קריירה ולימודים

בהשקעה של 40 מיליון: Wework משיקה מתחם חדש בת"א

מתחם העבודה הגדול שפותחת Wework במתחם בתי המשפט בתל אביב יאפשר לחברות לשכור משרד פרטי וחדר ישיבות על בסיס שעתי
מערכת ice | 
מתחם עבודה (צילום Wework)
בדצמבר הקרוב תשיק רשת Wework מתחם עבודה חדש בבית אמריקה שבתל אביב, שיצטרף ל-14 מתחמים נוספים בישראל. מתחם העבודה החדש יתפרס על פני כ-6,800 מטרים ב-13 קומות שונות, וצפוי לשרת כ-600 חברי קהילה. בקומת הקרקע של הבניין מתוכנן בית קפה, ובקומות התחתונות יוצע שירות חדש בשם "WeWork On Demand" שיאפשר שימוש חד פעמי במשרדים פרטיים או בחדרי הישיבות ללא על בסיס שעתי. שיפוץ המתחם יסתיים ​בשבועות הקרובים בהשקעה של כ-40 מיליון שקלים.
כיום כ-40% משוכרי המשרדים במתחמי Wework הן חברות גדולות ותאגידים גלובליים שמוזמנים להשתמש בחדרי ישיבות ובמשרדי החברה בכל סניפי Wework בעולם, כולל קומות פרטיות ובניינים בניהולה. WeWork מספקת למעל 600 אלף חבריה ברחבי העולם סביבת עבודה, קהילה ושירותים עסקיים. נכון להיום, WeWork מחזיקה במעל 700 מתחמים ביותר מ-150 ערים ו-38 מדינות.
לאחרונה, הכריזה WeWork ישראל כי בתחילת 2023 תפתח את הלוקיישן ה-14 של החברה ברחוב נחלת בנימין בתל אביב וכי ייעדה את קומת הקרקע במתחם במגדל עזריאלי טאון בתל אביב להשכרה על בסיס יומי ואף שעתי של חדרי ישיבות ועמדות עבודה. נכון להיום, WeWork מפעילה בישראל 13 מתחמים מעוצבים ומאובזרים על פני כ-100 אלף מטרים ב-6 ערים שונות, חיפה הרצליה, תל אביב, רמת גן, ירושלים ובאר שבע, ובהם מעל עשרת אלפים חברי קהילה. בשנה הקרובה מתכננת WeWork להרחיב את פריסתה בישראל ולפתוח לוקיישנים נוספים באזורים חדשים.  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה