, נמצאים במערכת יחסים רומנטית מהחל משנת 2012. השניים נפגשו על סט הסרט "הרוג את יקירך", שבו כיכב רדקליף כסופר אלן גינסבורג, ואילו דארק הופיעה בתפקיד משני בלבד כאישה שחולקת איתו מפגש רומנטי. אגב, הזוג מעולם לא התחתן.
על פי דיווחים מעבר לים, מקורבים לזוג המאושר סיפרו: "דניאל וארין מאושרים עד השמיים וכבר לא יכולים לחכות להפוך למשפחה בת שלוש נפשות. הם חלקו את הבשורה עם המשפחות והחברים שלהם רק לאחרונה. זו תקופה מרגשת מאוד עבורם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה