קריירה ולימודים

ענקית הטכנולוגיה הישראלית ממשיכה לכבוש את העולם: זו המהפכה החדשה

Fiverr הישראלית, הכריזה על השקת הורטיקל הפיננסי שלה. מטרתו של הורטיקל החדש היא לתת ביטוי להיקפה ולהשפעתה של התעשייה הפיננסית על הכלכלה העולמית, לספק מענה לביקוש הגובר לתפקידים בתחום, דוגמת סמנכ"ל כספים במשרה חלקית (Fractional CFO), ולתמוך בדור החדש של הסטארט-אפים והיזמים
מערכת ice | 
מסחר בבורסה (צילום shutterstock)
Fiverr (סימון בורסאי: NYSE: FVRR) הישראלית, החברה שמשנה את הדרך בה העולם עובד ביחד, הכריזה היום על השקת הורטיקל הפיננסי שלה. מטרתו של הורטיקל החדש היא לתת ביטוי להיקפה ולהשפעתה של התעשייה הפיננסית על הכלכלה העולמית, לספק מענה לביקוש הגובר לתפקידים בתחום, דוגמת סמנכ"ל כספים במשרה חלקית (Fractional CFO), ולתמוך בדור החדש של הסטארט-אפים והיזמים.
כעת, עם עשרות שירותים פיננסיים זמינים, יכולים עסקים בכל הגדלים ובכל השלבים לזכות בגישה פשוטה לפרילנסרים מנוסים שביכולתם לבצע עבודה פיננסית חיונית להצלחת החברה: מבניית מודלים פיננסיים וחיזוי, לגיוס כספים ואסטרטגיה תאגידית.
הורטיקל החדש מושק בצומת קריטי, בו תעשיית השירותים הפיננסיים צומחת בקצב של 7.7% לעומת השנה שעברה. מעל לשני שליש מהחברות הפיננסיות כבר ממנפות פרילנסרים כדי להגדיל תפוקה ויעילות תפעולית.
תפקיד סמנכ"ל הכספים במשרה חלקית הפך לנפוץ בקרב עסקים ברחבי העולם ופעמים רבות העסקתו היא הצעד הראשון של מיליוני בעלי עסקים חדשים, המתחילים את מסע היזמות שלהם. הממצאים של מדד המגמות העסקיות לאביב 2024 שפרסמה Fiverr מדגישים את הגידול בביקוש לשירותי גיוס הון ותכנון עסקי וכלכלי בקרב יזמים ברחבי העולם. גידול זה ממחיש את הצמיחה בדרישה למומחים מרחבי הספקטרום הפיננסי.
יואב הורנונג, ראש הורטיקלים ותחום החדשנות ב-Fiverr: "תחום הפיננסים תמיד היו אבן הבסיס מאחורי כל עסק מצליח, בין אם מדובר בסטארט-אפ חדש או בתאגיד מבוסס היטב. ללא תלות בשלב חיי החברה, עסקים יכולים לשלב כעת במצבת כוח האדם שלהם פרילנסרים מקצועיים וגמישים כסמנכ"לי כספים, רואי חשבון, אנליסטים פיננסיים, יועצים עסקיים ומומחי גיוס כספים. הם יכולים להשתמש בהם בפרויקטים יומיומיים או בתקופות עסקיות משמעותיות של צמיחה וטרנספורמציה".
הורטיקל החדש כולל שש קטגוריות בסיס: שירותי ראיית חשבון, ייעוץ מס, פיננסיות תאגידית, תכנון וניתוח פיננסי, גיוס כספים וניהול כספים והון אישי. בתת הקטגוריות ניתן למצוא שירותים כסמנכ"ל כספים במשרה חלקית, ייעוץ לגיוס כספים ובניית מודלים פיננסים. מבחר זה מספק גישה הוליסטית לניהול פיננסי, המכסה את כל האספקטים של ניהול עסק, ממימון סטארט-אפים ותכנון אסטרטגי לתקינות פיננסית ארוכת טווח וניהול הון אישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה