קריירה ולימודים

ועד פרטנר מאיים על אבי גבאי: הסכם או שביתה

מינוי נציג עובדים לדירקטוריון ותגמול מכובד ומענק על המכירה, ועד עובדי פרטנר מאותת לרוכש החדש אבי גבאי להחלת הסכם קיבוצי משודרג או שינקטו באמצעים מחמירים המותרים להם על פי חוק
מערכת ice |  11
אבי גבאי (צילום פלאש 90, freepik, pixabay)
ועד העובדים של פרטנר מעלה הילוך מול ההנהלה לקראת הרכישה של הקבוצה בראשות אבי גבאי, ודורש מו"מ לניהול מו"מ קיבוצי עם נציגות העובדים, כאשר אחת מהדרישות הינה מינוי נציגי עובדים לדירקטוריון - דבר שגבאי הסכים לו בעבר בחברת סלקום.
במכתב חריף שנשלח על ידי הוועד בראשותה של קרן אופק, וחתום על ידי יקי חלוצי האמון על איגוד עובדי הסלולר בהסתדרות הכללית למנכ"ל אבי צבי, דרשו בוועד כי לאור התקדמות בעסקה למכירת השליטה בחברת פרטנר לקבוצת משקיעים חיצונית ואישורה על ידי בית המשפט ורשות התחרות, "אנו פונים להנהלה בדרישה לפתוח באופן מיידי במשא ומתן קיבוצי לשם הסדרת זכויות העובדים על רקע עסקת המכירה".
בין הדרישות: ביטחון תעסוקתי לעובדים והתחייבות שלא לבצע צעדי התייעלות הכוללים פיטורים לתקופה של חמש שנים "דרישה זו מתבקשת לנוכח השינויים והטלטלות בשוק התקשורת בשנים האחרונות, וחוסר הוודאות המתלווה לכניסתו של הרוכש", נימקו בוועד העובדים.
 
עוד: לקבוע מנגנונים להבטחת השמירה על האיתנות הפיננסית תוך הקצאת בטוחות לעובדים בכל זמן נתון, לרבות שמירה על יחס חוב מול EBITDA, וכי הנהלת החברה תבהיר את תוכניותיו של גבאי לפיתוח החברה והשקעה בעסקיה וכן כוונותיו לביצוע מהלכים ארגוניים או אחרים הנוגעים לפרטנר. בנוסף: נציגות העובדים תדרוש התחייבות מההנהלה להמשך שמירה על נכסי החברה, בדגש על תשתיות התקשורת בבעלות החברה כגון תשתית הסיבים ורשת הסלולר, כחלק משמירה על מנועי הצמיחה והיציבות של החברה.
העובדים דורשים בנוסף גם תגמול בגין עסקת המכירה כולל מענק מכירה מכובד "המשקף את תרומת העובדים ומאמציהם וכמקובל במשק בשנים האחרונות". כאמור, העובדים גם דורשים מינוי נציגי עובדים לדירקטוריון, וקיום דיון על קידומי השכר לשנת 2023-2024 עד לא יאוחר מאוקטובר השנה.
בוועד הבהירו: פגישה ללא דיחוי מול קבוצת הרוכשים בראשות גבאי, וקביעת סדרת ישיבות מו"מ, ובאם לא יקבלו מענה "אנו שומרים על זכותנו לנקוט בכל האמצעים המותרים לנו בדין".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    תרגיל בזק בשידור חוזר
    ברק 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גבאי ישמן את חברי הועד עם תנאים מפליגים כדי לקבל את ברכת הדרך לפטר עובדים ככל העולה על רוחו, בעיקר עובדים יקרים ואיכותיים. כך עשה בבזק וכך יעשה כאן עם דגש על הורדת טיב השירות עם פחות מוקדנים ועוד יותר פחות טכנאים בשטח.
    סגור
  • 10.
    תקרעו אותו לגזרים בא לסיבוב
    עיון 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם לא מעניינים אותו בכלל
    סגור
  • 9.
    פרטנר זה לא בזק
    אבי 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עים כל הכבוד עים רווח שנתי של 20מיליון על הכנסות של 3מיליארד זה אומר הכל אז תתחילו להירגע עובדים יקרים אתם לא בחברה הנכונה לדרישות ההזויות שלכם
    סגור
  • 8.
    כנראה שהם מחפשים לפוצץ את העסקה..
    בקיצור ולעניין 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים יקרים.. בואו נרד מהעץ ונחזור למציאות. אתם לא הייטק ורובכם הגדול עובד בחברות הסלולר כי אין חלופות אחרות. מי שיקנה את החברה לא חייב לכם כלום מעבר לתנאי עובד מעביד.. וגם זה ניתן לשינוי. לא מתאים לכם.. חפשו עבודה אחרת. פשוט מאוד. גבאי ידוע כאחד שעושה ניקוי אורוות גם בסלקום גם בליכוד וגם בעוד מקומות בהם ידו הייתה. אל תצפו להרבה..
    סגור
  • 7.
    בהצלחה במכירה. תשמרו על העובדים (ל"ת)
    אהרון 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    קרן היא כמו אמא, האיגוד זה המשפחה וההסתדרות זה הבית (ל"ת)
    מיכאל 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד לעובדים ולהסתדרות (ל"ת)
    אלנור 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ההסתדרות זה הבית של העובדים בישראל גם בפרטי וגם בציבורי (ל"ת)
    אין על ההסתדרות 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ייצוג עובדים בהנהלה זה העתיד של עולם העבודה
    יוליאנה 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לעובדים של פרטנר ולקרן
    סגור
  • 2.
    אבי גבאי - תקשיב לעובדים. הם צודקים (ל"ת)
    מיכאל 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    העובדים צודקים כל הכבוד (ל"ת)
    עידו 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור