קריירה ולימודים

הנה הצופים באים: ננעל קורס תג הצופיות

במסגרת מפעל "תג הצופיות" הקיצי 300 חניכים וחניכות מכלל המגזרים והעדות השונים נפגשו ועוברו פעילות מחנאית משותפת על ידי 50 אנשי צוות בוגרים. זה מפגש אינטנסיבי בטבע הפתוח המייצר פלטפורמה משמעותית להיכרות אמיתית ושיח מעמיק
מערכת ice | 
טקס הסיום של קורס תג הצופיות (צילום יחצ הצופים)
תנועת הצופים קיימה את טקס הסיום המרגש של קורס "תג הצופיות" ה-12 ע"ש אריה כרוך מטעם התאחדות הצופים והצופות בישראל, בו לקחו חלק כ-300 חניכים וחניכות בוגרים מכלל המגזרים והעדות, וזאת בנוכחות יו"ר תנועת הצופים רז פרל, ערן גלזר יו"ר התאחדות הצופים והצופות, ראשי הנהגות וחניכים מרחבי הארץ. במשך 4 ימי הקורס, שנערך בחוות הצופים בצמוד לקיבוץ רמת יוחנן, עברו החניכים מפגשים חווייתיים ופעילויות מחנאיות משותפות, מבוססות על ערכי הצופיות, ע"י 60 אנשי צוות בוגרים מכלל המגזרים, כאשר המפגש האינטנסיבי, בטבע הפתוח, ייצר פלטפורמה משמעותית להיכרות אמיתית ושיח מעמיק ביניהם.
מפעל "תג הצופיות" שמתקיים במהלך חודש אוגוסט (27-29.8) מהווה פעילות שיא חשובה. 300 חניכים וחניכות מכלל המגזרים והעדות השונים נפגשים ועוברים פעילות מחנאית משותפת ע"י 50 אנשי צוות בוגרים מכלל המגזרים. מפגש אינטנסיבי זה, בטבע הפתוח, מייצר פלטפורמה  משמעותית להיכרות אמיתית ושיח מעמיק.
"הגענו לכאן ביום הראשון מלאי ציפייה לקראת התג, ולא ידענו איזו חוויה מדהימה עומדת לפנינו", סיכמו חניכי הקורס בטקס. "הכרנו אנשים חדשים מכל המגזרים וזכינו ללמוד על השוני והייחודיות של הצופים במקומות השונים בישראל. הרחבנו את הידע שלנו בתחום הצופיות, למדנו קשרים צופיים ואיך לעשות בהם שימוש וזו הייתה בשבילנו חוויה מיוחדת, מעשירה ומגבשת. אנחנו כולנו חניכי תג הצופים. אנחנו חניכים של ביחד, חניכים של אחווה, חניכים של חברות, כולנו צופים של שלום. בשם כל חניכי תג הצופיות ה-12 אנחנו מודים על החוויה, ואנחנו מכאן נוציא את הבשורה".
תנועת הצופים בישראל היא חלק מתנועת הצופים העולמית ופועלת במסגרת "התאחדות הצופים והצופות בישראל". תנועת הצופים נוסדה בשנת 1919 והיא תנועת הנוער הראשונה, הגדולה והמשפיעה ביותר בישראל. התנועה פועלת באמצעות מרחבי חינוך בלתי פורמלי (שבטים) ומחנכת בני נוער בכיתות ד'-י"ב חילונים ודתיים כאחד, לערכים חברתיים וציוניים. כיום מונה התנועה למעלה מ-100,000 חניכים בכ-240 שבטים הפרוסים ברחבי הארץ, מקריית שמונה בצפון ועד אילת בדרום.
חלק משמעותי מפעילותה החברתית של התנועה היא הפעלת פרויקטים של קיום משותף בין חניכי הצופים מדתות שונות. פעילות זו נערכת בשיתוף פעולה עם שבטי הצופים השונים למען קירוב לבבות בין חלקי האוכלוסייה המגוונים בישראל בדגש על פעילות משותפת של צופים מוסלמים, עבריים, דרוזים ,נוצרים קתולים ואורתודוקסים. אנו מאמינים ומוכיחים כי באמצעות מפגש צופי ערכי המבוסס על דברות הצופה, מדי החאקי וערכים משותפים ניתן לגשר ולבנות שיח חיובי בין כלל חלקי האוכלוסייה. במהלך השנה אלפי חניכים וחניכות מכלל המגזרים, מגילאי ד' ועד י"ב עוברים פעילות משותפת החל ממפגשים של היכרות מעמיקה דרך סמינרים, ימי עיון, מחנות קיץ ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה