קריירה ולימודים

לאחר 56 שנה - יו"ר אסם דן פרופר מודיע על פרישה

לאחר 56 שנות פעילות בחברה ו-17 שנה בתור יו"ר אסם, דן פרופר הודיע היום על פרישה מהחברה בגיל 81
מערכת ice | 
דן פרופר יור אסם (צילום פלאש 90)
יו"ר אסם, דן פרופר (81) מודיע היום (ראשון) כי הוא פורש מתפקידו לאחר 17 שנים בתפקיד ו-56 שנות עבודה בחברה במגוון תפקידים. פרופר עוזב לאחר שהוביל את החברה לכמה פסגות, כמו איחוד עם נסטלה, הנפקת החברה בבורסה בתחילת שנות ה-90 והקמה של מספר מפעלים.
פרופר החל את דרכו באסם בשנת 1966 כשהחל לנהל את המפעל הראשון של החברה בבני ברק, אשר נוסדה על ידי שבעה יזמים ואביו ביניהם, ובמהלך המשך פעילותו כיהן בתפקידים בחירים, מתוכם 25 שנים בתו"ר מנכ"ל וכאמור 17 שנים בתור יו"ר. במסגרת פעילותו הוביל הקמה של שבעה מפעלים חדשים ברחבי המדינה, עשרות קווי ייצור חדשים, מרכזי לוגיסטיקה ועוד. 
כאמור בשנת 1992 הוביל את ההנפקה של החברה בבורסה בתל אביב והוא זה שיזם את המיזוג עם חברת נסטלה הבינלאומית בשנת 2016. יתרה מכך, פרופר פעל גם במישור הציבורי וכיהן כנשיא התאחדות התעשיינים במשך 6 שנים, כיו"ר המועצה המייעצת של בנק ישראל כ-3 שנים. יתרה מכך, בשנת 2003 קיבל תואר את תואר ה-MBE היוקרתי מהמלכה אליזבת' השנייה על כך שסייע בחיזוק יחסי הכלכלה בין הארץ לבין בריטניה.
על ההחלטה לפרוש אמר פרופר: "במלאת 80 שנה לאסם, ובתום 56 שנים בהן היתה לי הזכות למלא שורה של תפקידי מפתח בחברה, אני מסיים את תפקידי כיו"ר החברה. היתה זו החלטה לא פשוטה עבורי ואני יכול לומר בבטחה, כי אני יכול לצאת מאסם, אבל את אסם לעולם לא ניתן יהיה להוציא מתוכי. את כל חיי הבוגרים עיצבה עבודתי בחברה וכן עיצבו האנשים עמם נפלה בחלקי הזכות לעבוד – עובדים ומנהלים כאחד. אני קשור לחברה בנימי ליבי וגאה על המהלכים החשובים שהובילו ליצירת אימפריית מזון ישראלית מפוארת. אני מודה להנהלת החברה ובראשה אבי בן אסאייג, לעובדים ולעובדות וכמובן לאנשי נסטלה, שהיו שותפים נפלאים לאורך כל הדרך ומהווים חלק בלתי נפרד מהמסע המרגש שלי באסם."
לכך גם הוסיף מנכ"ל אזור אירופה בנסטלה, מרקו סטמברי ובירך את פרופר: "הקריירה בת 56 השנים של דן פרופר באסם נסטלה ראויה להכרה ולהערצה. המקצועיות והמנהיגות יוצאת הדופן של דן, החוש העסקי שאין שני לו והחזון האסטרטגי לטווח ארוך בנו את היסודות של אסם נסטלה כפי שאנו מכירים אותה כיום. בשם הנהלת נסטלה וכל אזור אירופה, אני רוצה להביע את תודתי העמוקה לדן על תרומתו יוצאת הדופן, המחויבות העצומה והמסירות לאסם נסטלה ואנשיה במשך יותר מחצי מאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה