קריירה ולימודים

ביטוח לאומי בבשורה אדירה: זו העיר בישראל שתקבל לראשונה שירות

שר העבודה, יואב בן צור, הורה  על הקמת אשנב של ביטוח לאומי בכפר יונה, שתכלול גם עמדת התייצבות של שירות התעסוקה, ובכך יחסכו תושבי כפר יונה נסיעות לנתניה לצריכת שירותים אלו
מערכת ice | 
המוסד לביטוח לאומי (צילום KiyechkaSo /Shutterstock)
עיריית כפר יונה אירחה היום (שלישי) את שר העבודה, יואב בן צור. במהלך הביקור, השר בן צור הורה על הקמת אשנב של ביטוח לאומי בעיר שתכלול גם עמדת התייצבות של שירות התעסוקה, ובכך יחסכו תושבי כפר יונה נסיעות לנתניה לצריכת שירותים אלו.  עוד אישר בן צור סבסוד והוספת קורסים והכשרות מקצועיות, למגוון גילים, שיתקיימו בכפר יונה.
שר העבודה, יואב בן צור, סיפר: "העיר כפר יונה יקרה לליבי ושמחתי לראות מקרוב את ההתפתחות המרשימה של העיר בראשותו של ידידי ראש העירייה, מר אלברט טייב, עיר שמתקדמת בצעדי ענק בהקמת מוסדות חינוך, שדרוג בשירותי הרווחה, שיפור פני העיר והוספת שכונות חדשות המותאמות עבור פתרון דיור לזוגות צעירים".
עוד הוסיף שר העבודה כי "התכניות שיזמנו היום, החל משדרוג שירותי הביטוח לאומי בעיר ועד הגדלת היצע השירות הניתן לאזרחים ותיקים במגוון תחומים, יביאו בשורה אדירה לכלל התושבים".
שר העבודה, יואב בן צור וראש עיריית כפר יונה, אלברט טייב (צילום: עיריית כפר יונה)
ראש עיריית כפר יונה, אלברט טייב, הוסיף: "שמחתי לארח את כבוד השר יואב בן צור ולקבל את אישורו לפתיחת שלוחה של ביטוח לאומי בכפר יונה. זוהי בשורה משמעותית לעירנו. אין ספק שכפר יונה כעיר צריכה אט אט להתנתק מצריכת השירותים בערים הסמוכות ולעמוד בפני עצמה. נמשיך ונארח בעירנו שרים בממשלה ואישים רמי דרג במטרה לקדם נושאים שייטיבו עם התושבות ותושבים שלנו".
מועד עובדי שירות התעסוקה נמסר: "התפלאנו לשמוע את הכרזתו של שר העבודה בנוגע לפתיחת אשנב שרות התעסוקה בביטוח לאומי בכפר יונה. זאת מכיוון שהוא אינו השר הממונה על שירות התעסוקה, אלא שר הכלכלה. אם היה השר הממונה היה יודע שהשירות מתאפשר רק בלשכות ואין אפשרות לפתוח אשנב בביטוח לאומי. אנו מציעים לשר לטפל בנושאים שהוזנחו זמן רב בתחום סמכותו במקום להוציא הודעות לעיתונות אותן אין לו יכולת ליישם"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה