קריירה ולימודים

מהמשרד בתל אביב ישירות לאולימפיאדה: החברה הזו מגייסת עובדים

חברת SciPlay השיקה בימים האחרונים קמפיין חדש לגיוס עובדים, בהשקעה של מיליוני שקלים רק לחודש משחקי האולימפיאדה. סמנכ"לית משאבי האנוש אמרה: "אחד הדברים שאנחנו הכי מתגאים בו הוא העובדים שלנו והקלצ'ר המיוחד, שהופכים את סייפליי למקום שכיף לעבוד בו"
מערכת ice | 
כיסאות גיימינג (צילום unsplash, פלאש 90)
ספורטאים בנבחרת המשתתפים בטקס קבלת המדליות, אך במקום המדליות מקבלים תגי עובדים של חברת הגיימינג SciPlay. זה מה שניתן לראות בסרטון החדש שעלה במסגרת הקמפיין החד של החברה, שהשקעתו מוערכת במיליוני שקלים לחודש משחקי האולימפיאדה. המהלך נעשה באמצעות Green Productions וחברת Why Worry productions ואת הספורטאים שבסרטון, גילמו עובדי החברה.
מעין אייזנר רוזנמן, סמנכ"לית משאבי אנוש: "אחד הדברים שאנחנו הכי מתגאים בו הוא העובדים שלנו והקלצ'ר המיוחד, שהופכים את סייפליי למקום שכיף לעבוד בו. זה מבחינתנו סוד הקסם וההצלחה שלנו. לכן, היה זה אך טבעי לשים את העובדים במרכז הקמפיין החדש שלנו. הקמפיין משקף את התרבות הארגונית שלנו, שבה מצד אחד שמים את העובדים במרכז ומצד שני מציגים את הערכים שלנו הדומים לערכי הספורט, כמו התשוקה לנצח, התמדה ועבודת צוות.
מאז שהקמפיין עלה לאוויר, ראינו התרגשות כפולה אצל העובדים- מצד אחד, מרגש לראות את הלוגו של החברה בשלטי החוצות ובטלוויזיה, ומצד שני, כיף לראות את החברים שלך מככבים בו."

אייבק חמודי, מנהל קמפיינים שיווקיים: "התרגשתי לקחת חלק בקמפיין של סייפליי. החוויה על סט הצילומים הייתה מיוחדת וכייפית במיוחד, ועכשיו כשהקמפיין כבר באוויר, יש בי תחושת גאווה גדולה מלראות את הסרטון ולזהות את עצמי, ובעיקר אני מקבל פידבקים מהחברים והמשפחה שמתרגשים כל פעם כשרואים אותי על המסך".
SciPlay היא חברה מובילה בעולם הגיימינג ובמשרדי החברה שברמת גן עובדים כיום כ-300 עובדים ממגוון תחומים: פיתוח, ניהול מוצר, שיווק, דאטה ואנליטיקס, ניהול פרויקטים, עיצוב גרפי, בדיקות תוכנה ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה