קריירה ולימודים

בשורה ללוחמים משוחררים: לשכת המהנדסים תעניק הצטרפות חינם למלגאי IMPACT

אורנה פסח מנכ"לית תוכנית IMPACT: "מאז הקמת תכנית IMPACT, כבר 21 שנה ברצף, למעלה מ-30% מהמלגאים והבוגרים שלנו בוחרים ללמוד את מקצועות ההנדסה, לכן שיתוף הפעולה עם הלשכה מתבקש
מערכת ice | 
לוחמים (צילום פלאש 90)
לראשונה בישראל יתקיים שיתוף פעולה ייחודי ופורץ דרך למען מהנדסי דור העתיד בישראל. במסגרתו, לשכת המהנדסים בישראל תעניק הצטרפות חינם למלגאי ובוגרי תוכנית IMPACT במהלך לימודי התואר ושנתיים לאחר סיומו. מדובר על הטבה בשווי של למעלה מ-820 שקלים בשנה לאדם. החברות בלשכה תכלול ארגז כלים מקצועי ביניהם: חשיפה לכנסים, ימי עיון, קורסים מקצועיים בתחומי ההנדסה השונים, הנחות בלעדיות לסטודנטים בפעילות המקצועית של הלשכה, חשיפה לירידי תעסוקה וסיורים מקצועיים. כמו כן יוענק מחיר אטרקטיבי בתום הלימודים לחברות במועדון הפנאי שחר של ההסתדרות המהנדסים, שמציע פעילויות תרבות מגוונות.
גיא שעשע יו"ר לשכת המהנדסים, האדריכלים והאקדמאים במקצועות הטכנלוגיים בישראל: "אנו רואים חשיבות עצומה ומכרעת בפיתוח והשקעה של דור העתיד במקצועות ההנדסה בישראל. אני מברך את תוכנית IMPACT שחברו אלינו לשיתוף פעולה ייחודי שכזה ואני סמוך ובטוח שזוהי סנונית ראשונה לחיבורים נוספים בהמשך. חרטנו על דיגלנו להיות בית למהנדסים בישראל ואנחנו נמשיך להשקיע את כל המשאבים העומדים לרשותנו למען המהנדסים וביחד עם המהנדסים. אני רואה את ההיענות המדהימה מצד מלגאי ובוגרי תוכנית IMPACT ואין לי ספק שאנחנו ניצור סדר יום חדש בכל מה שקשור למעמדו המקצועי של המהנדס בישראל".
אורנה פסח מנכ"לית תוכנית IMPACT: "מאז הקמת תכנית IMPACT, כבר 21 שנה ברצף, למעלה מ-30% מהמלגאים והבוגרים שלנו בוחרים ללמוד את מקצועות ההנדסה, לכן שיתוף הפעולה עם הלשכה מתבקש. אנו מברכים את לשכת המהנדסים על היוזמה הנפלאה למען קהילת IMPACT. הסיוע ללוחמים ולוחמות שתרמו משמעותית למען בטחון מדינת ישראל ונמצאים בתחילת דרכם המקצועית – ראויה ומאוד מוערכת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה