קריירה ולימודים

אחרי 13 שנה רונאלדו חוזר ליונייטד, כל המספרים

הפורטוגלי, אחד מהשחקנים הגדולים בעולם חוזר למועדון בו פרץ לאחר יותר מעשור במה שאולי יהווה סגירה נהדרת לקריירה. מהם המספרים מאחורי המעבר מהפתיע של הקיץ?
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום טוויטר)
לזה אף אחד לא ציפה. אחרי המעבר המתוקשר של ליאו מסי לפ.ס.ז' במה שכונה המעבר של הקיץ, מגיע מעבר נוסף באירופה שכנראה מעפיל עליו - האיחוד המרגש של כריסטיאנו רונאלדו עם מנצ'סטר יונייטד. 
העסקה יצאה לפועל לאחר חרושת שמועות שהכוכב הפורטוגלי סיכם כבר ביריבה מעבר לכביש, מנצ'סטר סיטי, אך לאורך כל סוף השבוע התברר כי ככל הנראה היה מדובר בפעולה חשאית של הסוכן הממולח של השחקן, ג'ורג' מנדש, שפעל בכל מיני דרכים בכדי להפעיל את יונייטד כדי שיציעו לרונאלדו לחזור. המועדון מצידו השתמש בכל הארסנל הרגשי הכבד שיש לו ולצד שיחות מסר אלכס פרגוסון, בו השחקן רואה דמות אב, ומהמאמן אולה גונאר סולשייר, הגיעה גם הצעה כספית נדיבה.
יונייטד תשלם עבור ליובנטוס עבור השחקן כ-23 מיליון אירו.  שמהווים למעשה את התשלום האחרון שהמועדון האיטלקי אמור להעביר השנה לריאל מדריד על רכישתו של הכוכב לפני 3 שנים בסכום של 117 מיליון אירו. מלבד זאת, הדיווחים אומרים כי רונאלדו התפשר מעט על השכר שלו בכדי לחזור למועדון היקר לליבו. הכוכב הפורטוגלי ירוויח כ-30 מיליון אירו נטו לעונה למשך שנתיים עד שנת 2023. מדובר למעשה בכ-510 אלף ליש”ט נטו לשבוע, ולמרות ההתפשרות הוא יהפוך למשתכר הבכיר בקבוצתו ולמעשה בכל הפרמייר ליג. סך הכל העסקה תעלה ליונייטד קרוב ל-140 מיליון אירו נטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה