קריירה ולימודים

מקבלים תלוש שכר היום? זו המכה שמחכה לכם בדמי ההבראה

עובדים רבים מחכים לדמי ההבראה שאמורים להכנס במשכורות הקרובות של יולי או אוגוסט 2024. אבל מצפה לכם מכה לא קטנה בתלושי השכר בקרוב, כאשר אתם תאבדו יום הבראה אחד ששווה מאות שקלים
מערכת ice | 
שכר (צילום shutterstock)
אם אתם מקבלים שכר היום, או ב-10 לחודש, כנראה שתראו שלא מעט כסף יהיה חסר. כשהקיץ כבר כאן, עובדים רבים מחכים לדמי ההבראה שאמורים להכנס להם במשכורות הקרובות של יולי או אוגוסט 2024. אבל מצפה לכם מכה לא קטנה בתלושי השכר בקרוב, כאשר אתם תאבדו יום הבראה אחד ששווה מאות שקלים.
כזכור, ביום 18.3.2024 פורסם חוק הקפאה והפחתה של דמי הבראה בשנת 2024 לשם תקצוב הטבות לחיילי מילואים, הקובע שמדמי הבראה של כל עובד הזכאי לדמי הבראה במשק בשנת 2024 יופחת ערך יום הבראה אחד, אשר סכומו יועבר לרשות המיסים.

החוק חל על כלל העובדים במשק, כולל עובדים זרים, אך לא חל על עובדים שמועסקים על ידי יחיד שלא במסגרת עסק או משלח יד, החוק לא חל על מעסיקים פרטיים של עובדי סיעוד, עובדי משק בית או עובדים אחרים המועסקים במרחב הביתי שלא במסגרת עסק או משלח יד.
חברות סיעוד המעסיקות עובדי סיעוד חייבות בהוראות החוק בשים לב לחלקיות המשרה ומועדי התשלום של דמי ההבראה לעובד. חשוב לדעת כי ישנם מקרים שבהם יופחת רק מחצית מערך יום הבראה מעובד ששכרו לא עולה על 6,000 שקל בממוצע בחודש, והוא זכאי לחמישה ימי הבראה בלבד בשנת 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה