קריירה ולימודים

23 תלמידים לא הורשו להיכנס לבית הספר, זו הסיבה המעצבנת

23 תלמידים מחוץ לכיתה ובחברה העירונית ישובו לפעול רק בשבוע הבא: הורים לתלמידי כיתות א', ב' וג' בבית ספר רימונים א' קיבלו עדכון שילדיהם נמצאים ברשימות ההמתנה לצהרונים בטענה שאין צוותים. החברה המפעילה את הצהרונים עדכנה שהמשרד יהיה סגור לפניות ויחזור לפעילות בניסיון לפתור את התקלות רק בשבוע הבא
דוד זולדן | 
חוק חינוך חובה (צילום פלאש 90/ קובי גדעון)
ל-23 תלמידים מבית ספר רימונים אין מקום בצהרון ובחברה העירונית אין פתרון השבוע.
ה-1 לספטמבר הגיע ואיתו גם בעיות בכל הנוגע לצהרונים. כך למשל 23 תלמידי כיתות א', ב' וג' בבית הספר רימונים א' ברובע ט"ז נותרו ללא מענה עם פתיחת שנת הלימודים. מטעם החברה העירונית, האחראים על מציאת פתרון - הודיעו רשמית שהמשרד יהיה סגור לפניות ויחזרו לפעילות בניסיון לפתור את התקלות רק בשבוע הבא, ושההורים יחכו. חברת המועצה עו"ד הלן גלבר: "סוף מעשה במחשבה תחילה! הבעיות מוכרות וידועות, עיריית אשדוד שוב לא התכוננה כראוי לפתיחת שנת הלימודים ואין פתרונות לצהרונים בגנים ובבתי הספר".
23 תלמידים ללא מענה בצהרונים בבית ספר רימונים: הורים לתלמידי כיתות א', ב' וג' בבית ספר רימונים א' באזור ט"ז קיבלו עדכון שילדיהם נמצאים ברשימות ההמתנה לצהרונים בטענה שאין צוותים. הצהרון אמור להתקיים בתוך בית הספר, בעוד הם משויכים למתנ"ס דקל.
אתר אשדודי שפרסם את הידיעה מציג את טענת ההורים, בתחילה הוסבר להם ע"י הצוות המקצועי כי מכיוון שלא נרשמו הרבה ילדים, הם החליטו לאחד כיתות. כעת ההסבר התחלף, ונאמר להם שלא נרשמו אנשים אז לא פתחו כיתות. ההורים לטענתם אומרים שיש 23 ילדים ברשימת המתנה שטרם קיבלו מענה משכבות א- ו-ב' וג'. כך לפי האתר. 
בנוסף לכל זה, הבוקר נשלחה הודעה להורים ברחבי העיר שמבשרת כי "הרישום לצהרונים נסגר ב-15.08.24."
"מלפנים משורת הדין, לטובת המאחרים ולמענכם ההורים, אפשרנו רישום גם אחרי תאריך זה על בסיס מקום פנוי. החל מה - 01.09.24 ועד ל - 05.09.24 לא יתאפשר להירשם לצהרונים המשרד יהיה סגור לקבלת קהל לרישום. החל מהשבוע השני ללימודים, יפתח רישום נוסף לטובת המצטרפים על בסיס מקום פנוי בלבד ובהתאם לכמות הצוותים הנמצאים בגן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה