קריירה ולימודים

הבכיר באל על לא מוכן להכנס לכלא: "משפחתי תירמס"

למרות הסדר הטיעון המקל לכאורה, הגיש אתמול רמי יוגב, בקשה לעיכוב ביצוע עונש המאסר שנגזר עליו באמצעות עוה"ד יסלוביץ. בימים הקרובים יוגש ערעור לעליון "אני מעדיף להתמודד עם כל 17 האישומים ולא עם הודאה במה שלא עשיתי"
מערכת ice | 
חברת אל על (צילום Magma Images, pexels, vecteezy)
אתמול (רביעי), הגיש רמי יוגב לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לעיכוב עונש המאסר שנגזר עליו בגין הברחה לכאורה של קוקאין לישראל עד לקבלת החלטה בערעור שצפוי להגיש בימים הקרובים בא כוחו, עורך הדין ניר יוסלוביץ.
הבקשה שהוגשה על ידי עו"ד ניר יסלוביץ נשענת על הטענות המשפטיות הבאות: ההודאה עליה מתבססת הכרעת הדין נסתרה בגרסה אחרת שהוצגה לקצין המבחן של יוגב. ייצוג כושל במהלך המשפט (בטיעונים לעונש נטענו טענות העומדות בניגוד מוחלט להסדר הטיעון מה שהוביל לביקורת מצד בית המשפט ומהפרקליטות עצמה)

"אני לא חף מטעויות, אך איני מוכן למצוא עצמי מאחורי סורג ובריח על עבירות שלא ביצעתי" אמר יוגב והוסיף "הסיכון הכרוך בהחזרת כל סעיפי האישום לדיון ברור לי ואני אעמוד בו".
עוד טען בצורה נחרצת יוגב: "לא אתן לאמת שלי ושל משפחתי להרמס בכוונתי להילחם כנגד מסע ההתשה של הפרקליטות (מסע שהוביל בין היתר להרשעת שווא) עד להוכחת חפותי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה