קריירה ולימודים

אבל בעולם המוזיקה: חבר הלהקה האהובה הלך לעולמו בגיל 45

אבל כבד בעולם המוזיקה אחרי הידיעה על מותו בטרם עת של מתופף ומייסד להקת מוסט מאוס, ג'רמיה גרין, שהלך לעולמו בגיל 45 אחרי מאבק קשה במחלת הסרטן.
מערכת ice | 
הופעה (צילום unsplash)
אבל בעולם המוזיקה עם הידיעה אתמול (ראשון) על מותו בטרם עת של מתופף ומייסד להקת מוסט מאוס, ג'רמיה גרין, שהלך לעולמו בגיל 45 אחרי מאבק קשה במחלת הסרטן.
בפוסט שהעלתה הלהקה לחשבון הפייסבוק שלה היא חשפה כי גרין הלך לישון בלילה ולא התעורר בבוקר: "אנחנו לא יודעים איך לספר את זה כל כך, היום איבדנו את חברנו היקר ג'רמיה. הוא הלך לישון ופשוט לא קם".
עוד נכתב בהצהרה שמסרה הלהקה כי "היינו רוצים להגיד לו מילים יפות עכשיו, אבל זה פשוט לא הזמן. זה יבוא מאורח יותר ומהרבה מאוד אנשים. אנחנו מעריכים את כל האהבה שאתם מעניקים לו, מה שאתה נותן זה מה שאתה מקבל. מעל הכל, ג'רמיה עסק באהבה. אנחנו אוהבים אותך".
גרין אובחן לאחרונה כחולה בסרטן קשה ומתקדם במיוחד בשלב 4, כך חשפה אמו קרול נמטמה ביום חג המולד. גרין הקים את Modest Mouse יחד עם הסולן אייזק ברוק והבסיסט אריק ג'ודי ב-1992. הוא הופיע עם Modest Mouse עד 2003, אז בחר לעזוב את הלהקה. ההפסקה של גרין נמשכה שנה אחת בלבד והוא הצטרף שוב לחבריו ללהקה ב-2004.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה