קריירה ולימודים

וויזאייר מציעה לעובדיה לבחור את דפוס ההעסקה המתאים עבורם

חברת התעופה ההונגרית משיקה מהלך מעניין, על רקע המחסור הגלובאלי בכוח האדם בענף התעופה והתיירות: "מאמינים שהשינוי יהפוך את וויזאייר למקום עבודה טוב יותר"
מערכת ice | 
חברת Wizz Air מודיעה על שינוי בדפוס העסקת הטייסים וצוותי המטוס שלה החל מאוקטובר. בקרוב, יוכלו כל עובדי החברה לבחור בין מסלול עבודה גמיש למסלול קבוע. מטרת המהלך היא לאפשר לעובדי Wizz Air את הנוחות והאיזון המיטביים בין הבית לעבודה, בשביל לייצר יציבות ולתמוך בתוכניות הצמיחה של החברה, על רקע המחסור הגלובלי בכוח אדם בענף התעופה והתיירות.
המהלך מגיע על רקע מאמצי הגיוס האינטנסיביים של Wizz Air, שגייסה עד כה ב-2022
למעלה מ-1000 אנשי צוות מטוס ויותר מ-400 טייסים חדשים. היעד שהציבה לעצמה החברה, עומד על 20,000 עובדים עד שנת 2030. כמו כן, כחלק מתוכניות פיתוח החברה, Wizz Air מודיעה היום על הרחבת פעילותה ברומניה בצורה משמעותית, עם הוספת 5 מטוסי איירבוס A321 לבסיסה בבוקרשט והגברת התדירות ביותר מ-30 הקווים הקיימים ברומניה, ביניהם גם הקו לתל אביב.
 
בסך הכל, Wizz Air תוסיף 2.6 מיליון מושבים נוספים לשוק הרומני. רונאלד טישנר, מנהל התפעול ב-Wizz Air מציין: "שמחים להציע לעובדינו את האפשרות לבחור את דפוס העבודה המתאים עבורם. מאמין שהגמישות הזו תטיב עם העובדים הנוכחיים והעתידיים ותהפוך את Wizz Air למקום עבודה טוב יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה