קריירה ולימודים

היוטיובר חושף: כך אני מרוויח 1.5 מיליון דולר מסרטונים

היוטיובר העולה בתחום הפיננסים צ'ארלי צ'אנג חושף בריאיון ל-CNBC כיצד הפך תוך שנה למיליונר והכול באמצעות סרטונים ביוטיוב ובטיקטוק
מערכת ice | 
צארלי צנג (צילום אינסטגרם)
צ'ארלי צ'נג, בן 29 בלבד, רצה להביא גאווה להוריו וניסה להתקבל ללימודי רפואה בלא פחות מ-15 מוסדות לימודים בארה"ב, אך נדחה מכולם. לאחר הכישלון הזה המשיך למספר עבודות מזדמנות בנדל"ן, דוגמנות, דרופ-שיפינג אך גם אלו לא שרדו זמן רב. מסתבר, שכל מה שצ'נג היה צריך לעשות כדיי להצליח זה לגלות מה הוא באמת אוהב.
צ'נג מספר ל-CNBC כי מה שהוא באמת אוהב זה לדבר על נושאים פיננסים וכספים ולכן בחר לעשות זאת בקרב מספר רשתות חברתיות, כמו יוטיוב, אינסטגרם וטיקטוק. תחילה, היו לו צופים ספורים לכל סרטון, כאשר לטענתו מחיצתם היו בכלל צפיות מצד אמו. אך כאשר פרצה מגפת הקורונה הוא שם לב כיצד ישנן עליות חדות בכמות הצפיות ולכן החל לייצר תוכן יום-יומי. 
אחד מהסרטונים של צ'נג הפך לוויראלי והביא לו הכנסה של מעל ל-10 אלף דולר וכמובן הצטרפות של עוקבים רבים. צ'נג זיהה הזדמנות פז ולכן החל גם לבצע שיתופי פעולה עם מודעות בסרטונים שלו, מה שהמשיך להקפיץ את הכנסתו. הדבר אפשר לו לפתוח קורס אונליין ייחודי המסייע לאנשים לפתח ערוצי יוטיוב מצליחים.
מאז, צ'נג מגיע לרווח של כ-1.5 מיליון דולר בשנה, אך למרות הדרך היוקרתית שבה בוחר לחיות את חייו הוא דואג להזכיר כי אלו דווקא החוויות בחיים שחשובות ולא הדברים החומריים (דוגמת הפרארי הלבנה שבדיוק רכש). 
יתרה מכך צ'נג מספר על חמשת הפעולות שהוא עושה על מנת לייצר הכנסה מקבילה, מכמה מקומות. הראשון שבהם הוא קידום מוצרים של חברה או מותג כלשהם, המקנים לו הכנסה של 25%. האפיק הרווחי ביותר שמכניס 40% ממשכורתו הוא שיווק שותפים, דרכו צ'נג מקדם עסקים אחרים באמצעות לינקים שהוא מצרף לסרטוני היוטיוב שלו.
הצעד השלישי שגם הוא מכניס 25% מסך הכנסתו הן המודעות שהוא משלב ביוטיוב באמצעות YouTube Adsense. השלב הרביעי והחמישי, אשר מקנים כל אחד כ-5% מהכנסתו הם קורסי האונליין ושירותי הקאוצ'ינג שצ'נג מקדם. יתרה מכך, צ'נג מספר כי החל לעבוד לאחרונה על סטארט-אפ חדש שמטרתו להוות פלטפורמה עבור עסקים חדשים ויזמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה