קריירה ולימודים

מיקרוסופט למען ישראל: המהלך הדרמטי נגד עובדי החברה נחשף

מיקרוסופט פיטרה שניים מעובדי החברה, אחרי שתכננו הפגנה פרו פלסטינית במטה החברה. אחד העובדים, חוסאם נאסר, סיפר: "רצינו לכבד את קורבנות רצח העם הפלסטיני בעזה ולהפנות את תשומת הלב להשתתפותה של מיקרוסופט ברצח העם"
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום Magma Images)
מיקרוסופט, אחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם, ממש לא מעוניינת שהשיח הפוליטי והפרו פלסטיני שרף ברחבי בעולם, בעיקר בארצות הברית, יגיע למטה החברה שלה, ועל כן יצאה בצעד דרמטי אחרי שפיטרה שניים מעובדי החברה שתכננו הפגנות פרו פלסטיניות במטה החברה, זאת ללא אישור או הודעה על כך מראש.
תחילה, מיקרוסופט הודיעה כי פיטרה מספר עובדים בחברה בהתאם למדיניות החברה, אך סירבה למסור את הסיבה המדויקת. אותם שני עובדים - עבדו מוחמד, חוקר דאטה בחברה וחוסאם נאסר, משתייכים לארגון "No Azure for Apartheid" של עובדי החברה, שהתנגדו לכך שמיקרוסופט תמכור טכנולוגיות מחשוב לישראל.
מוחמד ונאסר סיפרו לסוכנות הידיעות AP על הסיבה לפיטורים שלהם מהחברה. מוחמד סיפר: "יש לנו כל כך הרבה חברי קהילה בתוך מיקרוסופט שאיבדו משפחות וחברים, אבל מיקרוסופט באמת לא הצליחה למצוא עבורנו את המרחב שבו נוכל להתכנס ולחלוק את הצער שלנו ולכבד את זכרונם של אנשים שכבר לא יכולים לדבר בעד עצמם".
נאסר עצמו אמר ל-AP: "רצינו לכבד את קורבנות רצח העם הפלסטיני בעזה וגם להפנות את תשומת הלב להשתתפותה של מיקרוסופט ברצח העם, בגלל השימוש בטכנולוגיה שלה על ידי הצבא הישראלי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה