קריירה ולימודים

הפגנה מול ביתו של בעל השליטה בבזק, המשטרה תחת מתקפה

עשרות עובדי חברות אלפא הפגינו ברמת השרון מול ביתו של דוד פורר, מבעלי השליטה בבזק. מספר עובדים נעצרו על ידי השוטרים ועוכבו לחקירה, וזאת לדבריהם בניגוד למסקנות הדיון שנערך היום בוועדת החוקה בכנסת: "לראות ולא להאמין. משטרת ישראל מתנהגת בבריונות ואלימות כלפי עובדים הנאבקים על פרנסתם"
כפיר אדר |  5
ועד אלפא מול ביתו של דוד פורר (צילום דוברות ההסתדרות)
עובדי חברות אלפא (פלאפון ובזק בינלאומי) הפגינו אמש (שלישי) ברמת השרון מול ביתו של דוד פורר, מבעלי השליטה בחברת בזק. המשטרה התנגדה להפגנה במקום ופעלה לפיזורה לאחר שהגדירה לאחרונה את פורר כ׳איש ציבור׳.
על פי הוועד: "בהקשר זה יצויין כי ועדת חוק, חוקה ומשפט התכנסה היום כדי לדון בנושא ויו״ר הוועדה ח״כ גלעד קריב יצא בביקורת חריפה נגד התנהלות המשטרה וטען כי ״בעל שליטה בחברה איננו איש ציבור וטייקון לא זקוק למעמד מיוחד".
יו"ר ועד עובדי אלפא, יחיאל שמן הסביר: "לראות ולא להאמין. משטרת ישראל מתנהגת בבריונות ואלימות כלפי עובדים הנאבקים על פרנסתם ומסרבת לתת להם להפגין מול ביתו של בעל הון המוגדר ע״י משטרת ישראל כ׳איש ציבור׳. אנחנו לא ניכנע ולא נירתע ונמשיך בכל הכוח במאבק שלנו לצדק חברתי ושמירה על הבית שלנו".
עוד יצויין כי ההפגנה נערכת על רקע העיצומים הארגונים המתקיימים בימים אלו ב״פלאפון״ ו״בזק בינלאומי״ ועל רקע החשש של הוועד לפיו לכאורה: "בעלי השליטה החדשים בבזק מובילים את החברות לרווחים מהירים על חשבון פיתוח הפעילות בהן, דבר שיגרום לפיטורים של עובדים רבים".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משט-חרא
    פרגית 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתמול אמרו להם שהוא לא איש ציבור בכנסת. לא לומדים..
    סגור
  • 1.
    למה בכלל להשקיע במשהו בארץ?
    סתם אחד 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 5
    בזק, אל על, הנמלים כל מקום שתרצה לעשות בו התייעלות יתקל בועדים שמעוניינים לגרור את החברה שלהם לתחתית.
    סגור
  • אני
    אני 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תתבייש לך, כנראה שאתה חלק מאותה קליקה חזירית - ובגלל שובע וחזירות אתה לא רואה ממטר את השכבות החלשות... עצוב שיש לנו במדינה אזרחים כמוך.... הלוואי שתתעורר לפני שיהעה מאוחר מדי
    סגור
  • אז עובדי פלאפון ובזק בינלאומי הם השכבות החלשות?
    מה? 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה אתה מתייחס לעצמך? אתה רוצה שאנשים ירחמו עליך שאתה מסכן ללא עתיד ותקווה כשישמעו שאתה עובד פלאפון או בזק בינלאומי? הועד שלכם גורר אתכם לתחתית. הפגנות מיוצרות שלא תורמות כלום למשא ומתן עם ההנהלה להיפך יוצרות אנטגוניזם. עוד חודשיים יגמר ההסכם הקיבוצי ואז יהיו פיטורים ללא מענקי פרישה
    סגור
  • בוא תעבוד בחברה שבה ההנהלה רוצה להעיף חצי מהעובדים
    פרגית 10/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כדי למקסם את הרווחים על ההשקעה, בלי לחשוב על אלפי אנשים שאיבדו את המשרות שלהם. בדיוק בגלל זה קמו הוועדים. זה שיש וועדים כמו של הנמל שכשהם עוצרים אז כל המדינה עוצרת והם עושים שרירים כל שני וחמישי זה בגלל שיש לנו מדינה של נמושות וכנסת של נמושות שלא יכולות להתמודד איתם.
    סגור